Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

Rasma ar Jūs neprieštarausite, jei aš Jūsų iškeltą klausimą pacituosiu?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgita.jurga: 17 liepos 2014 - 09:46
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 07 17, 07:16)
Rasma ar Jūs neprieštarausite, jai aš Jūsų iškelta klausimą pacituosiu?

Jurgita imeskit Lryto straipsnio linka veliau cia paskaityt... 4u.gif
Atsakyti
Daug diskutuota apie Gėda pelėda ir tashe tashe rankines. O gal kam teko išbandyti Toks visoks gaminius. Jų rankinės gerokai pigesnės, bet įdomu butų sužinoti atsiliepimus apie kokybę. Jei gerai suprantu, jie parduoda jau pagamintas rankines ir nereikia laukti?
Atsakyti
Nežinau ar bus straipsnis kažkur patalpintas, bet čia tai bus smile.gif

Vis tik turėtų būti gėda, senos istorijos tęsinys....
Atsakas Pelėdoms (straipsnis http://bendraukime.l...m#.U8dmn7HLmXo)
1. 10 mėn odinei rankinei yra labai mažas tarnavimo laikas, o ir ne veltui pagal įstatymus yra duodamas tokiems gaminiams 2-jų metų garantinis laikotarpis. Teigiate, kad rankinė pažeista mechaniškai, tik gal prieš darant savo išvadas galėjote bent pasistengti tą rankinę apžiūrėti, manau tik tuomet būtų galima kažką teigti, juk neklysta tik tas kas nedirba ir dievai, o Jūs nei į vieną kategoriją netinkate....
2. Jūs neieškojote jokių kompromisų, Jūsų vienintelis pasiūlymas pataisyti rankinę už mokestį, man nesutikus mokėti, Jūs nebebendravote, o įkėlus nuotraukas į Jūsų feisbuko puslapį buvau visiškai užblokuota, o į mano oficialią pretenziją išsiųsta el. paštu Jūs net nepasivarginote atsakyti. Kur mano grubus bendravimas aš nežinau, turbūt tai, kad nesutikau Jums mokėti pinigų... Ne tik nusprendžiau kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, bet ir kreipiausi ir... kaip nebūtų keista Jums, bet visai nekeista man, Jūsų teisumas nebuvo įrodytas. Štai atsakymas iš valstybinės ne maisto produktų inpekcijos prie ūkio ministerijos „ Informuojame, kad Jūsų prašymas (reg. Nr. 5R-574) dėl moteriškos rankinės, pirktos internetu iš Kristinos Lisauskės, adresu https://www.facebook...peleda?fref==ts (toliau-Pardavėjas), kokybės yra išnagrinėtas. Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Šiaulių skyriaus (toliau- Inspekcija) surašytame 2014-07-09 patikrinimo akte Nr.lDSI-57 siūloma Pardavėjui tenkinti Jūsų reikalavimą, t.y. neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus ar atlyginti išlaidas jiems pašalinti ir apie priimtą sprendimą informuoti Inspekciją iki 2014-07-23.
Nevykdant Inspekcijos siūlymo tenkinti vartotojos reikalavimą, patikrinimo akto kopija bus pateikta Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai dėl tolesnio Jūsų teisių gynimo.“ Jūs net nepasivarginote atvažiuoti ir bent jau šią rankinę apžiūrėti, aišku linkėjimai iš pajūrio klientams atskriejo....
3. „Žvaigždės“ gali nešiotis savo rankinėse viską, o aš nieko, tai jei rankinė yra pakankamai didelė tai matyt tam, kad joje kažką būtų galima nešti. Čia juk ne delninukė, kad būtų pritaikyta į teatrą vaikščioti. Nežinau ar čia sveikas protas ar ne, bet dažniausiai ką nešiojuosi t.y. piniginė, telefonas, vizitinių kortelių dėklas ir 5 raktų (nežinau kaip čia paaiškinti, tai klasikinių spynų raktai) ryšulėlis, nei kompiuterio, nei plytų joje tikrai nebuvo...Ai dar kartais grįždama po pietų parsinešu kelias bandeles..
Jūs vis pabrėžiate, kad šitaip rankenos išsitampė, dėl neprotingo rankinės nešiojimo, tai ne tik man kilo klausimas kaip turi būti nešiojama protingai, bet ir dar kelioms moterims, tikiuosi nesupyks forumo dalyvė dėl Jos klausimo pacitavimo . „Ir būtinai reiktų "Gėdai Pelėdai" įvardinti "protingo rankinės nešiojimo" taisykles.
Nes dabar visiškai neaišku kokio IQ žmonėms šis gaminys (t.y. rankinė) skirtas? Kokio IQ žmogus tikėtina, jog rankinę nešios neprotingai?
Visiškai neįvardintos "protingo nešiojimo" sąlygos...nei jų informacijoje, kurią pateikia internete, nei prie gaminio Taigi...
Reikia nešioti ant dešinio ar ant kairio peties? O gal kairėje ar dešinėje rankoje? O gal nešti būtinai apglėbus visa plaštaka rankeną? Jei nori išsiimti iš rankinės piniginę, tai gal būtina, kad kitas žmogus ją laikytų už abiejų rankenų, "praskėstą" protingai ir tolygiai paskirstant krūvį abiems rankenoms? Ar galima duoti rankinę palaikyti žmogui, jei būsi neužtikrintas, kad jis ją protingai laikys? Ar protingai nešiojant šią rankinę reikia prilaikyti ją už dugno? Kokio svorio daiktai, koks tų daiktų kiekis gali būti patalpintas rankenoje? Ar protinga su šia rankine eiti į kiną? O į pliažą? O gal šią rankinę galima tik protingam žmogui protingai neštis tiktai į "protingą aplinką"? Pvz. universitetą ar kamerinės muzikos koncertą, ar į tarptautinį fizikų simpoziumą?
Begalės klausimų kyla.“ Gal Jūs savo atsakymu įnešite mums aiškumo....
4. Įdomu kur tas pelnas ir taip teigiamas pasipelnymas? Gal aš kažko nesuprantu? Tačiau nemanau, kad iš dviejų odos gabalėlių galėčiau išspausti kažkokį pelną.
5. Teismais grasinti galima, tik ar verta neįsitikinus savo teisumu?
Atsakyti
Jurgita, aš manau, Jūs pernelyg emocionaliai ir asmeniškai į viską žiūrite. Iš tiesų viskas paprasta - įsigijote nekokybišką prekę, pardavėjas tai neigia, kreipiatės į Inspekciją, pardavėjas Inspekcijos nustatytu terminu neištaiso daikto trūkumų, kreipiatės į VVTAT ir į teismą su jų išvada, ginčą laimite. Prisiteisiate dar kelių šimtų litų kompensaciją. Jei norite dar asmeniškumų, persiunčiate informaciją apie tai, kad teismas nusprendė dėl GP gaminių kokybės trūkumo keliems portalams, ir viskas. Nedėkit tiek davęs į šį reikalą, čia juk ne jūsų asmeninis karas wink.gif
Atsakyti
Aš manau, kad Jurgita tiesiog informuoja mus, nes buvo paprašyta parašyti kaip sekasi ir labai ačiū Jurgita už informaciją. Gėdą pelėdą aplenksiu n-tuoju spintuliu ir niekma nerekomenduosiu. Ir gerai, kad Jurgita viešina tokius dalykus. 4u.gif

QUOTE(šviesi lapė @ 2014 07 24, 09:17)
Jurgita, aš manau, Jūs pernelyg emocionaliai ir asmeniškai į viską žiūrite. Iš tiesų viskas paprasta - įsigijote nekokybišką prekę, pardavėjas tai neigia, kreipiatės į Inspekciją, pardavėjas Inspekcijos nustatytu terminu  neištaiso daikto trūkumų, kreipiatės į VVTAT ir į teismą su jų išvada, ginčą laimite. Prisiteisiate dar kelių šimtų litų kompensaciją. Jei norite dar asmeniškumų, persiunčiate informaciją apie tai, kad teismas nusprendė dėl GP gaminių kokybės trūkumo keliems portalams, ir viskas. Nedėkit tiek davęs į šį reikalą, čia juk ne jūsų asmeninis karas wink.gif

Atsakyti
Dabar jau tai ne emocijos, o principai smile.gif
Atsakyti
Terminas( iki liepos 23d.) jau suėjo, ar gamintojas teikėsi duoti atsakymą?
Atsakyti
QUOTE(Mosso @ 2014 07 24, 09:41)
Terminas( iki liepos 23d.) jau suėjo, ar gamintojas teikėsi duoti atsakymą?

Aišku, kad ne
Atsakyti
QUOTE(šviesi lapė @ 2014 07 24, 11:17)
Jurgita, aš manau, Jūs pernelyg emocionaliai ir asmeniškai į viską žiūrite. Iš tiesų viskas paprasta - įsigijote nekokybišką prekę, pardavėjas tai neigia, kreipiatės į Inspekciją, pardavėjas Inspekcijos nustatytu terminu  neištaiso daikto trūkumų, kreipiatės į VVTAT ir į teismą su jų išvada, ginčą laimite. Prisiteisiate dar kelių šimtų litų kompensaciją. Jei norite dar asmeniškumų, persiunčiate informaciją apie tai, kad teismas nusprendė dėl GP gaminių kokybės trūkumo keliems portalams, ir viskas. Nedėkit tiek davęs į šį reikalą, čia juk ne jūsų asmeninis karas wink.gif


Aisku, kad tai yra asmeniska, kai gamintojas ne tik atsisake tas nelemtas rankenas apziureti, bet dar viesoj erdvej baisiausiai apjuodino teismais grasindamas. As irgi supykciau ir taip lengvai nepaleisciau sio reikalo.
Jurgita, o jums didziausias palaikymas! thumbup.gif Daugiau tokiu principingu klientu smile.gif Gal pagaliau ismoks brangesniu prekiu gamintojai skaitytis su klientu (cia dar ir su uzuomina i kita zymu LT rankiniu gamintoja).
Atsakyti
QUOTE(Yoli @ 2014 07 24, 10:20)
Aš manau, kad Jurgita tiesiog informuoja mus, nes buvo paprašyta parašyti kaip sekasi ir labai ačiū Jurgita už informaciją. Gėdą pelėdą aplenksiu n-tuoju spintuliu ir niekma nerekomenduosiu. Ir gerai, kad Jurgita viešina tokius dalykus.  4u.gif



QUOTE(issiblaskiusi @ 2014 07 24, 15:13)
Aisku, kad tai yra asmeniska, kai gamintojas ne tik atsisake tas nelemtas rankenas apziureti, bet dar viesoj erdvej baisiausiai apjuodino teismais grasindamas. As irgi supykciau ir taip lengvai nepaleisciau sio reikalo.
Jurgita, o jums didziausias palaikymas!  thumbup.gif Daugiau tokiu principingu klientu smile.gif Gal pagaliau ismoks brangesniu prekiu gamintojai skaitytis su klientu (cia dar ir su uzuomina i kita zymu LT rankiniu gamintoja).


Visiškai pritariu drinks_cheers.gif
Ir taip pat palaikau Jurgitą, manau, kad ji šaunuolė, kad paviešino ir principingai nenusileidžia Pelėdų juodinimui. Visas jų elgesys atrodė labai "neskaniai" ir bent jau mane tikrai atgrasė nuo minčių iš jų pirkti rankinę.
Atsakyti
Ne taip mane supratote - aš taip pat esu visiškai klientės pusėje, tačiau manau, kad ji per daug savęs į tą reikalą įdeda. Čia tik teisinis ginčas, kurį jūs laimėsite, nieko asmeniško wink.gif
Pardavėjai šiuo atveju elgiasi taip ciniškai ir vaikiškai visais atžvilgiais - teisiniu, PR'o, marketinginiu, - kad man jie atrodo labai apgailėtini ir juokingi ir iš teisinės, ir iš verslo valdymo pusės smile.gif
Atsakyti