QUOTE(Vilika @ 2013 07 17, 22:35)
Niekada nepalikčiau savo vaiko ten, kur jis nebūtų pageidaujamas

Čia tu labai teisi, per prievartą mylimas nebūsi. Mes taip pat keitėm darželį, nes pirmame auklėtoja irgi pareiškė, kad maniškiui geriau bus spec. darželyje. Mačiau kiek ta auklėtoja skiria (o tiksliau neskiria) dėmesio kitiems vaikams, kaip žiūri į mano maniškį ir buvo aišku, kad mano vaikas jai tikrai bus tik rakštis vienoj vietoj...Nesigailiu, kad pabėgom iš ten...Ne visos auklėtojos kratosi sunkesnių vaikų ir myli tik tuos geruosius. Jau vien dėl to, kad vaikas blogiau elgiasi, dar nereiškia, kad bus nemylimas.

irgi esu pastebejusi - kad vienos aukletojos (ir mokytojos) labiau "myli", "megsta" dirbti su gabiaisiais, geraisiais vaikais, ruostis konkursams, dalyvauti renginiuose ir kitaip reprezentuotis, Jos dazniausiai tevu vertinamos kaip labai geros, "stiprios", kad ju veikloje labai idomu , naudinga ir pan

O kitoms issukis - "beviltiski" vaikai, ju prisijaukinimas, ju elgesio koregavimas, ju mazi zingsneliai pasiekimu link

- bet va kaip ta suzinoti kai uzrasineji i grupe, klase?
Jei yra galimybe - as irgi tik uz bendrojo lavinimo grupes, bet irgi tik tuo atveju - jei vaikas labai neiskrinta is konteksto
Papildyta:
QUOTE(Vilika @ 2013 07 17, 23:27)
Pvz. mano vaikas spec. grupėje manau jaustųsi geriau. Jam labai norisi visiems vadovauti ir visada pirmauti. Manau tam ten būtų labai gerai sąlygos, nereikėtų kiekvieną dieną konkuruoti su būriu vaikų. Bet ar tai jam padėtų mokytis, eiti į priekį? Kokia tada to motyvacija, kai ir taip vaikas jaučiasi geriausiu? Jis ir šiaip yra pernelyg geros nuomonės apie save, tad tokia grupė jam būtų tik meškos paslauga. Be to labai pritariu
Smilgai*, kad mūsų vaikams reikia būtinai girdėti šnekamąją kalbą, girdėti kaip bendrauja jo bendraamžiai tarpusavyje. Kalbėti mūsų vaikai išmoksta lengviau nei tą kalbą tinkamai panaudoti.
o manot ten esantys kiti vaikai to nenori? Mes ko gero kalbam apie skirtingus dalykus - todel nuomones skiriasi

Koks jusu vaiko amzius ir kokie disko rezultatai

?
As kalbu apie 4-5 metu vaikus - kuriu diskas bendrai paemus beveik visose srityse atitinka max iki 3 metu

Taip, jiems reikia girdeti snekamaja kalba, bet reikia kad su jais ir kalbetu ja, bendrautu - o ne tik sakytu "dink, nelysk, neimk, pasitrauk, durniau tu ir pan..." - tokio amziaus vaikai jau atsirenka ir i keistenybes kitaip ziuri

Aisku - jei tas neatitikimas nedidelis ir neakivaizdus - lengviau ta skirtuma uzglaistyti bendravime
o del vaiku ugdymo darzelyje - ne ne tik piesia, lipdo, begioja, zaidzia - bet ir dainuoja, dalyvauja renginiuose, vaidina

Daineles, zodziai parenkami pagal ju amziu - ka nekalbanciam vaikui veikti muzikos pamokeleje, kur visi ne tik dainuoja apie gandra, bet dar ir daug apie viska, jei tam vaiku nezinia nei kas tas gandras, nei ka jis daro, nei kam to reikia - net pakartoti negali zodziu - nes nekalba - tik stoveti ir stebeti kaip kiti tai atlieka?
Papildyta:
QUOTE(Smilga* @ 2013 07 17, 23:00)
sunku pasakyti kaip būtų buvę - iki šio pavasario ir G lankomam darželyje buvo viena spec. grupė - 7 vaikai, 3 su CP, 2 DS ir 2 su kitomis problemomis - normaliai kalbantys ir bendraujantys tik pora vaikų. O G buvo būtina sąlyga girdėti aplink normalią kalbą, jos vartojimą, bendravimą kalbant nes atėjo į daržiuką 3 metų netardamas nei vieno žodžio.
taip, jei jusu vaikas visa galva uz tuos 7 gudresnis - jam neverta ten eiti

, bet kai darzelis specialusis - jis turi ne viena spec grupe, ir daznai vaikai surenkami pagal ju gebejimu lygi ir sutrikimus

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."