Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikiški dviračiai

QUOTE(Babe @ 2014 05 08, 14:54)
Vat ir as galvoju apie tai. Bet ka gali padaryti 8 metu vaikas. Nustums atims ir viskas :'(


Tai kur jūs gyvenate, kad tokie pavojai g.gif . Lyg ir ne mobilus telefonas, kad pastūmei, atėmei ir su vaikišku dviratuku pabėgai...
Aš tiesiog neleidžiu pastatyti neprirakinto, o greičio ir nuvažiuoto atstumo matuoklį tiesiog pasiimti su savim.
Atsakyti
QUOTE(Babe @ 2014 05 08, 13:54)
Vat ir as galvoju apie tai. Bet ka gali padaryti 8 metu vaikas. Nustums atims ir viskas :'(



nufotografuokit, užsirašykit serijos numerį, užregistruokite dviratį policijoje, etc. o šiaip - galima 8mečiui vaikui rasti ir už 200 litų normalų dviratį, gi ne visam gyvenimui, jei viskas ok - nipirkti kitą.
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2014 05 08, 19:03)
nufotografuokit, užsirašykit serijos numerį, užregistruokite dviratį policijoje, etc. o šiaip  - galima 8mečiui vaikui rasti ir už 200 litų normalų dviratį, gi ne visam gyvenimui, jei viskas ok - nipirkti kitą.


Už 200 Lt normalaus naujo tikrai nerasit schmoll.gif ...ar jūs apie naudotą?
Atsakyti
QUOTE(_Ipė @ 2014 05 08, 21:21)
Už 200 Lt normalaus naujo tikrai nerasit  schmoll.gif  ...ar jūs apie naudotą?


mums kaip aklai vištai grūdas turbūt nuskilo rasti praktiškai nenaudotą naudotą pirkti. o mūsų vaikas labai daiktų nesaugo, labai "sudrožia", todėl nenorėjom investuoti daug. toks user posted image
Papildyta:
beje, daugiau 500 litų nenorėjau investuoti į 7mečio dviratį dėl tokio paties nerimo, kad gali atimti, nors palyginus ir nevažiuodavo nuo namų kažkur toli.
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2014 05 08, 18:03)
nufotografuokit, užsirašykit serijos numerį, užregistruokite dviratį policijoje, etc. o šiaip  - galima 8mečiui vaikui rasti ir už 200 litų normalų dviratį, gi ne visam gyvenimui, jei viskas ok - nipirkti kitą.

oi is policijos pagalbos tikrai nesulauksit,jie turi ka veikti ir be dviraciu ieskojimo lotuliukas.gif ,praejusia vasara dukros dvirati is rusio pavoge,dviratis buvo pries metus, pirktas beveik uz 1000 lt,atvaziavo surase popieriukus net itariamuju neuzsirase,po savaites gavom pranesima kad uzvesta byla,po menesio kad byla nutraukta nes nepavyksta nustatyti itariamuju ir neranda dviracio,o mes dvirati radome patys po dvieju savaiciu thumbup.gif ,vazinejom po miesta ir niekas juo nesidomejo ,nors jis turejo tokiu detaliu kuriu niekas daugiau neturi ir jei butu ieskomas tikrai butu stabde mus,tai taip dirba musu policija doh.gif
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2014 05 08, 22:40)
mums kaip aklai vištai grūdas turbūt nuskilo rasti praktiškai nenaudotą naudotą pirkti. o mūsų vaikas labai daiktų nesaugo, labai "sudrožia", todėl nenorėjom investuoti daug.
beje, daugiau 500 litų nenorėjau investuoti į 8mečio dviratį  dėl to paties nerimo, kad gali atimti


Na, maniškis labai viską saugo ir dviratis jo apglostinėtas ir nors važinėtas pernai vasarą, liko kaip naujas... bet ir aš manau, kad nevertėjo investuoti į vaikišką dviratį tiek daug. Tik ne dėl vagystės, o todėl, kad vaikai greitai auga. Užmokėjau apie 900 Lt, o šiemet jau mažokas atrodo doh.gif . Reiks šiai vasarai ieškoti kito, didesniais ratais ...ir aišku pigesnio smile.gif
Atsakyti
Na tai parduosite tą gerą dviratį, o tą pigų tai tik išmesti teliks. Sumoje turbūt tas pats gausis, tik su tuo skirtumu, kad pirmu atveju vaikas važinės geru dviračiu, o antru atveju - prastu smile.gif

Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2014 05 08, 18:03)
nufotografuokit, užsirašykit serijos numerį, užregistruokite dviratį policijoje, etc. o šiaip  - galima 8mečiui vaikui rasti ir už 200 litų normalų dviratį, gi ne visam gyvenimui, jei viskas ok - nipirkti kitą.



už 200Lt "normalų" 24" dviratį. Jūs čia ką taip nuskriausiti norite, priešo vaiką?
Batus sau visam gyvenimui perkate?
Papildyta:
QUOTE(lituanus vulgaris @ 2014 05 05, 09:59)
Tikrai ne. Yra pas mus daugiabučio kieme daug dviračių. tiek geresnių lengvesniu, tiek maksiminių/turginių sunkių. Yra ir vaikų be dviratukų. Vaikai draugiški, pasidalina dviračiais. Spėkite, kuriais dviračiais jie labiau nori važiuoti? Paklausiau vieną kartą tokios mergaitės (jos dviratis tas pigusis, sunkus), kodėl ji vis prašo mano dukros dviračio pavažiuoti, o ne su savo važinėja, gal neišneša niekas? Atsakymas buvo "Ne, su šituo žymiai lengviau važiuoti".



Kažin ar skaitėte ką rašiau ir kuom gali skirtis dviračiai, ne tik svoriu, kurio specialiai niekas tokiame segmente nelengvina........
gal nuotraukyte tų dviratukų apie kuriuo minėjote dėl įdomumo įkelkite, galėsiu bendrai pakomentuoti.

O dėl ko vienas dviratukas savininkei mažiau patinka nei svetimas yra 100 logiškų ir paaiškinamų priežasčių, tai kad jų budu tiik kelios padės pradžiai nuotraukos.
Papildyta:
QUOTE(lituanus vulgaris @ 2014 05 05, 11:33)
Nežinant ko norite ir ko reikia, dviračio internetinėje parduotuvėje geriau nepirkti.

Pirkite normalioje specializuotoje dviračių parduotuvėje, ten vaikas dviratį ir "pasimatuos", ir pravažiuos - išsirinksite tikrai tinkantį.


Tai, būtent kad reiktų pirkti internetinėje parduotuvėje, nes ten bus pigiau gersenis arba atitikmuo nusižiūrėtam modeliui. Jei normali internetinė tai ir pakonsultuos ir patars, tačiau jei dar iki to busite apsilankę stancionarioje parduotuvėje ir ten "pasimatavę" modelį tai visa kita labai paprasta - palyginti technines charakteristikas, kainą ir užsisakyti.
Atsakyti
QUOTE(zojux @ 2014 06 02, 00:13)
už 200Lt "normalų" 24" dviratį. Jūs čia ką taip nuskriausiti norite, priešo vaiką?
Batus sau visam gyvenimui perkate?



kur parašyta, kad visam gyvenimui už 200 Lt, a? cool.gif
Atsakyti
QUOTE(zojux @ 2014 01 04, 15:54)
Rekia kažka nutuokti apie dviračius, jų specifiką ir rinką, kad kitiems dalinti patarimus, o ne skiesti nesamones.
Čia jei pradėti prie kiekvieno žodžio kabinetis tai visa knyga tinkamų kontraargumentu būtų, tačiau toks ne techninis klausimas (nes apie ja nieko nenutuokiate) - kiek žinote Lietuvoje tėvelių, kurie pasiryžę vaikui 3-4 metų naudojimui išleisti 900Lt ir daugiau? Tai jei tai yra 1% visų perkančių vaikiškus dviračius ar dėl to verta kitiems gadinti nuotaiką ir skleisti demagogiją apie svorius, komponentus ir kitą, kas esant tokiam naudotojui kaip 4 metų vaikas, per dieną nuvažiuojančiam gal 1km, dažnu atveju yra niekiniai faktoriai. Jis tokio amžiaus nevažiuos varžybose, kur nuvažiavus 50km ir esant prie finišo 1 sekundės skirtumui būtų galima kaltinti 150g sunkesnį dviratį.
Ar bent jau vizualiai lyginot kažkoki iš siūlomų dviračių, su normaliu vaiškišku dviračiui, kuris tinka ir patinka vaikui, o ne kaikuriems tėvams su savo išskaičiavimais ir vertinimais? Kaip galima aukštinti, kažkokio vietinės reikšmės pasaulyje beveik visiškai nežinomo gamintojo Islabikes visiškai "plika", be jokių aksesaurų ir priedų dviratuką, kad ir su Panther 16" komplektacijos dviračiu, kad ir su Merida vaikiškais dviračiai, lenkų vaikiškais dviračiai ir pan. Juk jis kaip minėjau yra "plikas" kaip tilvikas, jis garantuotai svertas be atraminių ratukų (min ~0,4kg), jis neturi pilnos grandinės apsaugos (min ~0,3kg), kas pagal EN standartą privaloma, jis neturi apsaugų ant vairo, jis neturi puravasiaugių (min ~0,3kg, bagažinės (~0,4kg), atšvaistų, jis yra TIK su rankiniais stabdžiais, kas yra absurdas, nes 3-4m vaikas neturi nei noro, nei supratimo, nei dažnu atveju jėgų naudotis stabdžių rankenėlėmis (taigi jis važiuotų šiuo atveju be stabdžių), kai tuo tarpu TIKRI vaikiški dviračiai turi kojinį stabdį galinėje įvorėje, aišku ji, už tokių vaikiškų dviračių subproduktų įvores sunkesnė gal vėl kokiais 0,2Kg. Koks vaikas atsisakytų krepšelio dviratuko priekyje (~0,2kg)? Ir ka gauname, kad visas svorio skirtumas gaunamas nekomplektuojant dviratyje tų aksusuarų, kurie pagal nutylėjimą būna 16" dviračiuose sveriančiuose ~10kg. O čia jau matematika paprasta, nes tų atseit išsisikiriančių savo mažu svorių dviratukų, privalumas yra gal koks 1 kg, kuris lygus ~500Lt. Kam to reikia prašom. Viskas iš esmės tas pats ir su minėtu Orbea modeliu, tik ten gamintojas žinomesnis ir rėmas specifinis, bei svoris neskelbiamas.
Taigi vaikiškus dviračius galima skirstyti ir tikrus vaikiškus dviračius, skirtus vaikams ir į vaikiškus dviračius skirtus ne vaikams.
Apibendrinant rinkoje yra (aišku yra tendencija, kad vaikiškų dviračių pasiūla mažėja, dėl neapsimokėjimo jų gaminti, o jų brangių nepirkimo) įvairaus lygio ir kategorijos dviračiai:
1. Truputi aptarti ir specifiniai dviračiai, atseit lengvi, gal ir kaikada panaudojant kažkokias specifines konstrukcijas ir sprendimus - kaina ~1000Lt
2. Pasaulinio žinomumo sportinių dviračių gamintojų vaikiški dviračiai - jie dažniausiai yra "sportinės" išvaizdos su aliuminiu rėmu, taigi neturi tų papildomų vaikams patinkančių aksesuarų. Jų kaina svyruoja 700-800Lt. Kaip gamintojai gali būti šie - Merida, Specialized, Wheeler, Cube, Cannondale, Scott ir keletas kitų.
3. Sportiški to paties lygio arba šiek tiek geresne komplektacija nei aukščiau minėti "brendiniai", tačiau Europos gamintojų dviračiai. Kaina svyruoja ~600-700Lt. Gamintojai - Kellys, Unibike, Leader Fox, Ghost ir kt.
4. Europos gamintojų vaikiškos komplektacijos dviratukai. Galima sakyti tai yra optimaliausias segmentas tada kai norima nupirkti dviratį labai ilgam (kelioms kartoms), prisibijoma žemiau minėtų dviračių variantų (arba apie tai nesuprantama) ir nenorima permokėti už aukščiau minėtus. Kainų gama plati dėl skirtingo gamintojo, rėmo medžiagos (plienas ar aliuminis, nors fiziškai taip aktualu tai nėra), tačiau techniškai mažai kuom besiskiriantys vieni nuo kitų arba tai nėra esminiai skirtumai (gal dar dėl atseit dėl Vokiškumo reikia susimokėti kokį 100Lt smile.gif ) - 350-650Lt. Gamintojai - Panther, Karbon, Kross, Puky, Raleigh, Romet ir kt.
5. Ne Europos kilmės dviračiai, tačiau kokybiški, atitinkantys EN standartą. Tai turėtų būti pats populiariausias savo patrauklumu segmentas, nes tai yra labai optimalus variantas nenorint išleisti dviratukui 400Lt, tačiau gaunant kokybišką daigtą. Dėja, tačiau dėl savo optimalumo tai retas atvejis, nes importuotojai stengaisi atsivežti kuo pigesnį gaminį, o Europoje tame kainų segmente modelio pagaminti nėra galimybių. Blogai ir tuom, kad jie nesuprantančiam apie dviračius pirkėjui, mažai kuo skiriasi nuo sekančios paminėtos kategorijos dviratukų ir įsivėlus ir žaidimą kuo pigiau, galima patekti būtent ant pastarojo. Kažkokių dviračių pavadinimų paminėti sunku, nes jie gali kas kiek metų keistis, tačiau rinkoje jau porą metų galima sutikti Mexller, Mbike modelius. Kainų segmentas ~300Lt.
6. Pigiausia įmanoma kategorija, dažnai jau vizualiai neatitinkantys jokių EN standartų, dažyti metalic tipo dažais, viskas taip labai "kiniška". Kad sutaupyti kelis gramus metalo, netgi būna išpjautas rėmo vamzdis po sėdyne. Dažnai turi plieninius, tačiau esmė, kad nedažytus ratlankius (sutaupoma dar keli $ centus). Pavadinimai visai nieko nesako, nes kazmet dažniausiai keičiami, dažnausiai parduodami turguose ir pigiai. Kaina gali būti net ir 200Lt.
7. Ir dar verta paminėti tokių "Itališkų" dviračių segmenta, kaip pavyzdį naudojant prekyboje aptinkamus Dino dviratukus. Iš esmės tai ne dviračiai, o žaislai, pas juos nėra dviračių detalių, jie neremontuojami ir detalės nekeičiamos, jų paskirtis važinėjimas namie. Daugelis mazgų pas juos yra specifiniai, su plastikinėmis įvorėmis, nereguliuojami, net rato "stipinai" yra kažkokie vamzdeliai, patangos iš specifinės "putos". Taigi jei jums reikia žaislo, tai teisingas pasirinkimas, jei dviračio - ne.

P.S. Tai yra bendras paaiškinimas apie vaikiškų dviračių segmentus ir nėra nubrėžta griežtų apibūdinimų ir tikslių skirtumų, pagal ką tiksliai įdentifikuoti vieną ar kitą dviračio kategoriją, tas pats ir dėl kainų (juk būna sezoninių nuolaidų, internetinių parduotuvių), tačiau tikiu, kad tai kažkiek padės pradiniame paieškų etape ir poto priimsite teisingesnį sprendimą.

Ir dar patarimas dviračių nepirkti turguje, nėra ten jokių kainos stebuklų kaip įsivaizduojama. Žinoma ten gali būti parduodamas ir geras ar tas pats daigtas, tačiau iš principo tai dažnu atveju vieta, kur žmonės, grubiai tariant, vienaip ar kitaip būna apgauti. Yra dviračių parduotuvės, kur įsigysite aukštesnio lygio dviratukus, populiarėja internetinės parduotuvės (dviračių), kur galima rasti puikių modelių ir dar geresnėmis kainomis, tokiu būdu pirksite iš oficialių šaltinių, su visomis tikromis garantijomis ir kitai "priedais" smile.gif


Nu bet ir nusišnekėta čia. Ypač juokinga dalis :

"Kaip galima aukštinti, kažkokio vietinės reikšmės pasaulyje beveik visiškai nežinomo gamintojo Islabikes visiškai "plika", be jokių aksesaurų ir priedų dviratuką, kad ir su Panther 16" komplektacijos dviračiu, kad ir su Merida vaikiškais dviračiai, lenkų vaikiškais dviračiai ir pan. Juk jis kaip minėjau yra "plikas" kaip tilvikas, jis garantuotai svertas be atraminių ratukų (min ~0,4kg), jis neturi pilnos grandinės apsaugos (min ~0,3kg), kas pagal EN standartą privaloma, jis neturi apsaugų ant vairo, jis neturi puravasiaugių (min ~0,3kg, bagažinės (~0,4kg), atšvaistų, jis yra TIK su rankiniais stabdžiais, kas yra absurdas, nes 3-4m vaikas neturi nei noro, nei supratimo, nei dažnu atveju jėgų naudotis stabdžių rankenėlėmis (taigi jis važiuotų šiuo atveju be stabdžių), kai tuo tarpu TIKRI vaikiški dviračiai turi kojinį stabdį galinėje įvorėje, aišku ji, už tokių vaikiškų dviračių subproduktų įvores sunkesnė gal vėl kokiais 0,2Kg. Koks vaikas atsisakytų krepšelio dviratuko priekyje (~0,2kg)? Ir ka gauname, kad visas svorio skirtumas gaunamas nekomplektuojant dviratyje tų aksusuarų, kurie pagal nutylėjimą būna 16" dviračiuose sveriančiuose ~10kg."

Nu nerealu. Tikiuosi niekas nepasimovėt ant šitų paistalų smile.gif smile.gif smile.gif .

Sėkmės renkant vaikui dviratį.

Atsakyti
Tai jau tikrai.

Aš nežinau, čia verkti ar juoktis, kai žmogus taip autoritetingai aiškina apie tai, ko nėra nei matęs, nei čiupinėjęs.

Mes turime Islabikes dviratuką (su purvasargiais, beje) - patikėkite, iki to dviratuko net ir žinomų gamintojų (minėtų Cube, Nerida ir t.t.) dviratukams kaip iki mėnulio. Nešnekant jau apie Panther.

Visokiu kvailų nereikalingų priedų a la bagažinės, krepšeliai ir t.t. nepasigendame, 4 metų vaikas rankomis stabdo kuo puikiausiai.
Atsakyti
QUOTE(holland @ 2014 06 18, 14:12)
Nu bet ir nusišnekėta čia. Ypač juokinga dalis :

"Kaip galima aukštinti, kažkokio vietinės reikšmės pasaulyje beveik visiškai nežinomo gamintojo Islabikes visiškai "plika", be jokių aksesaurų ir priedų dviratuką, kad ir su Panther 16" komplektacijos dviračiu, kad ir su Merida vaikiškais dviračiai, lenkų vaikiškais dviračiai ir pan. Juk jis kaip minėjau yra "plikas" kaip tilvikas, jis garantuotai svertas be atraminių ratukų (min ~0,4kg), jis neturi pilnos grandinės apsaugos (min ~0,3kg), kas pagal EN standartą privaloma, jis neturi apsaugų ant vairo, jis neturi puravasiaugių (min ~0,3kg, bagažinės (~0,4kg), atšvaistų, jis yra TIK su rankiniais stabdžiais, kas yra absurdas, nes 3-4m vaikas neturi nei noro, nei supratimo, nei dažnu atveju jėgų naudotis stabdžių rankenėlėmis (taigi jis važiuotų šiuo atveju be stabdžių), kai tuo tarpu TIKRI vaikiški dviračiai turi kojinį stabdį galinėje įvorėje, aišku ji, už tokių vaikiškų dviračių subproduktų įvores sunkesnė gal vėl kokiais 0,2Kg. Koks vaikas atsisakytų krepšelio dviratuko priekyje (~0,2kg)? Ir ka gauname, kad visas svorio skirtumas gaunamas nekomplektuojant dviratyje tų aksusuarų, kurie pagal nutylėjimą būna 16" dviračiuose sveriančiuose ~10kg."

Nu nerealu. Tikiuosi niekas nepasimovėt ant šitų paistalų smile.gif smile.gif smile.gif .

Sėkmės renkant vaikui dviratį.



Čia kažkokio dviračių ar dviračių rinkos specialisto argumentai - "paistalai" ??? Kam iš viso kažką rašyti jei nesuprantama apie ką doh.gif
Atsakyti