Kažkaip niekada nesupratau to pamišimo dėl Pelėdų. Kainos tikrai neadekvačios, o rankinės nelabai kuo išskirtinės. Labai jau nusaldinta ir visa ta rankinių kūrimo istorija. Kiekviena rankinė kaip kūdikis, vos ne kalbamasi su jomis prieš atiduodant klientei, su tokia didžiule meile išleidžiama į pasaulį, o jau įvykus brokui tai nieko nepažįstu
. Mano draugė kažkaip ir nusiminusi buvo po straipsnio, kuriame Kristina teigė, kad geriau jau degins rankines, nei parduos pigiau
. Ir tas 'išskirtinumas' - su kiekviena Pelėda gaunamas pasas, kuriame mokykline rašysena supaišyti numeriukai. Tikrai juokinga
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 23:24)
aš apie tendenciją. tokiu atvėju ir jūsų palyginimas visiškai nevykęs, nes ir tarp tų pačių kasininkių uk ne visos reakcijos vienodos. taip kad... pokalbis į aklavietę
Labiausiai patikęs pardavėjos teiginys iš straipsnio: "mechaninis pažeidimas, kuris susiformavo per ilgą laiką rankinę nešiojant neprotingai". Ką reiškia neprotingas nešiojimas, įdomu
Žinoma, rankinės nekokybė dar nėra konstatuota, todėl tikrai kreipčiausi į Ne maisto produktų inspekciją ir tuo atveju, jeigu patvirtintų, kad prekė neatitinka kokybės, apskritai reikalaučiau grąžinti visą rankinės kainą.
Sėkmės, parašykite, kaip baigsis ši gėdinga "Gėdos Pelėdos" istorija.
Žinoma, rankinės nekokybė dar nėra konstatuota, todėl tikrai kreipčiausi į Ne maisto produktų inspekciją ir tuo atveju, jeigu patvirtintų, kad prekė neatitinka kokybės, apskritai reikalaučiau grąžinti visą rankinės kainą.
Sėkmės, parašykite, kaip baigsis ši gėdinga "Gėdos Pelėdos" istorija.
QUOTE(Snobė @ 2014 05 29, 11:19)
Labiausiai patikęs pardavėjos teiginys iš straipsnio: "mechaninis pažeidimas, kuris susiformavo per ilgą laiką rankinę nešiojant neprotingai". Ką reiškia neprotingas nešiojimas, įdomu
Tai turbūt reiškia, kad rankinė su tokiom plonom, viengubom ir neapsiūtom (!) odinėm rankenom turbūt skirta tik piniginei, lūpdažiui ir raktams nešioti
Bet tai rimtai tokių plonų ir neapsaugotų rankenų negalima dėti prie tokios didelės rankinės. Turiu vieną sunkoką rankinę-lagaminėlį, kurios rankena per petį yra vienguba odinė. Bet tai ten gal trigubai storesnė oda ir dar per ją išilgai siūlė padaryta!
QUOTE(liomi @ 2014 05 29, 00:04)
peace ir iš manęs
atrodo tikrai nekaip tos rankenos
Paskaiciau ir as visa istorija. Ir jau ka zinau tikrai kad Geda Peleda rankines nepirksiu niekada
Visu pirma del nerealios kainos
visu antra del modeliu kurie niekuo neypatingi visiskai
ir trecia del kokybes bei bendravimo.
Sugebejo ta Kristina gera marketinga pasidaryti, bet produktas nevertas to visiskai. Tashe tashe bent modeliai idomesni kazkuo, o cia tai is vis tragedija, tokiu pilna visur. Tik lenkiuosi uz tai, kad randa tokiu, kurie moka TOKIUS pinigus
Sugebejo ta Kristina gera marketinga pasidaryti, bet produktas nevertas to visiskai. Tashe tashe bent modeliai idomesni kazkuo, o cia tai is vis tragedija, tokiu pilna visur. Tik lenkiuosi uz tai, kad randa tokiu, kurie moka TOKIUS pinigus
Man tai tiek Tashe Tashe, tiek GP turi gražių modelių, ypač patinka šios dvi apatinės: https://scontent-b-a...473528856_n.jpg
Bet nepirkčiau nei iš vienų, nei iš kitų
Bet nepirkčiau nei iš vienų, nei iš kitų
Turiu dvejas GP rankines, viena yra tokia kaip Jurgitos . Abi nesioju daug, prikraunu daug, laiko rankenos kaip niekur nieko. Manau tikrai viena rankena bus brokuota, gal oda silpnesne. Rasiau pati del rankines prieziuros ir valymo, atsake greitai, isdeste kas ir kaip,o kai pirkau antraja rankine, gavau ir prieziuros instrukcija. Zadu ir trecia rankine isigyti po kiek laiko.
Jurgitos vietoje tikrai eiciau i VT ieskoti teisybes, kad GP turetu pamoka kaip elgtis su klientais.
Jurgitos vietoje tikrai eiciau i VT ieskoti teisybes, kad GP turetu pamoka kaip elgtis su klientais.
Gėdos pelėdos atsakas:
DĖMESIO! SVARBUS PRANEŠIMAS
Šiandien žiniasklaidoje pasirodė vienos klientės nusiskundimas dėl Gėda Pelėda rankinės Pirmoji Pelėda kokybės. Negalime tylėti ir norime išsakyti savo nuomonę šiuo klausimu.
1. Klientė kreipėsi į mus dėl tariamo rankinės broko, kuris pasirodė po 10 mėnesių kasdienio daikto nešiojimo. Giliu mūsų įsitikinimu, ši rankinė kaip ir visos Gėda Pelėda rankinės, iš dirbtuvių iškeliavo puikios kokybės ir niekaip nepažeista, o klientė rankinę pažeidė mechaniškai. Klientei buvo paaiškinta, jog rankinės broko nėra, tačiau mes mielai suteiksime atnaujinimo paslaugas pagal jos pageidavimą.
2. Visada ieškome kompromisų, bet klientė pasirinko grubų ir puolamą toną, nepaisant mūsų lankstumo jos atžvilgiu. Klientė nusprendė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Mums šis sprendimas pasirodė logiškas, nes būtent ši organizacija turėtų įrodyti mūsų teisumą.
3. Vadovaujantis sveiku protu ir logika, yra suvokiama, kad plonos odos rankinė nėra skirta nešioti sunkiems nešuliams. Nepaisant to, esame testavę rankinę su didžiuliais apkrovimais ir tai nepadarė jokios įtakos jos kokybei.
4. Galima teigti, jog turėjome tiesiog pakeisti rankinės rankenas ir išvengti šios situacijos. Mes visada linkę spręsti konfliktines situacijas kliento naudai, tačiau nekėtiname leisti piknaudžiuati kliento padėtimi ir pelnytis mūsų sąskaita. Yra tam tikros logikos bei bendravimo etikos ribos, kurias peržengus, sieksime įrodyti savo teisumą ir neisime lengviausiu keliu.
5. Laiko turėjome nedaug, bet į šį incidentą žiūrime labai rimtai ir jau spėjome apklausti dalį mūsų rankinės Pirmoji Pelėda rankinių savininkių, kurios rankinę įsigijo gana seniai. Štai keletas komentarų:
Simona Nainė: Neįsivaizduoju, ką reikia daryti rankinei, kad ji atrodytų kaip klientės nuotraukoje. Mano rankinė kokybiška ir atlaiko kelias koncertinių batų poras, kosmetines ir knygas vienu metu.
Inga Ruzgienė: Nešioju ją visur, dedu savo ir vaikų daiktus, nešioju ne kaip rankinę įšėjimui į miestą, o kaip pirkinių krepšį. Labai patogus rankinės plotis. Esu patenkinta ir neturiu prie ko prikibti.
Ugnė Skonsmanaitė: Mano rankinė atrodo, kaip nauja, nors turiu ją jau trečią sezoną. Joje visad nešuosi kompiuterį, bet nepastebėjau, kad tai pakeistų rankinės ar rankenų formos. Man labai patinka odiniai dirbiniai, žinau, kad juos reikia ir patausoti, nes tai yra savaime suprantamas dalykas, tačiau pastebėjau, kad "GP" rankinės nėra lepios, bet visgi sveika nuovoka turi išlikti kalbant apie odinius gaminius."
Edita Janickienė: Esu jauna mama ir nešioju savo rankinėje daug visko. Iki šiol ji atrodo puikiai, jokių nusiskundimų neturiu.
6. Esame į situaciją įsigilinę iš esmės ir šiuo metu konsultuojamės su teisininkais apie ieškinio klientei teikimą dėl žeidžiančių mūsų dalykinę reputaciją teiginių, kurie neatitinka tikrovės.
Neatmetame galimybės, jog tai galėtu būti ir nešvarūs konkurentų žaidimai, siekiant apjuodinti mūsų prekės ženklą.
Papildyta:
Niekaip nesuprantu kaip aš jas galėjau užsipulti, jei esu užblokuota
DĖMESIO! SVARBUS PRANEŠIMAS
Šiandien žiniasklaidoje pasirodė vienos klientės nusiskundimas dėl Gėda Pelėda rankinės Pirmoji Pelėda kokybės. Negalime tylėti ir norime išsakyti savo nuomonę šiuo klausimu.
1. Klientė kreipėsi į mus dėl tariamo rankinės broko, kuris pasirodė po 10 mėnesių kasdienio daikto nešiojimo. Giliu mūsų įsitikinimu, ši rankinė kaip ir visos Gėda Pelėda rankinės, iš dirbtuvių iškeliavo puikios kokybės ir niekaip nepažeista, o klientė rankinę pažeidė mechaniškai. Klientei buvo paaiškinta, jog rankinės broko nėra, tačiau mes mielai suteiksime atnaujinimo paslaugas pagal jos pageidavimą.
2. Visada ieškome kompromisų, bet klientė pasirinko grubų ir puolamą toną, nepaisant mūsų lankstumo jos atžvilgiu. Klientė nusprendė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Mums šis sprendimas pasirodė logiškas, nes būtent ši organizacija turėtų įrodyti mūsų teisumą.
3. Vadovaujantis sveiku protu ir logika, yra suvokiama, kad plonos odos rankinė nėra skirta nešioti sunkiems nešuliams. Nepaisant to, esame testavę rankinę su didžiuliais apkrovimais ir tai nepadarė jokios įtakos jos kokybei.
4. Galima teigti, jog turėjome tiesiog pakeisti rankinės rankenas ir išvengti šios situacijos. Mes visada linkę spręsti konfliktines situacijas kliento naudai, tačiau nekėtiname leisti piknaudžiuati kliento padėtimi ir pelnytis mūsų sąskaita. Yra tam tikros logikos bei bendravimo etikos ribos, kurias peržengus, sieksime įrodyti savo teisumą ir neisime lengviausiu keliu.
5. Laiko turėjome nedaug, bet į šį incidentą žiūrime labai rimtai ir jau spėjome apklausti dalį mūsų rankinės Pirmoji Pelėda rankinių savininkių, kurios rankinę įsigijo gana seniai. Štai keletas komentarų:
Simona Nainė: Neįsivaizduoju, ką reikia daryti rankinei, kad ji atrodytų kaip klientės nuotraukoje. Mano rankinė kokybiška ir atlaiko kelias koncertinių batų poras, kosmetines ir knygas vienu metu.
Inga Ruzgienė: Nešioju ją visur, dedu savo ir vaikų daiktus, nešioju ne kaip rankinę įšėjimui į miestą, o kaip pirkinių krepšį. Labai patogus rankinės plotis. Esu patenkinta ir neturiu prie ko prikibti.
Ugnė Skonsmanaitė: Mano rankinė atrodo, kaip nauja, nors turiu ją jau trečią sezoną. Joje visad nešuosi kompiuterį, bet nepastebėjau, kad tai pakeistų rankinės ar rankenų formos. Man labai patinka odiniai dirbiniai, žinau, kad juos reikia ir patausoti, nes tai yra savaime suprantamas dalykas, tačiau pastebėjau, kad "GP" rankinės nėra lepios, bet visgi sveika nuovoka turi išlikti kalbant apie odinius gaminius."
Edita Janickienė: Esu jauna mama ir nešioju savo rankinėje daug visko. Iki šiol ji atrodo puikiai, jokių nusiskundimų neturiu.
6. Esame į situaciją įsigilinę iš esmės ir šiuo metu konsultuojamės su teisininkais apie ieškinio klientei teikimą dėl žeidžiančių mūsų dalykinę reputaciją teiginių, kurie neatitinka tikrovės.
Neatmetame galimybės, jog tai galėtu būti ir nešvarūs konkurentų žaidimai, siekiant apjuodinti mūsų prekės ženklą.
Papildyta:
Niekaip nesuprantu kaip aš jas galėjau užsipulti, jei esu užblokuota
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 29, 13:38)
Neatmetame galimybės, jog tai galėtu būti ir nešvarūs konkurentų žaidimai, siekiant apjuodinti mūsų prekės ženklą.
Pasikvietė "palaikymo komandą" ir jaučiasi baisiai teisi. Veukt. Nešvarūs žaidimai čia tik iš GP pusės, taip atrodo. Trūks plyš, nepripažins, kad rankena galėjo būti nekokybiška, geriau apjuodins savo klientę.
Aš niekaip negaliu suprasti, kodėl taip sunku yra pripažinti savo broką ir jį pataisyti.. Jeigu visoms rankinės yra geros, tai gal Gėda Pelėda galėtų bent pasidomėti, kas iš tikro atsitikę tai VIENAI rankinės rankenai (nes kita, kaip matosi nuotraukoje, nėra išsitampiusi) ir tik tada viešai užsipulti žmogų, kad jis blogai nešiojo ar neprižiūrėjo rankinės... Klientą, kuris pasiskundė gamonio kokybe, užblokuoti ir išvadinti neprotingu ir dar užtampyti po teismu yra mažų mažiausia žema. Šlykštu, amoralu ir GĖDA...
Tai jie dabar ieskini nori pateikt Jurgitai? Ieskini! holy crap! va taip va, ziauriai, padugnes visiskos, taip elgtis, how low can you go.....





