Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

QUOTE(džu @ 2014 10 09, 09:59)
dėl kainų tai siūlyčiau konkrečiai susižinot, kiek tam modeliui kainuoja, kažkaip mažai pagal mane 500 lt,aišku, jeigu automobilis dyzelinis.

taip, dyzelinis. Monteverde, as turiu vra, bet jis gyvenime turi tik antra masina. tai nelabai ka pasakyti gali, bet daugiau uz mane. ir vel gi, sako man, kad jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.
Atsakyti
QUOTE(mėnulis @ 2014 10 09, 11:55)
taip, dyzelinis. Monteverde, as turiu vra, bet jis gyvenime turi tik antra masina. tai nelabai ka pasakyti gali, bet daugiau uz mane. ir vel gi, sako man, kad jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.

Oi nebūtinai, jis perdaug užabsoliutina. Kiti gi kaip tik po pravarytos technikinės parduoda, dargi parašo, kad savo jėgom praėjo, tipo be kyšių smile.gif
Dėl skirtingų priežasčių žmonės parduoda. Taip, parduoda ir po avarijų tik kažkiek patvarkytas, parduoda kai šiaip mašina iš vidaus byra, rūdija. Bet tai gerai paspaudus tą mašinytę prieš perkant ir yra matyti. Tada žinai ką perki.
Bet nepamirškime ir to, kai šeimoje miršta šeimos galvos, o žmonos vairuoti nemoka, kai žmonės tiesiog turtingi ir jie nori jau išsikeisti į geresnį, gražesnį, naujesnį modelį.

Gal ne tiek dažnai, bet tikrai įmanoma nusipirkti puikiausią padėvėtą mašiną smile.gif
Atsakyti
QUOTE(mėnulis @ 2014 10 09, 11:55)
sako man, kad jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.
tikrai ne. Manau tas labiau gresia jau visai senų mašinų atveju (sakyčiau iki kokių 1990-95 metų), o iš jūsų nurodytų kainų jūs pretenduojate į naujesnes. Žmonės sukuria šeimas, jų šeimos pagausėja, tai keičia automobilį naujiems poreikiams. Kiti apskritai keičia mašiną kas 3-5 metus, o kai kurie ir dar dažniau, jei užtaiko rasti geresnį variantą už patrauklią kainą. Galų gale, visada reik teirautis, iki kada galioja TA. Bet TA praėjimas dar nėra tvarkingos mašinos garantas, toli gražu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Little feet: 09 spalio 2014 - 11:35
QUOTE(mėnulis @ 2014 10 09, 10:55)
jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.

Jeigu mašina buvo nauja pirkta Lietuvoje iš parduotuvės, tai galima tiksliai žinoti jos ridą, nes ji kievienos TA metu įrašoma Trensekstos pulapyje ir yra viešai prienama iformacija, tad atsukiojimų neužmaskuosi. Paprastai Lietuvoje naujų pirktų ir naudotų mašinų ridos nėra didelės, nes atstumai čia maži, kuras salyginai brangus. Kad lietuviai neprižiūri mašinų, tai netiesa. Prižiūri, o jei kalbėti apie naujas, tai daugeliui lietuvių tai būna pirma nauja mašina gyvenime, tad uoliai vykdomi visi techniniai aptarnavimai gamintojo atstovo servise.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 16 spalio 2014 - 11:31
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 10 16, 12:26)
Jeigu mašina buvo nauja pirkta Lietuvoje iš parduotuvės, tai galima tiksliai žinoti jos ridą, nes ji kievienos TA metu įrašoma Trensekstos pulapyje ir yra viešai prienama iformacija, tad atsukiojimų neužmaskuosi. Paprastai Lietuvoje naujų pirktų ir naudotų mašinų ridos nėra didelės, nes atstumai čia maži, kuras salyginai brangus. Kad lietuviai neprižiūri mašinų, tai netiesa. Prižiūri, o jei kalbėti apie naujas, tai daugeliui lietuvių tai būna pirma nauja mašina gyvenime, tad uoliai vykdomi visi techniniai aptarnavimai gamintojo atstovo servise.

Jus teisus jei kalbeti apie naujas. Jei lietuvis nauja pirko. Tokiu kaina taip pat nebutu manau maza g.gif
Atsakyti
"Tiesai nuo tralo", "Lietuvoje neeksloatuota" tokie epitetai vartojami kaip privalumas. Gal ji Vokietijoje kur nors apdaužyta kokius metus patvoryje stovėjo, kol lietuviai ją nupirko ir parvežė. Jokie čia ne privalumai. Jeigu mašina Lietuvoje važinėja, turi draudimą, gal ir Kasko. Transekstos puslapyje galima pažiūrėti kaip jai sėkėsi TA pereiti, kokius trūkumus rado. Tai vadinasi viskas normaliai. Jeigu ketinate pirkti mašina kokių 7 metų, tai patikrinkite gamintojo atstovo servise. Vilniuje 100 - 200 Lt. kainuoja.
Atsakyti
nusiperki ta, ir praeini be trūkumų, tokia ir istorija, retas kuris pasibaigus garantijai nekiša china detalių ir padėvėto sh į mašiną, tokie jau mes, kas pvz visiškai svetima normaliam vokiečiui.
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 10 17, 10:08)
"Tiesai nuo tralo", "Lietuvoje neeksloatuota" tokie epitetai vartojami kaip privalumas. Gal ji Vokietijoje kur nors apdaužyta kokius metus patvoryje stovėjo, kol lietuviai ją nupirko ir parvežė. Jokie čia ne privalumai. Jeigu mašina Lietuvoje važinėja, turi draudimą, gal ir Kasko. Transekstos puslapyje galima pažiūrėti kaip jai sėkėsi TA pereiti, kokius trūkumus rado. Tai vadinasi viskas normaliai. Jeigu ketinate pirkti mašina kokių 7 metų, tai patikrinkite gamintojo atstovo servise. Vilniuje 100 - 200 Lt. kainuoja.

bijau, kad dar per nauja man butu 7 m senumo. nepasitikiu savimi sitaip del vairavimo, butu pirmas automobilis.
Atsakyti
Tuomet rinkitės nedidelę mašiną. Jos lengviau valdomos, lengviau jausti gabaritus, lengviau parkuotis.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 10 17, 10:31)
nusiperki ta, ir praeini be trūkumų, tokia ir istorija, retas kuris pasibaigus garantijai nekiša china detalių ir padėvėto sh į mašiną, tokie jau mes, kas pvz visiškai svetima normaliam vokiečiui.

Nespręskite apie visus pagal save smile.gif
Papildyta:
QUOTE(mėnulis @ 2014 10 09, 10:55)
taip, dyzelinis. Monteverde, as turiu vra, bet jis gyvenime turi tik antra masina. tai nelabai ka pasakyti gali, bet daugiau uz mane. ir vel gi, sako man, kad jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.

Na, čia labai jau suabsoliutinta. Kaip galima nusipirkti visiškai nudrožtą mašiną iš pedantiško vokiečio, "važinėjusio tik savaitgaliais į bažnyčią", taip galima nusipirkti ir kuo puikiausią auto kelis metus jau važinėjusią Lietuvoje. Reikia tik atsižvekgti į tai kokio modelio mašina ir kas ją parduoda. Pvz. jei pirksite kokią nors "darbinę" mašiną (passat universalas ir pan.), tai išties daug šansų, kad tai buvo tik transporto priemonė, į kurią buvo stengtasi sukišti kuo mažiau pinigų: per retai keisti eksploataciniai skysčiai, o jei keisti, tai piltas bile koks pigiausias marmalas, remontuota pačiomis pigiausiomis detalėmis, piltas prastas kontrabandinis kuras ir t.t. Bet jei pirksite modelį, kuris turi pasekėjų klubus ir pan., tai labai tikėtina, kad nusipirksite mylėtą ir prižiūrėtą automobilį. Taip pat, jei pirksite turtingų žmonių pamėgtus modelius.
Atsakyti
ne pagal save, mano visi mylimi ir prižiūrimi, bet domiuosi automobiliais, tokie tie pastebėjimai.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 10 17, 10:31)
nusiperki ta, ir praeini be trūkumų, tokia ir istorija, retas kuris pasibaigus garantijai nekiša china detalių ir padėvėto sh į mašiną, tokie jau mes, kas pvz visiškai svetima normaliam vokiečiui.

Mano draugų, pažystamų, giminaičių tarpe nei vienas nededa kiniškų detalių į savo mašinas. Turbūt mes normalūs vokiečiai. unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 20 spalio 2014 - 14:24