Be abejo - tai didziulis issukis visai seimai ir net giminei... BET... bet koki kitoki vaika auginant susiduria seima su panasiomis, didesnemis, mazesnemis problemomis - tad jokio skirtumo kuo vaikas kitoks (ar jam misrus, ar autizmas ar kita negalia) - skauda taip pat...
QUOTE(begemotė @ 2012 11 11, 18:07)
Sutinku, kad yra baisesniu dalyku uz si sutrikima, bet man tai- ne smulkmena, pakankamai rimta, keiciasi visos seimos gyvenimas, reikia prisitaikyti prie vieno zmogeliuko. Gerai, kad sunus jau didelis, 19-likti metai jam eina, bet pries gimstant sesei(kurios jis beje labai lauke), mes buvom labai geri draugai, labai daug bendravom. Dabar visas demesys mazylei. O ir dickiui dar matosi reikia pasikalbet, pasibendraut, bet vos jam pasirodzius, maze isstumia ji is kambario.. Bet taip, tenka sutikt, kad tai- ne mirtina liga, nieko neskauda ir nereikia operaciju, juk autizmo neisoperuosi(gaila) 

jums tiesiog reikia susigyventi su ta diagnoze. visi supranta kad mamai skaudu kad ir kas vaikui benutiktu



QUOTE(begemotė @ 2012 11 11, 20:42)


aisku nerimas begalinis


Tikrai nemanau, kad nerimas mazesnis. Net jei vaikutis visiskai sveikas, atsiranda dalyku del kuriu nerimaujame. Kaip sakoma:"Yra zmogus- yra problemu"

manau mamai visada skauda ir neramu, kai jos vaikui daktarai įtaria ligas. nesvarbu, kad daugelis jų nėra mirtinos ar keliančioms rimtą grėsmę sėkmingam vaiko gyvenimui. mamai savas vaikas vistiek yra svarbiausias...
ačiū už palaikymą.
bandau ramiai laukti stacionaro, bet dabar bile ką atiduočiau, kad bent sužinočiau KADA guldys
taip norisi greičiau išsiaiškinti bėdeles ir pradėti tikslingai dirbti...
ačiū už palaikymą.
bandau ramiai laukti stacionaro, bet dabar bile ką atiduočiau, kad bent sužinočiau KADA guldys

Esu pasyvi sio skyrelio skaitytoja jau kuri laika.
Po VRC gavome 84.8 diagnoze - ivairiapusis raidos sutrikimas.
Vaikui 3 metai ir kuo labiau auga, tuo labiau matosi skirtumai nuo bendraamziu, vaikas absoliuciai nesidomi kitais vaikais, nekalba, labai prastai valgo, svetimoje, nepazistamoje aplinkoje pradeda isterikuoti, blogai miega, nepasiduoda jokiu korteliu metodams ir pan.
As norejau pasiteirauti po kiek laiko dirbant su kortelemis pastebejote, kad tai ima veikti, nes as tiesa sakant pradejau abejoti ar tai yra tai ko reikia mano vaikui
.
Ir dar, kaip pacios tvarkotes su sitokia nervine itampa?
Po VRC gavome 84.8 diagnoze - ivairiapusis raidos sutrikimas.
Vaikui 3 metai ir kuo labiau auga, tuo labiau matosi skirtumai nuo bendraamziu, vaikas absoliuciai nesidomi kitais vaikais, nekalba, labai prastai valgo, svetimoje, nepazistamoje aplinkoje pradeda isterikuoti, blogai miega, nepasiduoda jokiu korteliu metodams ir pan.
As norejau pasiteirauti po kiek laiko dirbant su kortelemis pastebejote, kad tai ima veikti, nes as tiesa sakant pradejau abejoti ar tai yra tai ko reikia mano vaikui

Ir dar, kaip pacios tvarkotes su sitokia nervine itampa?

Mes turim sunkumu su namu darbais.Uzduodama apvedzioti punktyrines linijas.Stai nupiestas garsas BANG.Nupiestas sprogimas ,panasu i zvagzde,kurios punktyrus reikia apvedzioti.S pasirenka geltona spalva.Aiskinu,kad mokytoja blogai issziures ar linijos nupiestos lygiai,kad galima pasirinkti ryskesne spalva.Taciau S irodineja,kad zvaigzdes buna tik geltonos.Pasakiua,kad tai garsas,kuris tik pavaizduotas kaip zvagzde,bet juk galima ir zydra spalva tai apvedzioti.S supyko,pasake,kad garsai nepiesiami ir viska sulamde pries tai uzbraukdamas geltonai.Mokytoja kita diena dave vel toki pati piesinuka.Visgi leidau S ji ''nubraizyti''geltonai.Taciau kito piesinio su pavaizduota petarda jis atsisako apvedzioti,nes anot jo ''sprogmenys'' yra negeras dalykas.Jis apvedziojo tik visas raides.
Knygutes namu darbams apie papludimi taip pat nesiklauso.Jis ima namu knyga ''vaikiska enciklopedija''.jam neidomu ziureti ir klausyti,kaip vaikai zaidzia papludimyje,jam idomu tik rinkti informacija apie moksla.Visaip bandau pasakoti paie papludimi,atseit cia jura salia vienos is saliu,o jis NE ir viskas.Parasiau mokytojai ''atsiprasymo ir paaiskinimo''laiskeli,kad stengiuois ir stengsiuosi ,kad S sudomiciau namu darbais,taciau tai taip sudetionga ir kol kas mums nelabai sekasi.Paklausiau,gal galetu mokytoja (jei tai imanoma),S padeti atlikti namu darbu uzduoteles mokykloje.taciau atsakymo negaunu...dar tuo labiau jo namu darbai daromi tik jam grizus is mokyklos,o tai po 16val.,kai vaikui jau sudetinga susikaupti.gal,kai jis prades lankyti mokykla nuo ryto,tai matys pavyzdi,kaip vaikuciai atlieka pamokeleiu uzduotis ir bus lengviau ji ikalbinti.
O dabar suprantu,kad tai mano beda,kad niekaip nepavyksta ,kad S atliktu visus namu darbus.gal turetumete kokiu patarimu
Knygutes namu darbams apie papludimi taip pat nesiklauso.Jis ima namu knyga ''vaikiska enciklopedija''.jam neidomu ziureti ir klausyti,kaip vaikai zaidzia papludimyje,jam idomu tik rinkti informacija apie moksla.Visaip bandau pasakoti paie papludimi,atseit cia jura salia vienos is saliu,o jis NE ir viskas.Parasiau mokytojai ''atsiprasymo ir paaiskinimo''laiskeli,kad stengiuois ir stengsiuosi ,kad S sudomiciau namu darbais,taciau tai taip sudetionga ir kol kas mums nelabai sekasi.Paklausiau,gal galetu mokytoja (jei tai imanoma),S padeti atlikti namu darbu uzduoteles mokykloje.taciau atsakymo negaunu...dar tuo labiau jo namu darbai daromi tik jam grizus is mokyklos,o tai po 16val.,kai vaikui jau sudetinga susikaupti.gal,kai jis prades lankyti mokykla nuo ryto,tai matys pavyzdi,kaip vaikuciai atlieka pamokeleiu uzduotis ir bus lengviau ji ikalbinti.
O dabar suprantu,kad tai mano beda,kad niekaip nepavyksta ,kad S atliktu visus namu darbus.gal turetumete kokiu patarimu

QUOTE(mitiene @ 2012 11 12, 13:51)
Mes turim sunkumu su namu darbais.Uzduodama apvedzioti punktyrines linijas.Stai nupiestas garsas BANG.Nupiestas sprogimas ,panasu i zvagzde,kurios punktyrus reikia apvedzioti.S pasirenka geltona spalva.Aiskinu,kad mokytoja blogai issziures ar linijos nupiestos lygiai,kad galima pasirinkti ryskesne spalva.Taciau S irodineja,kad zvaigzdes buna tik geltonos.Pasakiua,kad tai garsas,kuris tik pavaizduotas kaip zvagzde,bet juk galima ir zydra spalva tai apvedzioti.S supyko,pasake,kad garsai nepiesiami ir viska sulamde pries tai uzbraukdamas geltonai.Mokytoja kita diena dave vel toki pati piesinuka.Visgi leidau S ji ''nubraizyti''geltonai.Taciau kito piesinio su pavaizduota petarda jis atsisako apvedzioti,nes anot jo ''sprogmenys'' yra negeras dalykas.Jis apvedziojo tik visas raides.
Knygutes namu darbams apie papludimi taip pat nesiklauso.Jis ima namu knyga ''vaikiska enciklopedija''.jam neidomu ziureti ir klausyti,kaip vaikai zaidzia papludimyje,jam idomu tik rinkti informacija apie moksla.Visaip bandau pasakoti paie papludimi,atseit cia jura salia vienos is saliu,o jis NE ir viskas.Parasiau mokytojai ''atsiprasymo ir paaiskinimo''laiskeli,kad stengiuois ir stengsiuosi ,kad S sudomiciau namu darbais,taciau tai taip sudetionga ir kol kas mums nelabai sekasi.Paklausiau,gal galetu mokytoja (jei tai imanoma),S padeti atlikti namu darbu uzduoteles mokykloje.taciau atsakymo negaunu...dar tuo labiau jo namu darbai daromi tik jam grizus is mokyklos,o tai po 16val.,kai vaikui jau sudetinga susikaupti.gal,kai jis prades lankyti mokykla nuo ryto,tai matys pavyzdi,kaip vaikuciai atlieka pamokeleiu uzduotis ir bus lengviau ji ikalbinti.
O dabar suprantu,kad tai mano beda,kad niekaip nepavyksta ,kad S atliktu visus namu darbus.gal turetumete kokiu patarimu
Knygutes namu darbams apie papludimi taip pat nesiklauso.Jis ima namu knyga ''vaikiska enciklopedija''.jam neidomu ziureti ir klausyti,kaip vaikai zaidzia papludimyje,jam idomu tik rinkti informacija apie moksla.Visaip bandau pasakoti paie papludimi,atseit cia jura salia vienos is saliu,o jis NE ir viskas.Parasiau mokytojai ''atsiprasymo ir paaiskinimo''laiskeli,kad stengiuois ir stengsiuosi ,kad S sudomiciau namu darbais,taciau tai taip sudetionga ir kol kas mums nelabai sekasi.Paklausiau,gal galetu mokytoja (jei tai imanoma),S padeti atlikti namu darbu uzduoteles mokykloje.taciau atsakymo negaunu...dar tuo labiau jo namu darbai daromi tik jam grizus is mokyklos,o tai po 16val.,kai vaikui jau sudetinga susikaupti.gal,kai jis prades lankyti mokykla nuo ryto,tai matys pavyzdi,kaip vaikuciai atlieka pamokeleiu uzduotis ir bus lengviau ji ikalbinti.
O dabar suprantu,kad tai mano beda,kad niekaip nepavyksta ,kad S atliktu visus namu darbus.gal turetumete kokiu patarimu

mano subjektyvia nuomone, tai jūs pernelyg norite, kad vaikas atitiktų mokyklos standartą. ir išvis, net ir normalus vaikas gali užpykti, jeigu jis nori kažką nupiešti tam tikra spalva ir turi tam argumentą, o jam sakoma daryti kitaip.

aš skaitydama atkreipiau dėmesį į labai teigiamus dalykus - vaikas iš esmės sugeba atlikti užsduotį (juk tos užduoties esmė - rankytės lavinimas, koks skirtumas, kokia spalva), vaikas sugeba išsakyti savo mintį ir argumentą, vaikas domisi mokslu! betkokio lavinimo esmė yra ne atlikti užduotį tiksliai pagal instrukciją (tai tikrai neskatina mąstyti), o perprasti užduoties esmę ir ją įgyvendinti. jeigu reikia apvedžioti punktyrines linijas, tai visiškai nesvarbu kokia spalva tai daroma. nepatinka vienas paveiksliukas - tegu spalvina kitą. juk esmė ne TĄ paveiksliuką nuspalvinti, o atlikti patį spalvinimo veiksmą - lavinti rnakytę.
užduotis apie jūrą. ok, neįdomų ką tie vaikai žaidžia, tegu nagrinėja ką galima rasti prie jūros: kokie būna jūros gyvūnai, kodėl akmenukai nugludinti, kaip susidaro kopos, galbūt tame kontekste ir vaikų žaidimai atsiras, bet ir vėlgi nemanau, kad tai užduoties esmė. esmė turbūt yra pasaulio pažinimas. na jei nori jis pažinti per mokslą lai pažįsta per mokslą.
tik nepriimkit to kaip kritikos. aš tik noriu atkreipti dėmesį, kad jūsų vaikas tikrai turi teigiamų savybių ir palinkėti jums sėkmės ir kantrybės ieškant savo vaikui palankaus (tai kas kad nestandartinio) ugdymo kelio

QUOTE(syu @ 2012 11 12, 13:36)
mano subjektyvia nuomone, tai jūs pernelyg norite, kad vaikas atitiktų mokyklos standartą. ir išvis, net ir normalus vaikas gali užpykti, jeigu jis nori kažką nupiešti tam tikra spalva ir turi tam argumentą, o jam sakoma daryti kitaip.
aš skaitydama atkreipiau dėmesį į labai teigiamus dalykus - vaikas iš esmės sugeba atlikti užsduotį (juk tos užduoties esmė - rankytės lavinimas, koks skirtumas, kokia spalva), vaikas sugeba išsakyti savo mintį ir argumentą, vaikas domisi mokslu! betkokio lavinimo esmė yra ne atlikti užduotį tiksliai pagal instrukciją (tai tikrai neskatina mąstyti), o perprasti užduoties esmę ir ją įgyvendinti. jeigu reikia apvedžioti punktyrines linijas, tai visiškai nesvarbu kokia spalva tai daroma. nepatinka vienas paveiksliukas - tegu spalvina kitą. juk esmė ne TĄ paveiksliuką nuspalvinti, o atlikti patį spalvinimo veiksmą - lavinti rnakytę.
užduotis apie jūrą. ok, neįdomų ką tie vaikai žaidžia, tegu nagrinėja ką galima rasti prie jūros: kokie būna jūros gyvūnai, kodėl akmenukai nugludinti, kaip susidaro kopos, galbūt tame kontekste ir vaikų žaidimai atsiras, bet ir vėlgi nemanau, kad tai užduoties esmė. esmė turbūt yra pasaulio pažinimas. na jei nori jis pažinti per mokslą lai pažįsta per mokslą.
tik nepriimkit to kaip kritikos. aš tik noriu atkreipti dėmesį, kad jūsų vaikas tikrai turi teigiamų savybių ir palinkėti jums sėkmės ir kantrybės ieškant savo vaikui palankaus (tai kas kad nestandartinio) ugdymo kelio

aš skaitydama atkreipiau dėmesį į labai teigiamus dalykus - vaikas iš esmės sugeba atlikti užsduotį (juk tos užduoties esmė - rankytės lavinimas, koks skirtumas, kokia spalva), vaikas sugeba išsakyti savo mintį ir argumentą, vaikas domisi mokslu! betkokio lavinimo esmė yra ne atlikti užduotį tiksliai pagal instrukciją (tai tikrai neskatina mąstyti), o perprasti užduoties esmę ir ją įgyvendinti. jeigu reikia apvedžioti punktyrines linijas, tai visiškai nesvarbu kokia spalva tai daroma. nepatinka vienas paveiksliukas - tegu spalvina kitą. juk esmė ne TĄ paveiksliuką nuspalvinti, o atlikti patį spalvinimo veiksmą - lavinti rnakytę.
užduotis apie jūrą. ok, neįdomų ką tie vaikai žaidžia, tegu nagrinėja ką galima rasti prie jūros: kokie būna jūros gyvūnai, kodėl akmenukai nugludinti, kaip susidaro kopos, galbūt tame kontekste ir vaikų žaidimai atsiras, bet ir vėlgi nemanau, kad tai užduoties esmė. esmė turbūt yra pasaulio pažinimas. na jei nori jis pažinti per mokslą lai pažįsta per mokslą.
tik nepriimkit to kaip kritikos. aš tik noriu atkreipti dėmesį, kad jūsų vaikas tikrai turi teigiamų savybių ir palinkėti jums sėkmės ir kantrybės ieškant savo vaikui palankaus (tai kas kad nestandartinio) ugdymo kelio

Aciu


QUOTE(Rideshadow @ 2012 11 12, 13:44)
Esu pasyvi sio skyrelio skaitytoja jau kuri laika.
Po VRC gavome 84.8 diagnoze - ivairiapusis raidos sutrikimas.
Vaikui 3 metai ir kuo labiau auga, tuo labiau matosi skirtumai nuo bendraamziu, vaikas absoliuciai nesidomi kitais vaikais, nekalba, labai prastai valgo, svetimoje, nepazistamoje aplinkoje pradeda isterikuoti, blogai miega, nepasiduoda jokiu korteliu metodams ir pan.
As norejau pasiteirauti po kiek laiko dirbant su kortelemis pastebejote, kad tai ima veikti, nes as tiesa sakant pradejau abejoti ar tai yra tai ko reikia mano vaikui
.
Ir dar, kaip pacios tvarkotes su sitokia nervine itampa?
Po VRC gavome 84.8 diagnoze - ivairiapusis raidos sutrikimas.
Vaikui 3 metai ir kuo labiau auga, tuo labiau matosi skirtumai nuo bendraamziu, vaikas absoliuciai nesidomi kitais vaikais, nekalba, labai prastai valgo, svetimoje, nepazistamoje aplinkoje pradeda isterikuoti, blogai miega, nepasiduoda jokiu korteliu metodams ir pan.
As norejau pasiteirauti po kiek laiko dirbant su kortelemis pastebejote, kad tai ima veikti, nes as tiesa sakant pradejau abejoti ar tai yra tai ko reikia mano vaikui

Ir dar, kaip pacios tvarkotes su sitokia nervine itampa?

Korteles taikiau turbūt metus, diagnozė - ta pati. Po maždaug pusmečio kortelės "pradėjo veikti", t.y. pats jų ieškodavo, žiūrėdavo dienotvarkę. Pradžioj jas plėšė nuo sienos, nepriėmė. Kas dėl miego, didžiausia tikimybė, kad tuoj pradės miegot, nes maniškis nuo trijų su viršum išmiega visą naktį - kokia palaima... Iki tol naktimis klykdavo po porą valandų, ech, visko buvo...
Kantrybės, visų pirma kantrybės, kaip pasakytų išmintingasis Karlsonas:)Viskas bus gerai. Nepatikėsit, tačiau nors maniškis nesidomėjo kitais vaikais ir su jais nežaidė, kai jam buvo ketveri, darželyje per Kalėdas viską su vaikais darė ratelyje ir net bandė eilėraštuką sakyt, nors tada dar nekalbėjo. Va.
Man atrodo, mitiene, jus bereikalo kankinates ir kankinat vaika.
Manau, mokytoja, matydama, kad vaikas atliko uzduoti- kad ir geltonai- bet juk atliko, tikrai nepedagogiskai elgesi grazindama. Jei apie zaidima papludymyje jam neidomu- mano manymu na ir tiek to. Kiek jo amziaus vaiku- domisi salimis, juromis, zvaigzdemis- ir kiek suprantu jis jau nemazai zino. kodel nelavinti tai ka jis sugeba, kam yra linkes.
Cia dabar gaunasi, kaip tarybiniais laikais- vesdavo, versdavo mokytis muzikos mokykloje, nors vaikas gabus futbole.
sako yra sunku mokyti sutrikimu turinti vaika, bet gabu mokyti netgi sudetingiau. Jusu atveju gaunasi dvigubai sunku- ir gabus, ir su sutrikimu turi.
O mokytoja net nesistengia priejima rasti- tiesiog bando pritempti jusu vaika iki standartu. Ir kam?
Jus irgi turetumet priimti tvirta pozicija- jei kovojate, reikalaujate, tai iki galo. Parasykite S motyvus, kodel jis atliko geltona spalva, kodel neatliko ir pan. Tegul mokytoja suka smegenis- tegul parenka uzduotis pagal S. Jei neskaito apie papludimi, ir tegul- juk jis zino n kartu daugiau nei jo bendraamziai. tai tegul ir parenka jam uzduotis pagal jo domejimasi, gebejimus. O dabar jus atsiprasinejate- mokytoja ir toliau taip elgsis, nes jai taip patogu. gal specialiai taip elgiasi, kad jus kantrybes netektumete. Gerai mokytojai- kitoks vaikas manau yra laukiamas, norimas issukis. Ir didziausias atlygis, kai kazko pasiekiama.
musu atveju-beda, valdiskas poziuris.As brestu- A isvis is mokyklos atsiimti. Snd mano vaikas primuse mokytoja ir auklyte. ( kiek metu lankeme darzeli, to dar nebuvo- budavo aukletoju sutramomas net jei pries vaikus jam kildavo toks noras- grupeje 20 vaiku). O cia apdauze pedagoges, nors klaseje tik 3 vaikai! Ka jus manote kaip mokytoja elgesi- pagrasino, suvaidino, kad paskųs A man arba sesei telefonu.
tik tuomet apsiramino.
Manau, mokytoja, matydama, kad vaikas atliko uzduoti- kad ir geltonai- bet juk atliko, tikrai nepedagogiskai elgesi grazindama. Jei apie zaidima papludymyje jam neidomu- mano manymu na ir tiek to. Kiek jo amziaus vaiku- domisi salimis, juromis, zvaigzdemis- ir kiek suprantu jis jau nemazai zino. kodel nelavinti tai ka jis sugeba, kam yra linkes.
Cia dabar gaunasi, kaip tarybiniais laikais- vesdavo, versdavo mokytis muzikos mokykloje, nors vaikas gabus futbole.

sako yra sunku mokyti sutrikimu turinti vaika, bet gabu mokyti netgi sudetingiau. Jusu atveju gaunasi dvigubai sunku- ir gabus, ir su sutrikimu turi.
O mokytoja net nesistengia priejima rasti- tiesiog bando pritempti jusu vaika iki standartu. Ir kam?
Jus irgi turetumet priimti tvirta pozicija- jei kovojate, reikalaujate, tai iki galo. Parasykite S motyvus, kodel jis atliko geltona spalva, kodel neatliko ir pan. Tegul mokytoja suka smegenis- tegul parenka uzduotis pagal S. Jei neskaito apie papludimi, ir tegul- juk jis zino n kartu daugiau nei jo bendraamziai. tai tegul ir parenka jam uzduotis pagal jo domejimasi, gebejimus. O dabar jus atsiprasinejate- mokytoja ir toliau taip elgsis, nes jai taip patogu. gal specialiai taip elgiasi, kad jus kantrybes netektumete. Gerai mokytojai- kitoks vaikas manau yra laukiamas, norimas issukis. Ir didziausias atlygis, kai kazko pasiekiama.
musu atveju-beda, valdiskas poziuris.As brestu- A isvis is mokyklos atsiimti. Snd mano vaikas primuse mokytoja ir auklyte. ( kiek metu lankeme darzeli, to dar nebuvo- budavo aukletoju sutramomas net jei pries vaikus jam kildavo toks noras- grupeje 20 vaiku). O cia apdauze pedagoges, nors klaseje tik 3 vaikai! Ka jus manote kaip mokytoja elgesi- pagrasino, suvaidino, kad paskųs A man arba sesei telefonu.
