Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit žmogui apsispręst dėl vienatūrių

Apklausa: kokį vienatūrį 2004-2007 m. imtumėte sau, kodėl (19 nariai(-ių) jau prabalsavo)

Balsuoti
Svečiai balsuoti negali
Galite ir paaiškinti išsamiai, jei netingite. Taip pat parašykite kokių modelių tikrai neimtumėte, kodėl, pagrįskite.
Tik be įžeidimų ir pykčių pasistenkite mirksiukas.gif
Dėkoju.
Atsakyti
O kodėl Toyota corolla verso neįtraukėt ?Ir dar zafiros nėra ax.gif .Dabar mano nuomonė apie keletą:mazdų nepatikimi varikliai,merivos salonas negražus ir labai suspaustas,citroenų salonų dizainas tragiškas,nors iš išorės atrodo gražiai,apie amerikoniškas nieko neišmanau,bet manau,kad nebus labai ekonomiškos,renault nepatikimi,VW kokybė labai suprastėjo,bent jau taip šneka,varinėjantys mašinas.Jeigu man šiai dienai reiktų rinktis vienatūrį,tai pirmu numeriu būtų Toyota corolla verso,antru- opel zafira arba VW touran.Ir viena ir kita turi minusų ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo beieškanti: 15 spalio 2013 - 08:05
QUOTE(beieškanti @ 2013 10 15, 08:53)
O kodėl Toyota corolla verso neįtraukėt ?Ir dar zafiros nėra  ax.gif .Dabar  mano nuomonė apie keletą:mazdų nepatikimi varikliai,merivos salonas negražus ir labai suspaustas,citroenų salonų dizainas tragiškas,nors iš išorės atrodo gražiai,apie amerikoniškas nieko neišmanau,bet manau,kad nebus labai ekonomiškos,renault nepatikimi,VW kokybė labai suprastėjo,bent jau taip šneka,varinėjantys mašinas.Jeigu man šiai dienai reiktų rinktis vienatūrį,tai pirmu numeriu būtų Toyota corolla verso,antru- opel zafira arba VW touran.Ir viena ir kita turi minusų  ax.gif

Ieškau ne sau, o šeimos nariui, kuris neturi čia anketos, tai teks advokatauti smile.gif Aš irgi už Toyotas gal būčiau, bet jie neskirs tam tiek biudžeto, nes jos brangesnės. Jie net 1000 nebenorėtų pridėti. Jų požiūriu vistiek ges, vistiek reiks gal dujų, greičiausiai registruot, draust, nes norėtų visgi rinktis tik nuo tralo. Tai dar kiek reiks pridėt, o mašina toks dalykas, gali pasidžiaugti tik kelias akimirkas, įvažiuos kas į tave ir dingsta po truputį grožis ir kiti dalykai. Taip pat turi jau neigiamos patirties su nupoliruotomis mašinomis, kurios jau buvo nukeltos nuo tralų. Taip pat nepasitiki jau čia pavažinėtom, net iš kokio deduliuko pirkti nenorėtų, nes anot jų lietuviai taupo ant detalių, ant serviso paslaugų, visokių tepalų ir t.t. keitimo labiau nei užsieniečiai.
Dėl Zafiros, tai ar taip skiriasi nuo Merivos? Markė juk ta pati. Jiems Meriva daug malonesnė atrodo, Zafira jau net išbraukė iš sąrašo.
Laukiam toliau minčių, galime tęsti diskusiją dėl tų tiesiai ar netiesiai nuo tralo ax.gif
Atsakyti
Masinu tiesiai nuo tralo nelabai buna-visos jos pries tai jau buna pabuvojusios pas musu auksarankius-teko kazkada tokiam labai nuosaliam kaimukyje sneketis su vienu tokiu-jam atvaro masinas su tralu,jis jas patvarko,ir paskui jos parduodamos kaip "tiesiai nuo tralo",sake,visi taip daro... .As asmeniskai ieskociau (ir ieskau-dukrai) masinos,jau pavazinetos cia,su neseniai praeita tech.apziura-bet ne rajone,nes rajonuose 99 proc. ko gero tech apziuros praeitos uz pinigus-viena tokia teko apziureti,atsoko fantazija... ax.gif Manau,kas,pasikeitus tech. apziuros taisyklems,paprasciau ir pigiau yra pirkti masina,registruota Lietuvoje iki tu taisykliu pakeitimo-tokiu atveju jos negalioja ir nebus rupesciu,pvz.,del katalizatoriu ar panasiu dalyku... ax.gif
geriausias,sakyciau,variantas butu-pirkti nevazineta Lietuvoje dauzta masina,netvarkyta-tada susitvarkai ir bent jau zinai,ka turi ir su kuo vaziuoji,jau yra garantija,kad nusipirkta masina bent jau nebus sulipdyta is dvieju ar triju... ax.gif beje,nedauztu masinu turguje irgi nebuna-geromis nieks neatsikrato... ax.gif
Del vienaturiu eiliskumo-pritariu Beieskanciai...tik as pati svajoju apie kitokia masina-vivaro,bet si jau labiau is busiku kategorijos... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2013 10 15, 15:33)
Masinu tiesiai nuo tralo nelabai buna-visos jos pries tai jau buna pabuvojusios pas musu auksarankius-teko kazkada tokiam labai nuosaliam kaimukyje sneketis su vienu tokiu-jam atvaro masinas su tralu,jis jas patvarko,ir paskui jos parduodamos kaip "tiesiai nuo tralo",sake,visi taip daro... .As asmeniskai ieskociau (ir ieskau-dukrai) masinos,jau pavazinetos cia,su neseniai praeita tech.apziura-bet ne rajone,nes rajonuose 99 proc. ko gero tech apziuros praeitos uz pinigus-viena tokia teko apziureti,atsoko fantazija... ax.gif  Manau,kas,pasikeitus tech. apziuros taisyklems,paprasciau ir pigiau yra pirkti masina,registruota Lietuvoje iki tu taisykliu pakeitimo-tokiu atveju jos negalioja ir nebus rupesciu,pvz.,del katalizatoriu ar panasiu dalyku... ax.gif
geriausias,sakyciau,variantas butu-pirkti nevazineta Lietuvoje dauzta masina,netvarkyta-tada susitvarkai ir bent jau zinai,ka turi ir su kuo vaziuoji,jau yra garantija,kad nusipirkta masina bent jau nebus sulipdyta is dvieju ar triju... ax.gif  beje,nedauztu masinu turguje irgi nebuna-geromis nieks neatsikrato... ax.gif
Del vienaturiu eiliskumo-pritariu Beieskanciai...tik as pati svajoju apie kitokia masina-vivaro,bet si jau labiau is busiku kategorijos... ax.gif

Sakot? Gal ir taip zinant lietuviu sumanuma, bet visgi kodel vieni poliruoja, ciustija, o kiti tiesiog tokias neplautas ir palieka ant tralo? Vistiek tuomet geriau pirmas variantas nei tos nupoliruotos, kai atrodo kaip lelytes, o po to jau vaziuojant nusipirkus namo islenda pirmasis defektas. Tiesiog jau jiems taip buvo.
Turejo jie ir toki varianta, patyre jau smile.gif Siuntesi sau taip masina, tai zinokit irgi ne viskas apie ja idealiai teisingai buvo aprasyta. Paminetas tik pats sudauzymo laipsnis, o visokie kitokie defekteliai, kurie po to irgi kainuoja nebuvo mineti. Tai nebenori tokio varianto, kur net nepaciupinejo, neisedo i vidu ir kiekvieno mygtuko viduje ar veikia nepatikrino.
Idomiai jus cia del to sudauzymo, bet tas dauzymas irgi dauzymui nelygus. Juk buna tuomet taip sutvarkytu, kad nesiskiria niekur spalvyte, jokio net maziausio ilenkimo ar skardu atsokimo (sakykime profesionalus darbas ir galbut detales), o buna tokios, kur jau matosi kazkokie skirtumai, kazkokie nupurskimai dazais ir pan.
O kad praejo technikine cia Lietuvoje kad ir didmiestyje, tai ar nebuna taip, kad tam kartui uzlope, o po menesio subyres? Sunku man moteriskei tai vertinti ir viska zinoti smile.gif
Jie visgi masto apie Kauno turgu, nes neturi metu laiko termino masinai pirkti, reikia greiciau, o po zmones vazineti ir tikrinti kiek ten ta bukle sedi ir vaziuoji (kaip daznas raso), tai laiko edimas, kuris taip pat labai brangus. Paprastai kaip tycia buna toli vos ne uzmiesty kur nors tos masinos.
Atsakyti
QUOTE(Zabyte @ 2013 10 15, 15:57)
Sakot? Gal ir taip zinant lietuviu sumanuma, bet visgi kodel vieni poliruoja, ciustija, o kiti tiesiog tokias neplautas ir palieka ant tralo? Vistiek tuomet geriau pirmas variantas nei tos nupoliruotos, kai atrodo kaip lelytes, o po to jau vaziuojant nusipirkus namo islenda pirmasis defektas. Tiesiog jau jiems taip buvo.
Turejo jie ir toki varianta, patyre jau smile.gif Siuntesi sau taip masina, tai zinokit irgi ne viskas apie ja idealiai teisingai buvo aprasyta. Paminetas tik pats sudauzymo laipsnis, o visokie kitokie defekteliai, kurie po to irgi kainuoja nebuvo mineti. Tai nebenori tokio varianto, kur net nepaciupinejo, neisedo i vidu ir kiekvieno mygtuko viduje ar veikia nepatikrino.
Idomiai jus cia del to sudauzymo, bet tas dauzymas irgi dauzymui nelygus. Juk buna tuomet taip sutvarkytu, kad nesiskiria niekur spalvyte, jokio net maziausio ilenkimo ar skardu atsokimo (sakykime profesionalus darbas ir galbut detales), o buna tokios, kur jau matosi kazkokie skirtumai, kazkokie nupurskimai dazais ir pan.
O kad praejo technikine cia Lietuvoje kad ir didmiestyje, tai ar nebuna taip, kad tam kartui uzlope, o po menesio subyres? Sunku man moteriskei tai vertinti ir viska zinoti smile.gif
Jie visgi masto apie Kauno turgu, nes neturi metu laiko termino masinai pirkti, reikia greiciau, o po zmones vazineti ir tikrinti kiek ten ta bukle sedi ir vaziuoji (kaip daznas raso), tai laiko edimas, kuris taip pat labai brangus. Paprastai kaip tycia buna toli vos ne uzmiesty kur nors tos masinos.

Del sudauzymo-turejau galvoje ne tai,kaip ten graziai ji nudazyta-tiesiog kai imi neremontuota masina-aiskiai matai kas pazeista,verta imti ar ne,tuo labiau,kad tokiu budu galima nusipirkti gana "jauna" masina uz nedidele kaina,o apziurint ir matant pazeidimus jau gali primesti mazdaug ir kiek reikes investuti.O perkant jau graziai nudazyta kaip "nedauzta"-juk nezinosi,kokie buvo pazeidimai is tikruju ir kas kaip daryta,su laiku gali visokiu negerumu islysti...
Del technikines-jei neseniai praeita-pliusas tas,kad du metus galima bus del jos nesukti sau galvos ir ramiai masina susitvarkyti,o taip,kad uzlope tam kartui-na juk neperki kates maise,apsiziuri masina,o apziuros metu paprastai daug kas ir pasimato... ax.gif
Masinos pirkimas yra loterija-pasiseks/nepasiseks... smile.gif Dar vienas labai neblogas variantas-pirkti is salono padeveta masina,tokios buna bent jau tvarkingos ir netgi su kazkokia garantija... ax.gif
Atsakyti
Nissan Almera Tino

Japoniškos man atrodo patikimesnės iš šio sąrašo.

Nors pritariu čia pasisakusioms - Toyota geriausias pasirinkimas.
Atsakyti
Kodėl VW Saran/Seat Alhambra/Ford Galaxy neįtraukti? gan neblogi, talpūs vienatūriai.
Atsakyti
QUOTE(kipras66 @ 2013 10 16, 10:07)
Kodėl VW Saran/Seat Alhambra/Ford Galaxy neįtraukti? gan neblogi, talpūs vienatūriai.

Per dideles karves smile.gif Jiems nereikia padidintos, reikalinga tik pati bagazine didesne, ne tokia kaip hecbeku. Sako, kad labiausiai sirdis prie Pontiac linksta, bet neaisku ar ras uz tokia kaina ir is viso Kaune ar bus. Aisku, linksmiau yra tureti grazesne masina, juk vistiek investuoti reiks. Bet kaip rasiau anksciau ir prideti nenori, nes ir taip jie gyvenime daug kiso i masinas, tokia jau ju nelaime. Turi meile, tai masinose nesiseka smile.gif Nors paskutiniu metu tai mano aplinkoje visi tik taisosi arba rengiasi taisytis doh.gif
Ir sake apsigalvojo del Mazdos, antruke jiems per maza, kai gyvai apziurejo, tai nebent Premacy imtu. Visiskai neaisku ka ras turguje. Tiesa dar Fiat Croma jiems labai labai is tu, bet irgi gali buti padidinta kaina ar visai nebuti.
Atsakyti
Nebus taip,kad nusipirks ir nereikes nieko remontuoti,taip gali buti tik tada,kai imi is salono nauja.Visos masinos,gaminamos mazdaug nuo 2000m.,yra paskaiciuotos tik penkiu metu eksploatacijai-praejus siam laikotarpiui zmogus turetu sita ismesti ir pirkti nauja,todel nereikia tureti iliuziju,kad pasibaigus apskaicuotam eksploataciniam laikotarpiui niekas neges...Jei galimu skirti masinai pinigu kiekis ribotas,tada reiketu rinktis ne pagal isvaizda,o atsizvelginat i eksploatacines islaidas,detaliu ir remonto darbu kainas...Palyginimui-mano opeliui stabdziu kaladeliu pakeitimo kaina 40-60lt,naujesnei masinai,turinciai stabdziu kaladeliu devejimosi daviklius,tokia smulkmena gali siekti ir iki 1000lt.,ir to neatliksi pats garaze,nes reikalinga kompiuterine iranga...
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2013 10 16, 19:23)
Nebus taip,kad nusipirks ir nereikes nieko remontuoti,taip gali buti tik tada,kai imi is salono nauja.Visos masinos,gaminamos mazdaug nuo 2000m.,yra paskaiciuotos tik penkiu metu eksploatacijai-praejus siam laikotarpiui zmogus turetu sita ismesti ir pirkti nauja,todel nereikia tureti iliuziju,kad pasibaigus apskaicuotam eksploataciniam laikotarpiui niekas neges...Jei galimu skirti masinai pinigu kiekis ribotas,tada reiketu rinktis ne pagal isvaizda,o atsizvelginat i eksploatacines islaidas,detaliu ir remonto darbu kainas...Palyginimui-mano opeliui stabdziu kaladeliu pakeitimo kaina 40-60lt,naujesnei masinai,turinciai stabdziu kaladeliu devejimosi daviklius,tokia smulkmena gali siekti ir iki 1000lt.,ir to neatliksi pats garaze,nes reikalinga kompiuterine iranga...

Netaip supratote. Jie viską žino, kad remontuoti reiks, kad nenaują perka ir t.t. Bet tiesiog būna, kad kitos šeimos turi didesnę laimę sakykim, jiems reikia remontuoti mažiau. O jiems vis nepasisekdavo, be to dar ir auto įvykius turėjo su visomis turėtomis mašinomis ir tikrai ne visada dėl jų kaltės. Kad ir nemilžiniško dydžio tie autoįvykiai, bet jau nuo tada mašina nebe tokia kokia buvo pirkta. Turėjo ir naujesnę, brangią, bet ir ji subyrėjo per avariją. Tai ir sako kokia mums prasmė pridėti toyotai ar kitai otai ar otui, kai vistiek gali nepasisekti. Tai ir nusistatė sau kainą, kurios neviršys pirkdami mašiną ir renkasi tik iki tokios kainos su ta mintim, kad ta kaina vistiek dar didės ir didės, nesvarbu bus Opel ar Pontiac dėl remontų ir pan. Tik žinoma, svarbu vistiek ir grožis, nes kai nuolat remontuojį į kibirą panašią mašiną tai yra dar skaudžiau, nei remontuoji džipą primenančią mašiną ar kitą apvaliomis formomis.
Apklausoje prašiau ne pagal grožį reitinguoti, nes norėjosi kažkokią tendenciją pagal praktiškumą pamatyti ir iš lietuvių nuomonių. Nors šiaip visos nuomonės yra internete. Tas Pontiac pvz. labai giriamas ir rašoma, kad praktiškai jūsų siūloma toyota.
Atsakyti
QUOTE(Zabyte @ 2013 10 16, 10:38)
Per dideles karves smile.gif Jiems nereikia padidintos, reikalinga tik pati bagazine didesne, ne tokia kaip hecbeku.

Jei reikia bagazines, tai jau apkalbeta meriva tegu greitai braukia is saraso. Ten ir salone "suataupyta erdve" o bagazines praktiskai nera schmoll.gif
Atsakyti