QUOTE(mamagabi @ 2012 01 17, 19:58)
Aha aha, drasos tai man tikrai stinga, betgi jos nenusipirksi

Sumokeciau daug
Aisku..., o bet taciau nebutina issisokti, kad namukas butu isskirtinis, na bent kazkuo idomesnis uz kitus

Siaip idomu, pamastymui, ka vadini isskirtiniu stiliumi ar issisokimu

Galim padiskutuoti visos sia tema.
visiskai suprantu tavo nedrasuma...

, todel siuo atveju reikalingas ne tik draugu palaikymas ar paraginimas, bet ir saviitaiga. Tiesiog galvok, kad daznai ir profai nepataiko i desimtuka ir gerokai prasauna pro sali, be to, net ir labai pripazinti savo srities specialistai ne visu skoniui itinka ir lygiai taip pat susilaukia kritikos.
Manau svarbiausia yra, kad pats klientas savo namuose
jaustusi visiskai gerai, tada net ir aplinkiniu galbut ne visai teigiama nuomone neprivers jo suabejoti dizainerio darbu. Bet jei zmogus pats abejos ar jam patinka ir dar is salies kazkas burbteles, tada dizaineriui jau minusas garantuotas

.
Didziausia dizaineriu chaltura (liet. komercija) laikau trumpalaiki, pigu, madinga interjera. Nors is tiesu jis visai nera pigus, nes ji reikia nuolat atnaijinti, kitaip jis taps pasenusiu, dar pigesniu ir visiskai nemadingu interjeru. Nors is pradziu zmogus buna tiesiog suzavetas tokiu mados "sedevru", bet nepagalvoja ka jis darys su savo interjeru po 3 metu

.
Bet kokiu atveju dizainerio kurtame interjere neturetu buti Jysk'iniu veidrodziu, ju gali ir be dizaineriu pagalbos visi prisikabinti. Masine produkcija interjere man butu didziausias dizainerio darbo trukumas (kam tada to dizainerio is viso reikejo...).
Jau akivaizdu net musu tarpe kaip skiriasi visu skoniai - vienai patinka daug ir margai, kitai - lengvai ir ramiai...
Rengiant nama pardavimui, butent reikia pasirinkti optimaliausia krypti, kad itikti kuo didesniam pirkeju ratui, t. y. nei per daug nei per mazai, nei per ryskiai, nei per daug blankiai. Kuo labiau krypstama i krastutinumus, logiska, tuo labiau siaureja pirkeju potencialas.