QUOTE(Meilemm @ 2012 12 20, 02:30)
Sveiki, turiu tokią problemą su wizzairu dėl bagažo. Pirkau bilietus su pasirinkimu, mažas orlaivio salono krepšys, tai yra nemokėjau už jį. Po kurio laiko nusprendžiau, kad man reikia didesnio bagažo ir su pridėti paslaugų pagalbą nusipirkau didelį orlaivio krepšį. Tai yra pervedžiau jiems 70lt. Esmė tokia, kad jau praėjo porą savaičių, o aš negavau jokio patvirtinimo, kad mano mažas orlaivio krepšys yra pakeistas į didelį. Bet gi turėtų pakeisti? Aš galvoju gal kažką blogai padariau su pervedimu, bet banke rodo, kad pinigai pervesti. Gal kas nors buvote susidūrę su tokia problema ir galėtumėte pagelbėti?
Būčiau labai dėkinga.
Kol kas dar nenoriu skambinti į tą jų skambučių centrą, nes minutės kaina labai didelė, nenoriu daug pinigų prakalbėti.

Kol kas dar nenoriu skambinti į tą jų skambučių centrą, nes minutės kaina labai didelė, nenoriu daug pinigų prakalbėti.

Mes dažnai skraidom su wizz air, bilietų užsiperkam į priekį be jokių paslaugų. Likus kelioms dienoms iki skrydžio, atsižvelgdami į situaciją išsiperkam arba ne, bagažą, pirmanybinį ilaipinimą ir panašiai, ir niekada neesu gavusi jokios info papildomos po apmokėjimo

Beto, prisijungusi prie savo prifilio wizzair.com galite pasižiūrėti savo skrydžio info. Ten viskas bus parašyta, kas pas jus išpirkta, kas ne.