QUOTE(I'm love @ 2014 06 10, 17:43)
Prekės vertę padeda įrodyti banko pavedimas, blogiausiu atveju nuoroda į prekę.
Nu tai siunciau ir pavedimo kopija, ir uzsakyma - o jie savo - " kodel taip pigu " ?

Nu tam ir perku, kad pigu

Per 3 dienas 3 siuntos sustojo. Viena suknia is JAV, vinztazine, padeveta, 20 USD - vel - " kodel taip pigu " " irodykit, kad taip pigu ", as jiem rasau, kad pigumas atsispindi saskaitoj ir apmokejime, o jie vistiek savo

Boze boze
Papildyta:
QUOTE(naitas @ 2014 06 10, 13:41)
rašykit skundą vartotojų teisėms, muitinės departamentui.. dar kam nors.. bet ne pačiam paštui. Koks jų reikalas, ar prekė kiniška.. jeigu jau pateko į EU, tai viskas, mokesčiai buvo kažkur sumokėti kitoj EU šaly..
Kad pastas glaudziai susijes us tais deklarantais, jau kelinta diena skambinu tiesiogiai deklarantams, o mane tik bac- ir i nemokama pasto telefona nusiuncia. As vel prasau , kad sujungtu su deklarantais, o operatores savo gieda " negalime, neturime teises, jei PASTO deklarantas reikalauja, siuskit tuos dokumentus, kuriu reikalauja ", tai vat net ir nebezinau kur kreiptis. Muitine liepia i pasta, pastas i muitine, vartotoju teises i abu