Įkraunama...
Įkraunama...

Dyzelinis ar benzininis/dujinis

QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 01:49)
Dyzelis ir tik dyzelis, kadangi gyvename toliau nuo miesto ir reikia kasdien i darba vazineti. Turejome benzina-dujos, ekonomijos 0 kai persedome i dyzeli sutaupome i menesi virs 200lt cia perkant is koloneles, jei is nelegalu tai ta suma padidetu virs 50%.

čia nebuvo pasakyta, kokios mašinos, kubatūros ir t.t. Tai ir bandžiau sugalvot iš kur ta 200lt. ekonomija
QUOTE
is kur tokias nesamones istraukiai, kad duju 20 litru naudoja?
Dazniausiai duju naudoja tiek pat kaip ir benzo arba keliai litrais daugiau

O kokia čia nesąmonė? Jei benzino naudoja ~18-19litrų tai kiek naudos dujų, juk pati parašei, kad keliais litrais daugiau arba tiek pat. Pakartosiu: nebuvo pasakyta kokia buvo mašina su benzinu/dujom ir kokia dyzelinė...

peace mamkos
Vinos MB
Atsakyti
QUOTE(Vina @ 2008 07 23, 15:50)
O kokia čia nesąmonė? Jei benzino naudoja ~18-19litrų tai kiek naudos dujų, juk pati parašei, kad keliais litrais daugiau arba tiek pat. Pakartosiu: nebuvo pasakyta kokia buvo mašina su benzinu/dujom ir kokia dyzelinė...

Jei perki mašiną, kurios kubatūra yra daugiau nei 3,0 l, tai manau, kad į ekonomiją jau tikrai nežiūri. O kokia čia mašina ryja 18-19 l benzo?
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 23, 14:54)
Jei perki mašiną, kurios kubatūra yra daugiau nei 3,0 l, tai manau, kad į ekonomiją jau tikrai nežiūri. O kokia čia mašina ryja 18-19 l benzo?

pvz mitsubishi montero/pajero 3500 V6 4u.gif
Atsakyti
Lyginama buvo su turetomis masinomis, benzinas-dujos buvo Chrysler voyager 2.5ltr variklis valgydavo ~16ltr/100km duju, olandiska duju yranga, persedome i peugeot 307 2.0 hdi tai sunaudojimas ~4.8ltr/100km. Bukim realistai kiekvienas skaiciuojame pagal tai ka turejome ir lyginame, juk nei vienas neturejome tos pacios markes ir tu paciu metu masinos su skirtingu varomu kuru
Atsakyti
QUOTE(Vina @ 2008 07 23, 16:28)
pvz mitsubishi montero/pajero 3500 V6 4u.gif

Ir tai ne 20, nebent automatas, bet vidutinės tai gana padorios (12 l/100 km). Nu bet sorry, kam mieste reikalingas visureigis?
Papildyta:
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 16:29)
Lyginama buvo su turetomis masinomis, benzinas-dujos buvo Chrysler voyager 2.5ltr variklis valgydavo ~16ltr/100km duju, olandiska duju yranga, persedome i peugeot 307 2.0 hdi tai sunaudojimas ~4.8ltr/100km. Bukim realistai kiekvienas skaiciuojame pagal tai ka turejome ir lyginame, juk nei vienas neturejome tos pacios markes ir tu paciu metu masinos su skirtingu varomu kuru

Taigi būkim realistais. Vienos mašinos rašai kuro sanaudas mieste, o kitos užmiestyje. Jei imti abiejų mieste, tai kaina išeina ta pati. Beje, palyginimui Chrysler Voyager 2,5 TD mieste ima 10-11 l.
Matematika paprasta: kuo mažesnė kubatūra (ir kuo mažesnė mašina) tuo mažiau ima kuro ir nesvarbu ar tai dujos, ar benzas, ar dyzelis, tuom išeina pigiau važinėti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 23 liepos 2008 - 15:59
Va cia dabar pradesime diskusijas, voyagerio sanaudos uzmietyje 16ltr/100km masinos svoris ~1450kg ir ~72kw galia 2.5 variklis, peugeot 307 4.8ltr/100km, svoris 1270kg galia 81kw 2.0. Tai kur suva pakastas kad galingesne masina valgo maziau kuro, nors svoris tesiskiria 180kg. Atmetame duju irangos kastus kazkur apie 3500lt, gauname, kad dyzelis dujom duoda i kaulus ir gan grubiai tongue.gif
Man kad nuvaziuoti nuo tasko A iki atsko B su voyageiur menesiui ~450lt, peugeot ~200lt.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo inga4ka: 23 liepos 2008 - 16:14
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 23, 15:59)
Ir tai ne 20, nebent automatas, bet vidutinės tai gana padorios (12 l/100 km). Nu bet sorry, kam mieste reikalingas visureigis?


Nu tikrai sorry, bet čia jau skonio reikalas. drinks_cheers.gif
O jei pradėsim žiūrėti į gamintojo deklaruojamas kuro sąnaudas, idealiom sąlygom t.y. vakuume lotuliukas.gif , tai tuoj pradėsim oru važinėt.
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 16:09)
Va cia dabar pradesime diskusijas, voyagerio sanaudos uzmietyje 16ltr/100km masinos svoris ~1450kg ir ~72kw galia 2.5 variklis, peugeot 307 4.8ltr/100km, svoris 1270kg galia 81kw 2.0. Tai kur suva pakastas kad galingesne masina valgo maziau kuro, nors svoris tesiskiria 180kg. Atmetame duju irangos kastus kazkur apie 3500lt, gauname, kad dyzelis dujom duoda i kaulus ir gan grubiai  tongue.gif
Man kad nuvaziuoti nuo tasko A iki atsko B su voyageiur menesiui ~450lt, peugeot ~200lt.

Va ir paaiškėjo iš kur tokia ekonomija, tiesa sakant, aš to ir laukiau, kad autorė paaskintų. Manau, diskusiją apie tai galime baigti. drinks_cheers.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vina: 23 liepos 2008 - 17:09
QUOTE(pikkolo @ 2008 07 23, 14:49)
Turėjom karbą (na ne golfą, bet ar yra skirtumas?), su pirmos kartos dujom, maximum dujų rijo 12 litrų (žiemą).

Tai ne visi karbai tiek ryja gi, aš tik kaip pavyzdį pasakiau smile.gif
Aš turėjau kelis pavyzdžius, kai būtent žiemą dujos sudurniuodavo, ir būtent karbams, tai ir užsiminiau.

O ankstesniame pavyzdyje buvo lyginamos visai skirtingos mašinos, tai negalima iš to daryti išvados, kad dyzeliu važiuoti yra pigiau. Dauguma atvejų, manau, tas pats gaunasi, o likusiais - kol kas dar dujos pigiau.

Na va mano passatas 1,9 dyzelis mieste ryja 6-7 L dyzelio, čia jau Vilniaus kamščiuose pastovint. Toks pats passatas, 1,8 arba 2 litrai benzinas, manau benzino tikrai ne mažiau nei 10 l mieste rytų, t.y. dujų apie 12. Pagal kainas suskaičiavus gauname tą pačią arba labai panašią pravažiavimo sumą smile.gif

o šiaip tai dar vertinant mašinų kuro sąnaudas, reiktų palyginti ir visai paprastą dalyką - pasipriešinimą orui. T.y. formas ir dydį smile.gif Tai irgi turi nemažą įtaką. Šiuo atveju voyager'is ir 307 savo dydžiu gerokai skiriasi.
Papildyta:
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 16:09)
Tai kur suva pakastas kad galingesne masina valgo maziau kuro, nors svoris tesiskiria 180kg.

Kai galingumo yra ryškiai per mažai, tai ir kuro valgo daugiau. Varikliui daugiau darbo reik, kad mašiną išjudintų, jei paprastai paaiškinus.
Crysleriais nesidomiu, bet keista, kad 2,5 variklis tik 72 kw turėjo.

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Acacia: 23 liepos 2008 - 17:29
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 17:09)
Va cia dabar pradesime diskusijas, voyagerio sanaudos uzmietyje 16ltr/100km masinos svoris ~1450kg ir ~72kw galia 2.5 variklis, peugeot 307 4.8ltr/100km, svoris 1270kg galia 81kw 2.0. Tai kur suva pakastas kad galingesne masina valgo maziau kuro, nors svoris tesiskiria 180kg. Atmetame duju irangos kastus kazkur apie 3500lt, gauname, kad dyzelis dujom duoda i kaulus ir gan grubiai  tongue.gif
Man kad nuvaziuoti nuo tasko A iki atsko B su voyageiur menesiui ~450lt, peugeot ~200lt.

Pradėsim, nes noriu išsiaiškinti iki galo. Lygini nesulyginamus dalykus. Chrysler Voyager 1990-1995, taigi senas amerikanskas auto (nors tiesą sakant naujas irgi apetitu nesiskundžia), gamintojo deklaruojamos sanaudos, mieste: 14,2, užmiestyje - 7,1, vidutinės - 9,6. Sakyčiau visai padoriai kaip tokio dydžio mašinai. Taigi dujų ima kiek daugiau. Peugot 307 jau nuo 2001 metų. Taigi jau ir varikliai naujos kartos, ekonomiški. Kuro sanaudos mieste - 7, užmiestyje - 4,2, vidutinės - 5,2. Jei jau lyginti tai su panašių metų Peugeot 306 2.0 HDI, mieste - 8,8, užmiestyje - 5,2, vidutinės - 7. Gaunasi praktiškai tas pats kas su dujiniu Chrysler.
Tad nesutinku su tuom, kad dyzeliu važiuoti pigiau nei dujom. Sutinku tik su tuo, kad su Peugot 307 pigiau, nei su Chrysler Voyager.
Papildyta:
QUOTE(Vina @ 2008 07 23, 18:06)
O jei pradėsim žiūrėti į gamintojo deklaruojamas kuro sąnaudas, idealiom sąlygom t.y. vakuume lotuliukas.gif , tai tuoj pradėsim oru važinėt.

Gamintojo deklaruojamos kuro sanaudos yra ne vakuume, o mieste važiuojant 50 km/h, užmiestyje - 90 km/h. Mano mieste netgi ima mažiau, nei rašo knygutė, o užmiestyje važiuojant 90 km/h ima tiek kiek rašo. Žinoma visiškai nauja mašina ims gerokai daugiau, nes jos variklis turi įsidirbti. Gamintojo deklaruojamas kuro sanaudas pasieks nuvažiavusi kokius 2000 km.
Papildyta:
QUOTE(Acacia @ 2008 07 23, 18:32)
Crysleriais nesidomiu, bet keista, kad 2,5 variklis tik 72 kw turėjo.

Gal dėl to jo daugiau nebegamino?
Yra toks anekdotas: tiek kiek amerikonai AJ gali išspausti iš 3 litrų variklio, tiek europiečiai išspaus iš 2 l, o japonai iš 1,4.
Atsakyti
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 23, 16:29)
Lyginama buvo su turetomis masinomis, benzinas-dujos buvo Chrysler voyager 2.5ltr variklis valgydavo ~16ltr/100km duju, olandiska duju yranga, persedome i peugeot 307 2.0 hdi tai sunaudojimas ~4.8ltr/100km. Bukim realistai kiekvienas skaiciuojame pagal tai ka turejome ir lyginame, juk nei vienas neturejome tos pacios markes ir tu paciu metu masinos su skirtingu varomu kuru

Sorry, bet jau tikrai prajuokinai. Mes taip rimtai į lankas nueisim lygindami nesulyginamus dalykus. Bent panašios mašinos būtų, o čia...pf, kalbant apie ekonomiškumą visiškai skirtingų klasių mašinas lygini. *****, tai aš galiu nusipirkt kokį VW Lupo su jo sanaudom 4-5 l/100km ir po to smaugt savo vyrą, kad kodėl jo Exploreris ėda 15 l/100 km.
Jūsų ekonomija ir sutaupymas ne dėl to, kad dyzelis pigiau už dujas, o dėl to, kad mašiną gerokai mažesniu apetitu įsigyjote.
Atsakyti
O jus, priestarujancios, pagal ka lyginate, imate is interneto masinu duomenys ir lyginate ar is savo patirties. As palyginima imu is savo praktikos, bet ne is fantastikos srities. Cia tas pats, kas medu per stikla laizyti, nezinodamos jo skonio. Sorry bet tokia teisybe
Atsakyti
QUOTE(inga4ka @ 2008 07 24, 13:58)
O jus, priestarujancios, pagal ka lyginate, imate is interneto masinu duomenys ir lyginate ar is savo patirties.

is patirties:
pvz kelione pas vyro tevus i ariogala - pirmyn atgal 300 km
skaiciuoju pries tai buvusiom kainom

asmenine masina (pagal pylima)
uzmiestyje dujos 8-9l/100 km
9*3*1.83=49.41 Lt

darbinis golfas universalas - dyzelis (per daug nesidraskant ir tikrai ne 130km/h vaziuojant- duomenis is auto kompo)
5.2*3*4=62.40 Lt

Kas pigiau?
Atsakyti