QUOTE(prek @ 2014 04 15, 13:58)
Aš ir vėl pasiginčysiu

Kas per biznis daryt taip, kaip daro visi? Juk tokių "visų" yra masė - tai kodėl pirks būtent mano produktą? Juk tokių pat vienodų ant kiekvieno kampo pilna, galima pirkt bet kur - tai kur čia mano biznis? Atvirkščiai, sakyčiau reikia siūlyt kažką, ko niekur nėra - tada tampi išskirtiniu.

man atrodo, kad tu verčiau nesiginčyk, nes akivaizdu, kad pardavimus regėjai tik iš vadovėlio

Taip, čia pati grubiausia teorija - pasiūlyk visai kitokią prekę. Bet ko tu taip įsitikinus, kad tą kitokią prekę visi puls pirkti? Gal ji niekam nepatiks, ir galėsi iš tų savo kitokių prekių laužą kurt?
Čia didelė rizika, supranti. Žmogus kuria verslą. Apyvartinių lėšų ne fontanai. Tai vargu ar verta taip rizikuot, pripirkt rizikingų produktų ir laukt - tiks kam nors ar netiks. Ir taip jau į gana siaurą rinką orientuoti - nėščiosios, perkančios internetu. Gali plėšyt maikę kiek nori, bet šiandien internetu perkama dar nepakankamai daug.
Inovacijas gali sau leisti didelės kompanijos, kurios stabiliai stovi, su apyvartinėm lėšom bėdų nėr, jei ką ir užšaldysi, tai nepasiusi, bus tik menkutis viso kapitalo procentėlis. O naujai pradedanti - ... Taip, visi žinom sėkmės istorijų, bet realiai jų yra maždaug tiek, kiek kamuoliu žaidžiančių berniukų išeina žaisti į NBA. O jei pradedi verslą ir nori nepadvėsti, tada toks požiūris, dovanok, juokingas. Pirmiausia turi užsitikrint nepadvėsimą, paskui keist pasaulį.
Kiek aš žinau, didžioji dauguma sėkmingų verslų yra ne visiškos inovacijos, o tai, kas 100 metų žinoma, tik truputėlį geriau. Pvz. daryk tu piceriją. Bet truputėlį patogesnėj vietoj, su jaukesne aplinka, skanesniu maistu, greitesniu aptarnavimu, geresnėm kainom ir šypsena. Ir populiarumas liaudyje bus tikrai didesnis, negu kad steigtum egzotinių patiekalų restoraną, kurio meniu neištaria net specialiai apmokyti padavėjai, pagrindinis visų patiekalų ingredientas - avinžirniai, išlaikyti dvasingumo maistą ruošiant standartai, o analogiškus patiekalus ėda Tibeto vienuoliai, viena koja stovėdami ant uolos...
Tikėtina, kad susidomės ir tokiu restoranu, bus netgi fanų, bet jų bus trys, visi trys - jogai, ir tu iš jų restorano neišlaikysi. Gal išlaikytum, jei tą restoraną laikytum 10 metų or vis reklamuotum, bet jei ta tavo vienintelis verslas, tu per tą laiką 5 kartus padvėsi, ir bus tau po egzotiškų produktų
QUOTE
paaiškintų, kaip ta varna nebūt... Užeini į drabužių parduotuvę - ten varniška apranga, užeini į audinius - arba juoda, arba visos plakatinės guašo spalvos, tos, kur juodaodžiams labai tinka, ir dar įvairiausiais deriniais bei raštais (Nejau Lietuvoje apsiperka daug tamsiaodžių?)
Ar kartais mes nepainiojam priežasties ir pasekmės? Kad visi vaikšto juodi - galbūt tai mūsų prekybininkų pasiūlos pasekmė?
Ne. Prekybininkai veža tai, ką daugiausia šansų, kad nupirks. Va kad jie nesiūlo plačiau - kitas klausimas, bet jei tu užsiveši pastelių ir neišparduosi - tai kur jas kiši? Apie sezonus girdėjusių - vienetai, o perkančių - sočiai... Kiek čia temelėj žmonių, ar matai? 50? O kiek visoj SM? Tai jei čia taip visiems aktualu, ko čia visa SM nesėdi?
Tooo-to...
Aš, beje, visai nesakau, kad tu neteisi spalvų derinimo prasme. Teisi. Bet komercija ir spalvų derinimas - du skirtingi dalykai
QUOTE
Nežinau nė vieno spalvinio tipo, kuriam kaip bazinė būtų siūloma tokia žalia spalva

Aš gi nesakiau, kad bazinė

O šiaip žalia pas kiekvieną tipą yra