QUOTE(<imelda> @ 2012 10 02, 13:33)
O kita vertus na nezinau ka jau tokio reiketu but prisidirbus,kad darbdavys buves atsilieptu neigiamai. Tokia mano pamastymai...
Viena įmonė paskambino dėl manęs į mano buv. darbovietę - viešbutį. Skambino numeriu, kurį patys susirado - registratūros. Atsiliepė vyr. administratorius - tai jo ir užklausė apie mane. Pagal idėją, kai ten dirbau, jis buvo mano tiesioginis viršininkas - tai kaip ir galėjo rekomendacijas apie mane teikt. O bet tačiau tie, kurie skambino tai juk nežinojo, kad jis manęs labai nemėgo ir už tai net velnių nuo įmonės vadovo yra gavęs (nes neapsikentus pasiskundžiau) - už ką, žinoma, ėmė manęs dar labiau nekęst. Tik, kad neilgai trukus po to įvykio, aš išėjau iš darbo ir jis nebeturėjo galimybės daugiau man kenkt. Užtat kai jam nuskilo proga apdergt mane - taip ir padarė. Gerai, kad tie, kurie skambino, praleido tai pro pirštus, o po to patys įsitikino, kad gerai dirbu. Kita vertus, jei būtų kalbėję su to viešbučio vadovu, o ne su tuo adminu - būtų visai kitoks pokalbis buvęs.
Arba kitas variantas. Užeinu į barą - savo buv.darbovietę, o barmenas man ir sako: "Va, skambino čia neseniai iš kažkokios įmonės, klausė, su kuo galėtų pakalbėt apie tave." Tai tas mano kolega kuo ramiausiai atsakė, kad gali kalbėt su juo ir prirekomendavo mane - šįkart iš gerosios pusės, nes mes labai draugiškai su juo sutarėm.
Tai va kaip būna. Esmė ta, kad tie, kurie skambina net nesugeba su įmonės vadovais susisiekt, o klausinėja belia kieno.