QUOTE(džu @ 2014 10 17, 10:31)
nusiperki ta, ir praeini be trūkumų, tokia ir istorija, retas kuris pasibaigus garantijai nekiša china detalių ir padėvėto sh į mašiną, tokie jau mes, kas pvz visiškai svetima normaliam vokiečiui.
Nespręskite apie visus pagal save
Papildyta:
QUOTE(mėnulis @ 2014 10 09, 10:55)
taip, dyzelinis. Monteverde, as turiu vra, bet jis gyvenime turi tik antra masina. tai nelabai ka pasakyti gali, bet daugiau uz mane. ir vel gi, sako man, kad jokiais budais neimti lietuviu vazinetu, nes jie vazineja iki paskutinio, kai technines gresia nepraeit, parduoda.
Na, čia labai jau suabsoliutinta. Kaip galima nusipirkti visiškai nudrožtą mašiną iš pedantiško vokiečio, "važinėjusio tik savaitgaliais į bažnyčią", taip galima nusipirkti ir kuo puikiausią auto kelis metus jau važinėjusią Lietuvoje. Reikia tik atsižvekgti į tai kokio modelio mašina ir kas ją parduoda. Pvz. jei pirksite kokią nors "darbinę" mašiną (passat universalas ir pan.), tai išties daug šansų, kad tai buvo tik transporto priemonė, į kurią buvo stengtasi sukišti kuo mažiau pinigų: per retai keisti eksploataciniai skysčiai, o jei keisti, tai piltas bile koks pigiausias marmalas, remontuota pačiomis pigiausiomis detalėmis, piltas prastas kontrabandinis kuras ir t.t. Bet jei pirksite modelį, kuris turi pasekėjų klubus ir pan., tai labai tikėtina, kad nusipirksite mylėtą ir prižiūrėtą automobilį. Taip pat, jei pirksite turtingų žmonių pamėgtus modelius.