QUOTE(Aglėja @ 2013 04 26, 16:23)
Ne visur

įsibegėjau su 1 pavara,tikrai nepasiekiau 30 km/val bet neužskaitė klaidos. Mane mokino,kad šiame pratima svarbiausiai nepravažiuoti stop linijos,sustoti ne per toli ir ne per arti,lygiai ta patį pasakė egzaminuotojas aiškinant pratimą,neminėjo jokių 30km/val
Nu nezinau kaip cia yra, Siauliuose tikrai ziuri, ir kai aiskina uzduoti visada sako- isebegeti 30-40 km/h. Bet kaip taip skirtingai gali mokyti tai nesuprantu. As net nustebau paskaicius cia apie vaziavima 1 pavara

Isvis apie pavaras idomiai dar yra mieste. Pvz jei zenklas 70, instruktoriai visad liepia jungtis 4, nors zenklo galiojimas buna gan trumpas, galetu ir 3 pravaziuoti. Bet sake jei taip padaryciau per egza, pazymes klaida- pavara neatitinka greicio. Ir aikstelej ta pati taisykle isibegejime. Nu cia galima diskutuoti iki begalybes, darykim visos taip kaip mokina
Papildyta:
Ir dar as visdelto galvoju, kad cia ir nuo egzaminuotojo priklauso. Savo akimis maciau, kaip vaikinas parkavosi istrizai, ir iki galines linijos buvo ryskiai per didelis tarpas. Reikia nuo 0-40 cm, o kritine klaida skaitosi nuo 80cm, ten buvo geras metras. Bet jam leido toliau vaziuoti,nors egzas turejo buti baigtas. Nu va, o as isibegejime sustojau 110cm, o reikia nuo 0-1 metro. Pamatavo ir nutrauke egzamina. Suprantu as, tokios taisykles, bet tegul buna visiems vienodos. Vienintele isvada persasi- buvo sumoketas kysiukas to vaikino, kad ji praleido