denaxa Opel Astra kažkada buvo mano svajonių mašina, būtent tokios pirmosios mašinos ir norėjau, nes dizainas patiko, kiek girdėjau labai paprastas valdymas ir remontas nebrangus. Na bet mašiną rinko vyras, tad ką gavau tą ir vairavau.
QUOTE(denaxa @ 2014 12 22, 22:20)
prieziura dar,pvz.,benzinui zvake perdegs (nors jam,skirtingai nei dyzeliui,zvakes reikalingos nuolat variklio darbui)-pofig,puikiai vesis ir vaziuos kad ir su trim cilindrais,o dyzeliui zvake perdegs-ziema jo paprasciausiai neuzvesi.
Na taip, pasivažinėsi su neveikiančiu cilindru ir katalizatoriui bus amen.
Ir nebūtinai dyzeliukas neužsives vienai žvakei neveikiant. Pvz. aš sužinojau, kad pakaitinimo žvakė neveikia tik tada, kai vieną šaltą žiemos rytą (-20 buvo) mašina labai sunkiai užsivedė. Bet užsivedė. Kitoje dyzelinėje auto atšalus orams užsivedęs variklis drebėjo - paaiškėjo, kad ten jau nei viena žvakė nebedirbo dėl nusprogusios rele.
Tad sutrikusi kaitinimo žvakių veikla visai nereiškia neužsivedančio dyzelio

Valkata, bijau, kad daugumoje mašinų nėra tų katalizatorių vistiek
neteko išbandyt labai šaltą dieną kurt dyzelio, bet prie nedidelio šaltuko mano kurdavosi su 3 numirusiomis.

neteko išbandyt labai šaltą dieną kurt dyzelio, bet prie nedidelio šaltuko mano kurdavosi su 3 numirusiomis.
QUOTE(valkata @ 2014 12 23, 11:12)
Na taip, pasivažinėsi su neveikiančiu cilindru ir katalizatoriui bus amen.
Ir nebūtinai dyzeliukas neužsives vienai žvakei neveikiant. Pvz. aš sužinojau, kad pakaitinimo žvakė neveikia tik tada, kai vieną šaltą žiemos rytą (-20 buvo) mašina labai sunkiai užsivedė. Bet užsivedė. Kitoje dyzelinėje auto atšalus orams užsivedęs variklis drebėjo - paaiškėjo, kad ten jau nei viena žvakė nebedirbo dėl nusprogusios rele.
Tad sutrikusi kaitinimo žvakių veikla visai nereiškia neužsivedančio dyzelio
Ir nebūtinai dyzeliukas neužsives vienai žvakei neveikiant. Pvz. aš sužinojau, kad pakaitinimo žvakė neveikia tik tada, kai vieną šaltą žiemos rytą (-20 buvo) mašina labai sunkiai užsivedė. Bet užsivedė. Kitoje dyzelinėje auto atšalus orams užsivedęs variklis drebėjo - paaiškėjo, kad ten jau nei viena žvakė nebedirbo dėl nusprogusios rele.
Tad sutrikusi kaitinimo žvakių veikla visai nereiškia neužsivedančio dyzelio

Mano masinoje nera katalizatoriaus,katalizatoriai yra veiksmingi tik apie 100 tuks. km,o kadangi ji bus nubegusi tris ar keturis kartus daugiau,tai sito daikto tiesiog nebeturi

Dyzelis man neuzsivede prie -25 be tos zvakes,prie -20 vedesi be problemu ,rasiau juk temperatura


Na,bet kokiu atveju,kaip ten bebutu-dyzeliniai varikliai jautresni,lepesni ir reikalauja daugiau prieziuros,benzininiai nereikalauja tiek demesio

Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 12 23, 11:22)
Valkata, bijau, kad daugumoje mašinų nėra tų katalizatorių vistiek
neteko išbandyt labai šaltą dieną kurt dyzelio, bet prie nedidelio šaltuko mano kurdavosi su 3 numirusiomis.

neteko išbandyt labai šaltą dieną kurt dyzelio, bet prie nedidelio šaltuko mano kurdavosi su 3 numirusiomis.
Jo,prie nedidelio tai ir visai be zvakiu kuriasi

As saviskei ispjoviau katalizatoriu,tuo paciu isspresdama dvi problemas-traukos ir variklio kaitimo



Katalizatorius pas mane yra. Per maža blusa, kad išiminėtų ir priėjimo nepatogu, be to, lyg su LT registravimu gąsdina. Įsitikinau savo akim prieš pirkdama patarėjų primokinta. Ir TA apžiūrėjom.
Žvakes prieš žiemą susižiūriu, tai, rods, užpernai žiemą, buvau baisiai happy, užkūrusi prie -32
Žvakes prieš žiemą susižiūriu, tai, rods, užpernai žiemą, buvau baisiai happy, užkūrusi prie -32

QUOTE(žavesėlis @ 2014 12 23, 19:46)
Katalizatorius pas mane yra. Per maža blusa, kad išiminėtų ir priėjimo nepatogu, be to, lyg su LT registravimu gąsdina. Įsitikinau savo akim prieš pirkdama patarėjų primokinta. Ir TA apžiūrėjom.
Žvakes prieš žiemą susižiūriu, tai, rods, užpernai žiemą, buvau baisiai happy, užkūrusi prie -32
Žvakes prieš žiemą susižiūriu, tai, rods, užpernai žiemą, buvau baisiai happy, užkūrusi prie -32

As pirkdama neziurejau katalyzo ar yra,nes ta masina jau seniai Lietuvoje registruota ir tos naujos taisykles negalioja jai,ir pirkau su galiojancia tech.apziura.
Man su dyzeline buvo isvis pirma ziema su pirma mano auto,tai visko mokiausi ant jos






QUOTE(denaxa @ 2014 12 23, 19:57)
As pirkdama neziurejau katalyzo ar yra,nes ta masina jau seniai Lietuvoje registruota ir tos naujos taisykles negalioja jai,ir pirkau su galiojancia tech.apziura.
Man su dyzeline buvo isvis pirma ziema su pirma mano auto,tai visko mokiausi ant jos
Remontavo varikli (nepilnai-neslifavo cilindru),tai as kas antra diena mazdaug atvaziuodavau pas ta motorista ir jis man viska rode ir aiskino,kur kas yra ir kaip dirba
idomu buvo
Tai jis sake kad opelio remonto zinyne parasyta,kad prie -20 gali nesivesti
Vedesi ir neciaudejo po jo remonto
Ta masina 8 menesius tepaturejau,sekanti buvo mano dabartine astra-tokia pati,tik benzinas,o jos pirkimas isvis buvo cirko numerio vertas-darem mainus su kaunieciais,keitem dyzeli i benza viens prie vieno,balta i juoda,regitros tarnautoja sake-nu tokio bajerio dar nebuvo jos karjeroj 
Man su dyzeline buvo isvis pirma ziema su pirma mano auto,tai visko mokiausi ant jos






mainai



gal tas opelis apie save nepasiskaitė, nežinojo savo teisių, tai ir vedėsi

Tai jo,matyt kad nepasiskaites buvo

QUOTE(žavesėlis @ 2014 12 23, 13:05)
uoj negaliu

Jei rimtai, tai labai tikiuosi, kad neteks vairuoti mašinos, kuri nežinai kada užsives, arba kada nebeužsives. Arba nebeteks dapilinėti vandens pakelėse


Man nera teke dapylineti vandens pakelese,kaip ir nera teke stoveti pakeleje uzvirusiu varikliu,kaip ir nera teke bijoti ar uzsives-nei vienoj kelionej mano astrike dar nera manes pavedusi
bet ir negali pavesti-gerai priziurima masina paprastai tokiu problemu nekelia
Svarbiausia-jokia elektronika smegenu nesuka



Ar sudetinga vairuoti universala? Dabar vairuoju maza masinyte, bet norisi didesnes.
QUOTE(Monažolė @ 2014 12 25, 14:00)
Ar sudetinga vairuoti universala? Dabar vairuoju maza masinyte, bet norisi didesnes.
Nesudetinga,tik reikia nepamirsti kad gala ilgesni turi





