Gal ir dar kam nors bus naudinga info iš ECC
Vadovaujantis 1997 m. gegužės 20 d. EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS DIREKTYVOS 97/7/EB dėl vartotojų apsaugos, susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1997L0007:20071225:LT:PDF) 7 str., jeigu šalys nėra susitarusios kitaip, tiekėjas privalo įvykdyti užsakymą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kitos dienos, kai vartotojas pateikia užsakymą tiekėjui. Jeigu tiekėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų, kadangi negali gauti vartotojo užsakytų prekių ar paslaugų, jis nedelsdamas apie tai informuoja vartotoją ir kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 30 dienų, grąžina vartotojui įmokėtas sumas. Jei prekės negavote per 30 dienų, pirmiausia raštu (tinka ir el.paštu) reikia kreiptis į pardavėją su pretenzija nurodant savo reikalavimą (gauti prekę, atgauti pinigus). Jei pardavėjas nesutiktų tenkinti Jūsų reikalavimo arba iš viso į jį nereaguotų, galima būtų bandyti problemą spręsti mūsų Centrų tinklo pagalba. Taigi iš esmės pardavėjas turi pristatyti prekes ne vėliau nei per 30 dienų. Šiuo prieškalėdiniu laikotarpiu pašte būna nemažos apkrovos, todėl siuntiniai, jei paprastai atkeliaudavo per savaitę, gali užtrukti ir ilgiau, bet iš esmės įstatymu nustatytas 30 dienų terminas.