Įkraunama...
Įkraunama...

Televizoriai - 7

QUOTE(patyres @ 2013 02 22, 01:24)
Kadangi naudojate Skynet IPTV, vienareikšmiškai potencialiai naudingiausias bus Samsung televizorius su Smart TV. Kadangi reikia 100 Hz, 32 colių, su vidiniu Wi-Fi ir dar pigaus televizoriaus, tada šeštos klasės Samsung LCD/LED, pigiausias iš tokių UE32ES6100, dabar jis kainuoja apie 1600 Lt. Tiesa, jame yra ir 3D, bet 3D akiniai būna tik šeštos serijos televizorių nuo 40'' įstrižainės komplektacijoje, taigi akinukų 32'' televizoriaus komplektacijoje nebus, galima jų atskirai nepirkti (bent kol kas) ir 3D nenaudoti.
Tačiau yra vienas svarbus "bet". "Užsikurti" IPTV tiesiogiai tokiame Samsunge jums reikės šiokios tokios kvalifikacijos ar pagalbos.

Atsargiai su samsung. Suzinojau, kad net 7% visu samsung TV yra defektuoti, todel yra didele tikimybe, kad nusipirkes samsung iskart vezi pas meistrus remontuoti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo bruonius: 22 vasario 2013 - 07:58
QUOTE(bruonius @ 2013 02 22, 07:55)
Atsargiai su samsung. Suzinojau, kad net 7% visu samsung TV yra defektuoti, todel yra didele tikimybe, kad nusipirkes samsung iskart vezi pas meistrus remontuoti.

Reikia žinoti vieną naudingą dalyką, kad sugedus televizoriui per jo garantinį laikotarpį, nereikia vežti jo taisyti, o pristatyti tiesiai į tą parduotuvę iš kurios Jūs pirkote. Galite motyvuoti tuo, kad Jūsų netenkina garantinio taisymo sąlygos, kadangi nenorite tuo laikotarpiu likti be TV. Pagal įstatymus privalo grąžinti pinigus.
Atsakyti
QUOTE(bruonius @ 2013 02 22, 08:55)
Atsargiai su samsung. Suzinojau, kad net 7% visu samsung TV yra defektuoti, todel yra didele tikimybe, kad nusipirkes samsung iskart vezi pas meistrus remontuoti.

Defektuotų vartotojų procentas dar didesnis doh.gif Nepatinka man tokie individai, kurie patys nežinodami ko nori, ima "stumti" visokias kosminio masto nesąmones. Broko pasitaiko visiems gamintojams, Samsung ne išskirtinis. Bet jų televizoriai funkcionaliausi, pardavimai didžiausi daugelyje šalių (įskaitant Lietuvą, JAV ir Rusiją), firma dabar finansiškai klesti (be abejo, labiausiai iš savo išmaniųjų telefonų, bet televizoriai irgi ne nuostolingi). Taip tikrai nebūtų, jeigu jų gaminiai būtų labiausiai "defektuoti".

Amri, duok nuorodą į tokį įstatymą, labai įdomu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo patyres: 22 vasario 2013 - 09:57
QUOTE(patyres @ 2013 02 21, 00:50)
apelsinka,
štai toks abiem tamstos atvejais tinka. Tiesa, kietąjį diską prijungti ir ant sienos pakabinti kiek problematiška, bet užtat kaip piguuuu....
Nesupyk, juokauju, gal kas kitas apie mažiukus patars, tokiais beveik nesidomiu, tik žinau, kad į juos beveik visada šūdinos LCD matricos dedamos. Geresnės matricos dedamos tik į televizorius nuo 32 colių (82 cm) įstrižainės.

Dabar gal ir atrodo 24 coliu mazokas, bet 10 m atgal buvo visai normalus televizorius.

Laukiu patarymu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(patyres @ 2013 02 22, 10:53)
Defektuotų vartotojų procentas dar didesnis doh.gif  Nepatinka man tokie individai, kurie patys nežinodami ko nori, ima "stumti" visokias kosminio masto nesąmones. Broko pasitaiko visiems gamintojams, Samsung ne išskirtinis. Bet jų televizoriai funkcionaliausi, pardavimai didžiausi daugelyje šalių (įskaitant Lietuvą, JAV ir Rusiją), firma dabar finansiškai klesti (be abejo, labiausiai iš savo išmaniųjų telefonų, bet televizoriai irgi ne nuostolingi). Taip tikrai nebūtų, jeigu jų gaminiai būtų labiausiai "defektuoti".

Amri, duok nuorodą į tokį įstatymą, labai įdomu.

nereikia nervintis. as kalbu remdamasis savio patirtimi ir tuo, ka girdejau is samsung didmenininku. Philips siuo metu yra dar blogiau nei samsung, bet nesu girdejes, kad kazkas yra labai blogai su SONY ar PANASONIC TV.
O del samsung defektu pripazinimo, tai dabar esu paciam proceso viduryje ir matau, kaip elgiasi tie, kurie platina samsung ir isvis kokia samsung pozicija. Jie deda visas pastangas nepriimti atgal defektuoto TV, siulo remontuoti, turi pats vazineti pas meistrus, jie nieko nepastebi, tada siunti nuotraukas, skambini, aiskini, tada jau pastebi, tada siuncia pas kitus, tie vel nieko nepastebi, dar kiti servisai isvis ignoruoja nususkundimus tempdami guma, kad praeitu tos 7 darbo dienos ir as jau nebegaleciau TV grazinti. As nieko neburiu, tiesiog nupasakoju savo patirti. Viesinu ir toliau viesinsiu, kad zmones zinotu savo teises ir nepakliutu i tokia beda kaip as pakliuvau!
Atsakyti
QUOTE(patyres @ 2013 02 22, 09:53)
Amri, duok nuorodą į tokį įstatymą, labai įdomu.

Šio įstatymo 4.5 punktas.
http://www3.lrs.lt/p...c_l?p_id=141450
Be to, pačiame garantiniame talone mažytėmis raidelėmis tai yra parašyta. Tik tiek, kad pardavėjas visada siūlo taisyti. Pristačius televizorių į taisyklą, iš ten jo nebegalima pasiimti ir vežti į parduotuvę grąžinti, nebent jei ir vėl sugenda.
Atsakyti
QUOTE(Amri @ 2013 02 22, 12:19)
Šio įstatymo 4.5 punktas.
http://www3.lrs.lt/p...c_l?p_id=141450
Be to, pačiame garantiniame talone mažytėmis raidelėmis tai yra parašyta. Tik tiek, kad pardavėjas visada siūlo taisyti. Pristačius televizorių į taisyklą, iš ten jo nebegalima pasiimti ir vežti į parduotuvę grąžinti, nebent jei ir vėl sugenda.

Kai kurie mato tai, ką nori matyti doh.gif
O jeigu daiktas nėra sugedęs (t.y. jo kokybė atitinka nustatytus parametrus)? Kaip tas Jūsų punktas galioja tokiu atveju schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(Amri @ 2013 02 22, 11:19)
Šio įstatymo 4.5 punktas.
http://www3.lrs.lt/p...c_l?p_id=141450
Be to, pačiame garantiniame talone mažytėmis raidelėmis tai yra parašyta. Tik tiek, kad pardavėjas visada siūlo taisyti. Pristačius televizorių į taisyklą, iš ten jo nebegalima pasiimti ir vežti į parduotuvę grąžinti, nebent jei ir vėl sugenda.

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.


Amri, aiškiai parašyta "Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų". Jeigu prekė buvo parduota tinkamos kokybės ir pardavėjas su pirkėju jokių jos trūkumų neaptarė, nes jų tiesiog tada nebuvo, televizorius sugedo tik vėliau, akivaizdu, jog ketvirto punkto papunkčiai negalioja.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo patyres: 22 vasario 2013 - 10:48
QUOTE(patyres @ 2013 02 22, 10:37)
Amri, aiškiai parašyta "Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų". Jeigu prekė buvo parduota tinkamos kokybės ir pardavėjas su pirkėju jokių jos trūkumų neaptarė, nes jų tiesiog tada nebuvo, televizorius sugedo tik vėliau, akivaizdu jog ketvirto punkto papunkčiai negalioja.

Patyręs, Jūs neteisus. Jei prekė sugedo per garantinį laikotarpį, tai ji buvo netinkamos kokybės, tik tai pasimatė ją ekploatuojant. Tam ir duotas garantinis laikotarpis. O kad įstatymas galioja, tai išbandyta praktiškai, tik gali tekti pasiginčyti su pardavėju. Bet priima prekes ir grąžina pinigus už visą buitinę techniką, jeigu sugedo ne dėl pikėjo kaltės, t.y. jei ji buvo tinkamai naudojama. Reikia nebijot pastovėt už savo teises. Juk sumokėjęs už tv 2500 lt nenorėsi sėdėti be jo kokias 4 savaites? Ne tam tiek pinigų išleidai? schmoll.gif
Atsakyti
Amri, žinoma, Jūsų interpretacija žiūrint ne į įstatymo raidę, o į jo labai pritemptą dvasią (girdėtas terminas, ar ne?) yra galima, bet tam reikia pateikti teisminių precedentų. Tai, kad tokia argumentacija kažkoks pirkėjas "išsimušė" iš pardavėjo pinigus, dar nieko nereiškia: gal televizorius sugedo greitai, o pardavėjas nenorėjo terliotis su įkyruoliu? Kaip tada būtų su pratęstomis ("dasipirktomis") garantijomis? Įsivaizduojam televizorius sugenda po dviejų metų, jau prieš garantijos galą. Atneši tokią gerokai net fiziškai padėvėtą moralinę senieną, kuri rinkoje nebekainuoja ir pusės tavo sumokėtų kažkada pinigų ir pareikalauji grąžinti visus kadaise sumokėtus pinigus g.gif Bijau, kad bet kuris pardavėjas pasiųstų rusiškai ir dar visi tarpusavyje ilgai žvengtų iš tokio "trenkto" pirkėjo...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo patyres: 22 vasario 2013 - 11:02
QUOTE(Amri @ 2013 02 22, 12:48)
.... Patyręs, Jūs neteisus. Jei prekė sugedo per garantinį laikotarpį, tai ji buvo netinkamos kokybės, tik tai pasimatė ją ekploatuojant. Tam ir duotas garantinis laikotarpis. .....

Nereikia visko suabsoliutinti.
"Jei prekė sugedo per garantinį laikotarpį" - o kas nustato ar prekė sugedo, ar buvo sugadinta (netinkamas naudojimas ir pan.) - tikrai ne pirkėjas doh.gif Tam yra serviso įstaigos. Jos ir išduoda tai patvirtinantį dokumentą, kurio pagrindu viskas toliau ir vyksta.
Beje, ar Jūs suprantante "Bruonius" padėtį su televizoriumi, ar tik šiaip nutarėte parašinėti g.gif
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2013 02 22, 11:10)
Nereikia visko suabsoliutinti.
Beje, ar Jūs suprantante "Bruonius" padėtį su televizoriumi, ar tik šiaip nutarėte parašinėti  g.gif

Nebuvo mano tikslas parašinėti, o ir ne "Bronius" šią žinutę skyriau. Nieko nesuabsoliutinu, nieko niekam neperšu. Turiu asmeninės patirties, kad tokie dalykai yra galimi. Niekada jais nepiknaudžiavau, bet žinau savo teises, o ir kitiem patariu jas žinoti. Kiekvienas elgiasi pagal savo situaciją. Neturiu patirties su "pritemptomis" garantijomis.
Atsakyti