Labas rytas
Iš tiesų apie tai nepagalvojau, bet iš kitos pusės, vaikai juk mato, kas kur deda savo paveiksliuką

. Pernai turėjau atvirą pamoką, per kurią įsivertinimui vaikai gėlytes dėjo ta tikrose vietose (gerai nepamenu, kaip ten viskas buvo

), tai vardų nebuvo, o priėję po pamokos man jie vardino, kuris vaikas padėjo kurioj vietoj

. Jie labai pastabūs

. Dėl audito tai nežinau. Galima vardų nerašyti, vaikai savo pelėdžiukus atpažins, tik mokytojai sunkiau bus greitai pastebėti, kuriam reikia daugiau pagalbos

. Dėl perkėlimo prieš pamoką kilo mintis: dar geriau, kai neperkėlinėsim, nebus grūsties prie tos lentos. Paprašysiu pažiūrėti, ar kuris pelėdžiukas nenorėtų pakeisti vietą. Tada eis tik tie, kurie nori pakilti ar nusileisti, o ne visi

. Be to, retas kuris būna savikritiškas iki raudonos spalvos (vakar buvo tik viena mergaitė, nors turėjo būti daugiau), o ant geltonos spalvos tupdė drąsiai. Žodžiu, pamąstymų dar bus, gal ką keisim, bet mintis nieko

.
Na matai, kaip viskas čia pas mus šuniai - viena galva gerai, o daug - dar geriau