Sveikos, noriu paklausti,
pristatant dokumentacijos planą reikia pristatyti ir DOKUMENTŲ REGISTRŲ SĄRAŠą.
ir manau, kad jame jau nebereikai šių registrų:
Dokumentų ekspertų komisijos posėdžių protokolų registras (nes dok. ekspertų nebereikia pagal dokumentų tvarkymo įsakymą)
Mokymo sutarčių registracijos žurnalas (nes jis elektroninis, ar vistiek jį palikti tame registru sąraše?)
Ir kaip skaičiau, kazkas rašė, jog pvz. jei as registuoju direktoriaus isakymus veiklos klaisimais kompiuteryje, bet paskui as ta registra atspausdinsiu, o ne laikmenoje laikysiu, tai vistiek pastabose irasyti el. variantas, ar kaip ten kazkas rase?)
AČIŪ
P.S. gal galite imesti nuorodą kur būtų saugojimo terminų rodyklė (+pakeitimai), ir kur yra priedas su pakeitimais dėl METŲ DOKUMENTACIJOS PLANAo kuriame, nėra DEK vizos