QUOTE(Scintilla @ 2012 02 11, 19:52)
maži vaikai nelinkę atstumti, pasijuokti...jie neskirsto vaikų į tokius ir kitokius...tai mes, suaugę, tai darom...ir jei auklėtoja parodys, kad tas vaikas yra jai našta, kad jis blogesnis už kitus, vaikai taip pat pradės tą vaiką išskirti...kaip jausis vaikas tarp bendraamžių labai priklauso nuo pedagogo, dirbančio su jais...
nu taip, vaikai neskirsto - jie nepastebi kad kitas be rankytes (pas mus grupeje tokia mergaite buvo), kad kitas storas, o tas su akinukais

, bet yra dalyku - kuriuos jie pastebi (cia is darbo ir musu darzelio grupes repertuaro) - berniukas (su numanomu PA, nes netirtas), istisai atimineja zaislus (pats negeba pasirinkt veiklos, todel atima ja is kitu), musasi, kandziojasi, negana to, jam istisai teka seiles - maikute visada slapia, jis viska griauzia, valgo rankomis - aukletojos tikrai jo neisskiria (matau ir tikra puse, nes nesu ne vieno vaiko toje grupeje mama, o ir pas save uzsiemimuose), bet vaikai nenori salia jo sestis valgyti, ar piesti (nes jis pribuzoja ju piesinius, ar dergia ju leksteje), nenori su juo dalintis zaislais - nes nuseilioja, apgrauzia, nenori einant i sale duot rankos - nes jos istisai slapios ir lipnios nuo seiliu

Tokio pat intelekto vaikuciau - tokiu dalyku nepastebetu, siuo atveju ji atstumia veikloje

As pati su juo dirbu, bet imu i pratybas viena pati, dazniausiai paskutini, kad paskui galeciau nuplaut visas priemones, prie kuriu jis lietesi (vaikai eina miegot, tad negaisdama pratybu laiko susitvarkau) - nes man nemalonu, kai jis viska griauzia, ar ciupineja - po to tuos pacius daiktus turiu duoti kitiems. Atsivedus i uzsiemima visada jam pirma nuplaunu rankytes, plaunu rankytes ir veiduka keliskart pratybu metu - nes man nemalonu liestis prie jo
taip pat maciau atveji, kai autizma turintys vaikai uzejus psichavimo momentui klykia, dauzos, raitos ant grindu - vaikai ju paprasciausiai bijo, po menesio pradeda vengti ziasti su jais - nes vel bijo neaiskios reakcijos ir pan.
Nenoriu pasakyt kad va imkim ir ismeskim is kolektyvu kitokius vaikiukus - jokiu budu ne, bet reik labai ivertint viska pries renkantis istaiga, taip pat bendraut su vadovu klases ar grupes ir nebijot reikalui esant perkelt vaika kitur, kur jam butu geriau (ta prasme aisku pradziai bandyt bendraja istaiga, jei neprisitaiko, keist i spec) - bet velgi, sitas ko gero imanoma tik mazesniuose miestuose, nes kiek zinau pas jus eiles nezmoniskos ir sprest turit iskart - be jokiu pabandymu

(nebent super iseitis bendrojo lavinimo darzelis ar mokykla turinti spec klases)

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."