QUOTE(Klauda @ 2008 01 09, 11:26)
O kaip pačiai sekasi, su kokiomis bėdomis susidūri
Ir man teko keisti tepalus, žvakes, priekines kaladėles, dar keletą smulkmenų, bet čia toks kosmetinis remontas

Rimčiausias problemas turėjau du kartus. Pirmąjį ji sunkiai užsivesdavo ir nei iš šio, nei iš to kartais užgesdavo ant laisvos pavaros ir niekaip nenorėdavo vėl užsikurti. Vieną kartą taip įstrigau didelėje sankryžoje darydama kairinį posūkį, o eismas buvo intensyvus, žodžiu sudariau baisų kamštį, buvo labai gėda

O galutinis "lūžis" buvo tada, kai per Valentino dieną, važiuojant švesti apsukos pakilo kone iki raudonos zonos. Buvo kažkoks košmaras, nes vidury gatvės teko išjungti variklį. Skamba gal viskas baisiai, bet problema iš tiesų buvo nedidelė - užsikimšęs laisvos eigos vožtuvas. Išvalė jį man už keliasdešimt litų ir visos problemos pasibaigė. Tiesą sakant, kai apsukos pasidarė nebetolygios įjungus laisvą pavarą, tai pati tą problemą ir nustačiau (aišku prisiskaičius visokiuose forumuose)

Pasakiau apie tai vienam draugui mechanikui. Jis, matyt, pažiūrėjo į mane kaip į kokią durną moteriškę ir tiek. Pasakė, kad čia kalti laidai ir žvakės, tai už remontą sumokėjau 500 Lt, o naudos nebuvo jokios. Neįsivaizduojat kaip pikta buvo

o reikėjo tik vožtuvą išvalyti...
Dar viena, turinti nemalonius "simptomus" problema buvo, kai perdegė uždegimo ritė. Važiuojant mašina pradėdavo purtytis, nedidėdavo greitis, pakildavo temperatūra, kartą net dūmai iš po kapoto rūko. Žodžiu, irgi buvo baisu. Bet vienam tokiam šauniam servise

tą problemą greitai surado ir nebrangiai pašalino. Kol kas važinėju be problemų, jau nebeatsimenu kada servise lankiausi.
Vat tokia mano patirtis su šia šaunia mašinyte