sveikutės,
be namų likot -- plepam toliau
Kas ten klausėt apie laiką -- būt geriau, man regis, ne kamščiuose ir ne tamsoj laikyt kitko nepasirinksi
QUOTE(Liniuks @ 2013 11 12, 19:40)
sveikutės,
be namų likot -- plepam toliau
Kas ten klausėt apie laiką -- būt geriau, man regis, ne kamščiuose ir ne tamsoj laikyt kitko nepasirinksi
be namų likot -- plepam toliau
Kas ten klausėt apie laiką -- būt geriau, man regis, ne kamščiuose ir ne tamsoj laikyt kitko nepasirinksi
UCH BUVAU JAU ISIGANDUS
del laiko kolkas nenusimanau dar pas mus tik sklando kalbos kad sestadieni gerai laikyti
Šeštadienį geriausia laikyti tikriausiai dėl mažo atomobilių srauto gatvėje. Bet jei planuoji iš aikštelės net neišvažiuoti (mano toks "planas"), tai nesvarbu kuri diena
sugalvojau paklaust dar - kaip jus instruktoriai mokino,tarkim jei uz sviesaforo nedaug pavaziavus tiesei reikes sukti i kaire,ar galima jau iskart dar pries sviesafora persirikiuoti i kita juosta,kad isijungus zaliam nereiktu persirikiuoti laukiant kol masinos ileis?- na tikiuos supratot ko klausiu....
ir dar viena situacija,tarkim atvaziuoji is salutinio keliuko,pagrindiniam kelyje yra trys juostos,viena i desine viena tiesei ir viena i kaire,ir issukdama is salutinio ar galima iskart ivaziuoti i kairiause (tolimiause) juosta jei zinai,kad sviesaforas netoli,o prie jo reiks sukti i kaire?ar pirmiause turi pavaziuoti biski viena persirikiuoti i kita,ir tada tik i ta kuri man reikalinga....(pas mus toks isvaziavimas vienas yra,karta tik su instruktoriu vaziavom,ir ta karta diena su asarom buvo,tai nelabai pamenu)
eisiu bandyt siandien teorijos destytoja pagaut,jo paklausinesiu situ situaciju,bet kazkaip nekantru jau dabar isiaiskinti
Papildyta:
ei mergyt nenusiteik taip...as sestadieni ziurejau aikstelej kaip laiko,pataikiau kai vaziavo vienas po kito du vaikinukai....pirmasis,ziauriai silpnai atrode aiksteleje,ant astakados paritejo,paskui kitus pratimus darydamas,labai nestipriai atrode,laukem su vyru kada instruktoriui kantrybe truks ir ji islaipins...nes ziauriai ziauriai atrode jis mums,nes kieme apsisukdamas sunkiai susisukinejo,pagreitejima darydamas,tampes kazkaip ir sustojo tolokai musu akim (gal jaudulys ji ten veike ar kas) bet va matyt instruktorius kantrus pasitaike ir isvaziavo jie i miesta
o sekantis atvaziavo,mates pasitikinciai vaziavo iskart,bet matyt instruktorius kazkoks nagine pasitaike nenuotaikoj,kieme sukosi graziausiai,instruktorius lipo ziuret ar tikrai nepakliude kuoliuko,nors tas kuoliukas dar toliausiai buvo,paskui tas vaikinukas lygiagreciam parkavime kuoliuka uzkliude ir nutrauke egza,bet siaip mates kad daug stipresnis uz praeita buvo,net gaila man jo paliko....
tai va norejau pasakyti kad laimes dalykas ,neuzprogramuok saves
ir dar viena situacija,tarkim atvaziuoji is salutinio keliuko,pagrindiniam kelyje yra trys juostos,viena i desine viena tiesei ir viena i kaire,ir issukdama is salutinio ar galima iskart ivaziuoti i kairiause (tolimiause) juosta jei zinai,kad sviesaforas netoli,o prie jo reiks sukti i kaire?ar pirmiause turi pavaziuoti biski viena persirikiuoti i kita,ir tada tik i ta kuri man reikalinga....(pas mus toks isvaziavimas vienas yra,karta tik su instruktoriu vaziavom,ir ta karta diena su asarom buvo,tai nelabai pamenu)
eisiu bandyt siandien teorijos destytoja pagaut,jo paklausinesiu situ situaciju,bet kazkaip nekantru jau dabar isiaiskinti
Papildyta:
QUOTE(Saulės pūga @ 2013 11 13, 09:29)
Šeštadienį geriausia laikyti tikriausiai dėl mažo atomobilių srauto gatvėje. Bet jei planuoji iš aikštelės net neišvažiuoti (mano toks "planas"), tai nesvarbu kuri diena
ei mergyt nenusiteik taip...as sestadieni ziurejau aikstelej kaip laiko,pataikiau kai vaziavo vienas po kito du vaikinukai....pirmasis,ziauriai silpnai atrode aiksteleje,ant astakados paritejo,paskui kitus pratimus darydamas,labai nestipriai atrode,laukem su vyru kada instruktoriui kantrybe truks ir ji islaipins...nes ziauriai ziauriai atrode jis mums,nes kieme apsisukdamas sunkiai susisukinejo,pagreitejima darydamas,tampes kazkaip ir sustojo tolokai musu akim (gal jaudulys ji ten veike ar kas) bet va matyt instruktorius kantrus pasitaike ir isvaziavo jie i miesta
o sekantis atvaziavo,mates pasitikinciai vaziavo iskart,bet matyt instruktorius kazkoks nagine pasitaike nenuotaikoj,kieme sukosi graziausiai,instruktorius lipo ziuret ar tikrai nepakliude kuoliuko,nors tas kuoliukas dar toliausiai buvo,paskui tas vaikinukas lygiagreciam parkavime kuoliuka uzkliude ir nutrauke egza,bet siaip mates kad daug stipresnis uz praeita buvo,net gaila man jo paliko....
tai va norejau pasakyti kad laimes dalykas ,neuzprogramuok saves
Taip, ///...akyra...///, aš manau, kad didelė sėkmės dalis priklauso nuo egzaminuotojo (dabar galvoju, ar pažįstu bent vieną žmogų, kuris būtų puikiai nusiteikęs 8 ryto, šeštadienį darbe ); dar nuo emocijų valdymo ir ar matysis tokioje tamsoje aikštelės linijos Aš esu stebėjusi egzaminą aikštelėje, laikė jaunas vaikinukas. Gavo įstrižą parkavimą. Taisėsi keturis kartus ir sėkmingai išvažiavo į miestą.
Kai man instruktorius sako "už šviesoforo kitoje sankryžoje suksime į kairę", tada aš iš karto persirikiuoju į reikiamą juostą ir tą atstumą nuvažiuoju ramiai. Nes kam po to blaškytis, jei iš anksto žinai, kad labai greit suksi į kairę.
Konkrečiai tokioje situacijoje nebuvau (su šviesoforu), bet kai išvažiuoju į trijų juostų gatvę iš aikštelės ir žinau, kad iš karto suksiuosi apsisukimo vietoje, be to nėra arti automobilių, kuriems galėčiau sutrukdyti, iš karto važiuoju į kraštinę juostą. Jei netrukdai kitiems automobiliams ir jei kelio žymėjimas tai leidžia, manau taip daryti galima (instruktorius man taip leidžia ).
QUOTE
sugalvojau paklaust dar - kaip jus instruktoriai mokino,tarkim jei uz sviesaforo nedaug pavaziavus tiesei reikes sukti i kaire,ar galima jau iskart dar pries sviesafora persirikiuoti i kita juosta,kad isijungus zaliam nereiktu persirikiuoti laukiant kol masinos ileis?- na tikiuos supratot ko klausiu....
Kai man instruktorius sako "už šviesoforo kitoje sankryžoje suksime į kairę", tada aš iš karto persirikiuoju į reikiamą juostą ir tą atstumą nuvažiuoju ramiai. Nes kam po to blaškytis, jei iš anksto žinai, kad labai greit suksi į kairę.
QUOTE
ir dar viena situacija,tarkim atvaziuoji is salutinio keliuko,pagrindiniam kelyje yra trys juostos,viena i desine viena tiesei ir viena i kaire,ir issukdama is salutinio ar galima iskart ivaziuoti i kairiause (tolimiause) juosta jei zinai,kad sviesaforas netoli,o prie jo reiks sukti i kaire?
Konkrečiai tokioje situacijoje nebuvau (su šviesoforu), bet kai išvažiuoju į trijų juostų gatvę iš aikštelės ir žinau, kad iš karto suksiuosi apsisukimo vietoje, be to nėra arti automobilių, kuriems galėčiau sutrukdyti, iš karto važiuoju į kraštinę juostą. Jei netrukdai kitiems automobiliams ir jei kelio žymėjimas tai leidžia, manau taip daryti galima (instruktorius man taip leidžia ).
QUOTE(Saulės pūga @ 2013 11 13, 10:10)
Taip, ///...akyra...///, aš manau, kad didelė sėkmės dalis priklauso nuo egzaminuotojo (dabar galvoju, ar pažįstu bent vieną žmogų, kuris būtų puikiai nusiteikęs 8 ryto, šeštadienį darbe ); dar nuo emocijų valdymo ir ar matysis tokioje tamsoje aikštelės linijos Aš esu stebėjusi egzaminą aikštelėje, laikė jaunas vaikinukas. Gavo įstrižą parkavimą. Taisėsi keturis kartus ir sėkmingai išvažiavo į miestą.
Kai man instruktorius sako "už šviesoforo kitoje sankryžoje suksime į kairę", tada aš iš karto persirikiuoju į reikiamą juostą ir tą atstumą nuvažiuoju ramiai. Nes kam po to blaškytis, jei iš anksto žinai, kad labai greit suksi į kairę.
Konkrečiai tokioje situacijoje nebuvau (su šviesoforu), bet kai išvažiuoju į trijų juostų gatvę iš aikštelės ir žinau, kad iš karto suksiuosi apsisukimo vietoje, be to nėra arti automobilių, kuriems galėčiau sutrukdyti, iš karto važiuoju į kraštinę juostą. Jei netrukdai kitiems automobiliams ir jei kelio žymėjimas tai leidžia, manau taip daryti galima (instruktorius man taip leidžia ).
Kai man instruktorius sako "už šviesoforo kitoje sankryžoje suksime į kairę", tada aš iš karto persirikiuoju į reikiamą juostą ir tą atstumą nuvažiuoju ramiai. Nes kam po to blaškytis, jei iš anksto žinai, kad labai greit suksi į kairę.
Konkrečiai tokioje situacijoje nebuvau (su šviesoforu), bet kai išvažiuoju į trijų juostų gatvę iš aikštelės ir žinau, kad iš karto suksiuosi apsisukimo vietoje, be to nėra arti automobilių, kuriems galėčiau sutrukdyti, iš karto važiuoju į kraštinę juostą. Jei netrukdai kitiems automobiliams ir jei kelio žymėjimas tai leidžia, manau taip daryti galima (instruktorius man taip leidžia ).
Mane ima paniska baime ir stresas uz vairo,instruktorius balso nekelia,tik paskutinysyk nusikeike,bet as ratu burdiura kliudziau.Sunku man susidelioti apie pedalus kas kaip-gazas yra gazas,su tuo aisku,kaip valdyti sankaba -sunkiau.praejo jau 4vaziavimai,tai minimalus supratimas kas vyksta,bet esu pradejusi nuo apsoliutaus nulio.tas galbut ir yra,kad pirmaja pamoka galejo daugiau supazindinti su pagrindiniais valdymo elementais,nors ir sakiau,kad esu visai pradedanti,tikriausiai,tai nuleidzia pro ausis.pirmaja pamoka gal 30min pavairavau.manau aiksteleje galetu pirmas pamokas "dresuoti",kaip elgtis su masina-kaip as galiu ja -masina,jausti,jei sededavau keleivio vietoje ir vairo nesu laikiusi.Kas mokesi kauno rigvedoje,ir kokie atsiliepimai apie instruktorius,bur idomu isgirsti jusu nuomone.mokyklini teorijos jau isileikiau ir manau gana neblogai,is pirmokart 90%,bet ir pasededavau prie bilietu.bet kaip su praktika tvarkytis???sausa teorija paluginus trecia dalis viso mokslo.
QUOTE(Saulės pūga @ 2013 11 13, 10:10)
dekui uz pasidalinta savo informacija,idomu butu jei daugiau kas pasisakytu
QUOTE(verbus @ 2013 11 13, 11:26)
tu nepergyvenk taip labai,manau dar persilausi,jei truks pamoku gausi pasiimti tik mokamu papildomai,bet tikrai tikrai ismoksi
QUOTE(verbus @ 2013 11 13, 12:26)
Mane ima paniska baime ir stresas uz vairo,instruktorius balso nekelia,tik paskutinysyk nusikeike,bet as ratu burdiura kliudziau.Sunku man susidelioti apie pedalus kas kaip-gazas yra gazas,su tuo aisku,kaip valdyti sankaba -sunkiau.praejo jau 4vaziavimai,tai minimalus supratimas kas vyksta,bet esu pradejusi nuo apsoliutaus nulio.tas galbut ir yra,kad pirmaja pamoka galejo daugiau supazindinti su pagrindiniais valdymo elementais,nors ir sakiau,kad esu visai pradedanti,tikriausiai,tai nuleidzia pro ausis.pirmaja pamoka gal 30min pavairavau.manau aiksteleje galetu pirmas pamokas "dresuoti",kaip elgtis su masina-kaip as galiu ja -masina,jausti,jei sededavau keleivio vietoje ir vairo nesu laikiusi.Kas mokesi kauno rigvedoje,ir kokie atsiliepimai apie instruktorius,bur idomu isgirsti jusu nuomone.mokyklini teorijos jau isileikiau ir manau gana neblogai,is pirmokart 90%,bet ir pasededavau prie bilietu.bet kaip su praktika tvarkytis???sausa teorija paluginus trecia dalis viso mokslo.
aš irgi šiandien eisiu į penktą vairavimą, lygiai taip pat iki tol sėdėjus tik keleivio vietoj ir sekasi panašiai... man rodos sunku jiems suprast, kad galima taip visai nesigaudyt... ar pamiršta, ar nesupranta... Instruktoriui irgi sakiau, kad nieko nieko nežinau, o jis sako - nu kaip tu nejauti mašinos, gabaritų? kodėl nežiūri, kur suki? Teoriškai jau lyg ir žinau kaip elgtis, ką daryt, o susiorientuot situacijoj sunku, neišeina susidėliot ir greit reaguoti. Bandžiau su vyru važinėtis už miesto - tai jis irgi sako, nu galvok iš anksto ką darysi, susiplanuok mintyse.... o amn tuščia galvelėj ir viskas
O dėl Regitros ir aprašytų situacijų - esu girdėjus ne vieną istoriją, kai iš pirmo karto išsilaiko tie kur nelabai tikisi išlaikyt, o tie pasitikintys savim neišlaiko... aišku, priklauso ir nuo instruktoriaus, manau. Vienam gal patinka pasitikėjimas savim, o kitam nusodinti norisi... Vis tik gal nėra labai gerai, kai išvažiuoja ką tik teises gavęs ir iškart jaučiasi ereliu, - gal ir tokį motyvą jie turi?
o dėl akyros klausimų - tai persirikiuočiau iš anksto, bet į kraštię juostą išsukus turbūt nevažiuočiau, paprastai matau kad pavažiuoja kažkiek viena juosta, tada rikiuojasi į gretimą, nevažiuoja iškart per dvi... nors pati nesusidūriau su tuo dar...
QUOTE(verbus @ 2013 11 13, 12:26)
Mane ima paniska baime ir stresas uz vairo,instruktorius balso nekelia,tik paskutinysyk nusikeike,bet as ratu burdiura kliudziau.Sunku man susidelioti apie pedalus kas kaip-gazas yra gazas,su tuo aisku,kaip valdyti sankaba -sunkiau.praejo jau 4vaziavimai,tai minimalus supratimas kas vyksta,bet esu pradejusi nuo apsoliutaus nulio.tas galbut ir yra,kad pirmaja pamoka galejo daugiau supazindinti su pagrindiniais valdymo elementais,nors ir sakiau,kad esu visai pradedanti,tikriausiai,tai nuleidzia pro ausis.pirmaja pamoka gal 30min pavairavau.manau aiksteleje galetu pirmas pamokas "dresuoti",kaip elgtis su masina-kaip as galiu ja -masina,jausti,jei sededavau keleivio vietoje ir vairo nesu laikiusi.Kas mokesi kauno rigvedoje,ir kokie atsiliepimai apie instruktorius,bur idomu isgirsti jusu nuomone.mokyklini teorijos jau isileikiau ir manau gana neblogai,is pirmokart 90%,bet ir pasededavau prie bilietu.bet kaip su praktika tvarkytis???sausa teorija paluginus trecia dalis viso mokslo.
Sveika,as kaip tik dbr ten mokausi :mirksiukas:Kuriam jus filiale mokotes?
QUOTE(zuikis5 @ 2013 11 13, 14:15)
o mums per teorija aiskino,kad vaziuojant reikia kuo maziau mastyti ,daugiau intuicija vadovautis,nes sako kol tu sumastysi,kol padarysi,tai jau ir spet negali...aisku pirmus kartus sedant uz vairo,tai kur jau nemastysi,sunku net posuki pajungti,pirmiau dar reikia pamastyti link kur spaust kad pajungt tarkim i kaire,o ne i desine bet paskui su praktika lengviau vis bus,dar butinai skubekit regitroj teorija isilaikyti ir vazinekit tada su M raide,bent jau man labai didele itaka masinos valdymui dave,kuo daugiau vairuoji (kad ir uzmiesti)tuo labiau pradedi viska jaust......
del regitros,man vienas protingas dede papasakojo,koks tu regitrininku mastymas yra(jis juos pazistair bendrauja,tikrai neisgalvota) - sako ne vienas ju nera suinteresuotas spicialiai gera egzaminuojamaji sukirst....sako tiesiog jie masto taip,pamato ateina 18 metu jaunuolis,visas kietas ir pasitikintis savim,koks jis nerealus jau vairuotojas,o kai pavaziuoja su juo ,pamato,kad tas jaunuolio pasitikejimas savimi,tikrai perdetas,ir tikrai jis taip puikiai nevaziuoja kaip isivaizduoja,tuomet progai esant tokio tikrai nepraleidzia,nes sitoks kietuolis/e antra kart ateja egzamina laikyti buna jau pakirptais sparneliais,ir jau nebeisivaizduoja kad labai puikiai vairuoja...sako po pirmo karto toks kietuolis islaikes beveik garantuotai padarys avarija,nes jausis po egzo dar stipresnis,kaip jis islaike is pirmo karto ir vazinejais kaip tikras erelis.....
del mano situaciju,bandysiu siandien spicialiai nusigauti iki teorijos destytojo,gal jis man aiskiau isaiskins,nes tiesiog verdu kaip noriu viska tiksliai zinoti....jei idomu veliau parasysiu cia ka suzinojau,jei pavyks kazka suzinoti...
QUOTE(Donma @ 2013 11 13, 14:34)
Sveika,as kaip tik dbr ten mokausi :mirksiukas:Kuriam jus filiale mokotes?
siaures pr as.teorijos destytojas mano nuomone labai sausai viska aiskino,nzn,kaip destytojo as nerekomenduociau jo.draugas laikosi siuo metu CE kategorija kitoje mokykloje ir bilietus kartu paspresdavom ir mokyklini viena diena laikemes,aisku skirtingose vietose,bet pasidalinus ispudziais jiems daug daugiau aiskindavo.pas mus tokia nuomone,kad destytojas pastoviai sterse,neranda mokymosi medziagos kompiuteri,nu paukotu savo laisvo laiko,susideliotu viska,o tai per paskaita vos ne 15min laiko nueina medziagos paieskoms ir pastovus ziurejimas i laikrodi-del laiko stokos sito neanalizuosime daznas pasakymas.lankiausi dar centre paskaitose ir nuomone tikrai geresne.susigundziau,kad arti namu sis filialas,nors laiko praleiddau ir centre nemazai.del saves paprasciausiai-norejosi isgirsti kita mokymo varianta.gaila,kad mazai pasidalinanciu savo nuomone apie mokyklas:)
As laikiau sestadieni 9.30. Del laiko, pliusas tas,kad tikrai mazai masinu, lengva persirikiuoti. Bet is kitos puses man lengviau susigaudyti,kai masinu yra,pagal jas lengviau orientuotis,kada pasukti,ar galima kokiose nors situacijose sukti. Per egzamina toje vietoje,kur suklydau nebuvo nei vienos masinos, del to per velai pamaciau plyta sankryzoje ir greit sukau i desine. Todel galvoju ot,jei butu is ten vaziavus kokia masina,iskart buciau sukus i desine ir rami galva. Kita egzamina laikysiu darbo diena 14val. is tikruju sunku nutarti koks laikas geriausias, kiekvienai skirtingai turbut. Tiesiog reikia but labai labai atidziai, ziureti zenklus, bet ne visada pavyksta,kol nera daug praktikos