QUOTE(Tepaluota @ 2012 12 13, 07:14)
O savo programos neturi? Nusipirk kokią nebrangią ir bus ramu.
šiaip kelias įmones vedu su Agnumu ir programos raktą galiu nešiotis namo, tai iš principo galėčiau turbūt bandyt viską susivesti namų kompe.. Bet su šita įmone išvis piktumas ima. Kai sutikau apsiimti, mane užgarantavo, kad tebus keli pirkimai ir keli pardavimai per mėnesį, dokumentus pasiimsiu už praėjusį mėnesį ir sutvarkysiu per einamąjį. Dabar gi dokumentus siunčia kasdien, vos tik gauna kokią sąskaitą, kad tuoj pas suvesčiau (vien banko išrašas penkių-šešių lapų). Balanso tikimasi bet kurią dieną. Na, pvz, antradienį pasakė, kad reiks balanso penktadieniui - ir ne 11.30 dienai, o būtent 12.14. Vakar sugalvojo, kad visgi dar bus eilė eksporto šią-kitą savaitę, taigi balanso reiks antradieniui-trečiadieniui. Žinoma, būtent tai dienai kad viskas būtų suvesta.
Va užtat jau pradedu siusti ir galvoju, ar verta man viską susivedinėt į Agnumą, ar padaryt balansą lapkričio pabaigai, atiduot jiems viską ir atsisveikint.
Papildyta:
QUOTE(Daidute @ 2012 12 13, 08:06)
turi rašyti kasdien orderius. Ir pakeitimas apskaitos politikoje nepadės, čia galio Kaso darbo taisyklės

Labai jau bjaurus reikalas, kai reikia rašinėti tiek popierių
o jei jis neįnešą tų pinigų į kasą iškart? Tik po savaitės, tarkim?