...sveikos mersų gerbėjos.
Nutariau biskutį pasisakyt jūsų temoj.Nors pats merso nevaldau...
Kažkur temos gilumoj buvo klausimas apie autonominį šildymą...ir liko be atsakymo.
Aš tokį daiktą pats suinstaliavau į savo opeliuką omegą, tai jaučiuosi biskį daugiau žinantis už eilinį vartotoją.

Turiu pasakyt, liuks dalykas.
Taigi va. Ar mersas, ar ne, principas visur tas pats.
Populiariausios markės - WEBASTO ir EBERSHPERCHER.
Kuro rūšis - benzinas arba dyzelinis kuras.
Veikimo principas - panašus kaip namo centrinio šildymo katilo: ugnis šildo skystį, siurblys jį varinėja po sistemą.
Kad degtų, reikalingas kuro slėgis į purkštuką, ir oras. Visa tai dirba pilnai automatiškai, be jokio žmogaus įsikišimo, visam procesui vadovauja elektronika.
Yra dvi rūšys: Tai; 1) autonominis šildytuvas ir 2) pašildytuvas.
Pirmasis dirba nepriklausomai nuo automobilio variklio, nes turi nuosavą skysčio siurblį.
Gali būti įjungiamas programuojamu taimeriu, radijo ryšio moduliu, signalizacijos pulteliu, ar tiesiog jungikliu...
Antrasis gali dirbti tik kartu su varikliu, nes neturi siurblio.Jį įjungia variklio kompas, jei variklis šaltas, ir oras taip pat...Paprastai naudojamas tik dyzeliuose, nes jie del savo ekonomiškumo pagamina per mažai šilumos...Jis nepadeda užvest variklio, tik padeda greičiau jam (ir draiveriui) sušilt...
Abu šie aparatai turi savus oro siurbliukus...O elektroninis valdiklis turi kietą logiką uždegimui, liepsnos kontrolei ir gesinimui - kitaip būtų labai nesaugu... Todėl po jo išjungimo, dar apie minutę girdisi švilpimas - prapūtinėjama oru degimo kamera, kad nesikauptų degalų garai....Kartais tai girdisi po variklio išjungimo...ir glumina nežinančius...
Apie A klasės mercedesiuką....Tai įdomi mašina. Gerokai skiriasi nuokitų. Sendviču ji vadinama del dvigubo dugno.
Dvigubo dugno pliusai: gera garso izoliacija, aukšta sėdėsena, daug vietos tarp grindų elektros įrangai ir kt dalykams.
minusai - apsunkintas priėjimas prie važiuoklės, svorio centras - aukštai, del ko polinkis virst.Del to šis auto ir neišlaikė "briedžio" testo, ir po to buvo modernizuotas - posvyrius reguliuoja elektronika - o elektronika kaip bebūtų patikimumo nedidina. Saugumą - taip.
Dar vienas dalykas - variklis. jis sumontuotas pasviręs 60 laipsnių kampu ir "pleištu" įkištas po salonu. Pliusai: užima mažai vietos, trumpas kapotas,...ir svarbiausia - smūgio atveju variklis nesulys salonan, o pleištu lys po mašina. Saugu.
Minusai - variklio aptarnavimas laaabai sudėtingas.Praktiškai bet kokiam darbui reikia išsiimt variklį. Kad jį išimt - išardyt visą priekį... Jums sudėtingumas, suprantu, kad nerūpi, bet rūpi kainos...O sudėtingų darbų pigiai niekas nedaro...