Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 21:42)
man patinka kurejai su ikvepianciomis savo istorijomis... jos istorija yra tokia, kuria as niekada negaleciau didziuotis mirksiukas.gif

kokia, jei ne paslaptis?
Atsakyti
QUOTE(Monmorensi @ 2014 05 28, 21:47)
kokia, jei ne paslaptis?

tai butu neetiska mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 18:42)
oi ne, ne del skundu mirksiukas.gif
neklysta tas, kuris nedirba.

man patinka kurejai su ikvepianciomis savo istorijomis... jos istorija yra tokia, kuria as niekada negaleciau didziuotis mirksiukas.gif


Sygyta biggrin.gif kas nenori tokiu istoriju thumbup.gif

Bet, nu, cia taip gaila mergaites, gyvena tolimu atstumu, galbut studenciuke, nes draugas padovanojo ( vyrai nedovanoja tokiu dalyku biggrin.gif ), graziai parase, kad saugojo, nieko nenesiojo ... Tai galima suprasti, toki atveji, beto, keliones islaidos, ir visa kita, gal, galima pataisyti zmogui rankine is sirdies ir uzsideti sau pliusa - geris sugrizta, juk. nu ir blogis irgi zr. keturis lapus atgal laugh.gif
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 21:52)
tai butu neetiska  mirksiukas.gif

a, galvojau čia apie rankinių sukūrimo istorijas. bet turbūt kokie asmeniški pletkai smile.gif man tokie neįdomūs biggrin.gif

aš savąja 'gėda' patenkinta iki šiol biggrin.gif ir mėnesį nevalgyt nereikėjo, kad nusipirkt lotuliukas.gif pirkau dar taip ženkliai nepadidėjusia kaina. nešiojas gerai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Monmorensi: 28 gegužės 2014 - 21:00
http://www.moteris.l...u.d?id=63200106
Atsakyti
QUOTE(Monmorensi @ 2014 05 28, 18:59)
a, galvojau čia apie rankinių sukūrimo istorijas. bet turbūt kokie asmeniški pletkai smile.gif man tokie neįdomūs  biggrin.gif

aš savąja 'gėda' patenkinta  iki šiol biggrin.gif ir mėnesį nevalgyt nereikėjo, kad nusipirkt lotuliukas.gif


nesijuokite, dekokite D, kad siandien visko turite. kaip, tokie dalykai, gali buti juokingi....
Atsakyti
Aš naiviai įsivaizdavau, kad pati dizainerė jas ir siuva biggrin.gif o pasirodo, ne... Nors mini, kad šiaip absoliučiai viską daro pati - nuo dizaino, kniedžių, iki bendravimo su klientėm.
Gal todėl ir nesusipratimų yra. Kai verslas taip įsibėgėjęs turėti kokią pagalbininkę (administratorę ar pan.) būtų verta ax.gif Aišku, ne mums tai spręsti, tačiau tas problemos ignoravimas ir tuo labiau blokavimas labai jau nekaip pasirodė g.gif
Kažkaip liūdna, kad pas mus nemažai tokių atvejų (ir pati susidūriau, niekam nelinkėčiau doh.gif). O kai perki daiktą iš kūrėjo, ne masinės gamybos nuo konvejerio, tai juk ypač tikiesi ne tokio atsainaus požiūrio. Gaila, o jau rimtai maniau vietoj antros tashe tashe pasirinkti Gėda Pelėda, bet dabar noras atšoko g.gif


QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 22:12)
nesijuokite, dekokite D, kad siandien visko turite. kaip, tokie dalykai, gali buti juokingi....


drinks_cheers.gif
Atsakyti
As pati kuriu/siuvu, visi gaminiai keliauja i uzsieni, bet savo ar ne savo brokus visada pakeiciu naujais gaminiais. Jei nepatiko ne tik, kad grazinu pinigus, bet ir siuntimo islaidas padengiu ax.gif .
Cia is mano siek tiek patirties su klientais. Mano viena kliente negavo siuntinio, nes anot jos kazkas pavoge. Pasto sistemoje maciau, kad siuntinys paimtas, negalejau patiket, bet issiunciau nauja, po keliu savaiciu gaunu kilometrini teigiama atsiliepima, kad esu labai geras ir nuostabus asmuo, kad taip pasielgiau biggrin.gif . Kita kliente uzsimane, auksines spalvos uztrauktuko, vietoj mano iprastu. Ivykdziau jos nora be jokiu papildomu pinigu. Kliente gavo, jai patiko, taip pat paliko teigiama atsiliepima biggrin.gif ir parase, kad neimu jokiu extra charge biggrin.gif .
Taip, kad Geda Peleda tikrai galejo rankenas pakeisti i naujas smile.gif ar kazka kita sugalvojus, net ir pasiuvus nauja rankine, as manau, kad jokio nuostolio nebutu patyrusi. As, kaip gamintoja taip buciau padarius be jokiu sokoladu, tuo labiau ir be papildomu pinigu smile.gif
Atsakyti
Pagarba, Aristokrate 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(raudoni bateliai @ 2014 05 28, 22:45)
Kažkaip liūdna, kad pas mus nemažai tokių atvejų (ir pati susidūriau, niekam nelinkėčiau  doh.gif). O kai perki daiktą iš kūrėjo, ne masinės gamybos nuo konvejerio, tai juk ypač tikiesi ne tokio atsainaus požiūrio. Gaila, o jau rimtai maniau vietoj antros tashe tashe pasirinkti Gėda Pelėda, bet dabar noras atšoko  g.gif
drinks_cheers.gif


drinks_cheers.gif as del savo prastos pirkimo patirties, labai daznai apgalvoju, kaip tinkamai elgtis su klientu.
Papildyta:
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 23:02)
Pagarba, Aristokrate 4u.gif


ai, baikit blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Aristokratė @ 2014 05 28, 23:11)
drinks_cheers.gif as del savo prastos pirkimo patirties, labai daznai apgalvoju, kaip tinkamai elgtis su klientu.


Suprantu puikiai, kad ir klientų būna visokiausių, gali ir piktnaudžiauti, ir priekabiauti, ir patys nelabai žinoti ko nori. Bet šioje situacijoje nematau to g.gif Pirmas Jurgitos laiškas man pasirodė korektiškai, mandagiai parašytas, kiti griežtesni, bet natūralu, po Kristinos atsakymo, kuriame nematyti jokio pasiūlymo, bent jau susitikti (ar atsiųsti paštu) ir gyvai apžiūrėti kokia ten bėda.

Buvo man gyvenime situacija, kai pamačiau, kad su klientu niekaip nerandu bendros kalbos (pridursiu, kad aš buvau jau trečias žmogus, atliekantis užsakymą, vis niekas klientui neįtiko), tada pasiūliau dirbti su mano kolega ir atsisveikinom gražiuoju. Beje, tai buvo giminaitis ir kiek girdėjau, dažnas atvejis, kad su giminėmis sudėtinga dirbti biggrin.gif
Atsakyti
O man patinka posakis, kad jei perki daiktą tai perki ir to kūrėjo istoriją...
Štai kaip gimsta Pelėdos rankinių kūrimas

Atsakyti