Įkraunama...
Įkraunama...

Kas nervina kelyje?

QUOTE(Rodnega @ 2015 08 30, 17:00)
O jums neteko matyti, kaip visuomeninio transporto vairuotojai naudojasi savo dydžio privalumais? neteko matyti, kaip jie rikiuojasi nepraleidžiant lengvųjų, nors pirmumams lengvosioms? Jums teko patirti tą jausmą, kai visuomeninis transportas stumia tave nuo tavo juostos, nors tau pirmumas? Jums teko skristi į griovį, kad tik išgyventi?

Šiaip jau denaxa ir yra viešojo transporto vairuotoja, kiek žinau ji vairuoja miesto autobusą Vilniuje. O visokių vairuotojų yra visose kategorijose, bet vis tik lengvųjų vairuotojai yra įžūlesni ir naglesni.
Atsakyti
Žinau, kad yra, bet nereikia girti viešojo transporto vien dėl to, kad ji ten dirba, nes mano patirtyje jau 3! avarinių situacijų sukėlimas būtent iš viešojo transporto pusės, nors pirmenybė buvo lengvajam automobiliui. Bet gi viešasis transportas didelis ir jau vien dėl to galima nesilaikyti taisyklių ir kelti avarines situacijas
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 08 30, 16:33)
Tai tie dirbantys kelyje puikiausiai tarp saves sutaria ir vieni kitiems nemaiso smile.gif

tai kad ne - viesasis transportas is tu dirbaciu kelyje labai issiskiria. Lygiai taip pat kaip anksciau buve mikriukai.

QUOTE(pikkolo @ 2015 08 30, 17:09)
O visokių vairuotojų yra visose kategorijose, bet vis tik lengvųjų vairuotojai yra įžūlesni ir naglesni.

atvirksciai. Dvi turetos avarijos:
Lengvosios vairuotojos po avarijos atsiprase ir klause ar viskas gerai.
Troleibuso vairuotoja tol akis draske ir kaltino nebutais dalykais, kol policininkas nepagrasino, kad gaus didesne bauda nei minimali, jeigu neapsiramins (tada dar reikejo ivykus bet kokia avarijai kviesti policija).




Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2015 08 30, 19:29)
atvirksciai. Dvi turetos avarijos:

Dvi avarijos joks rodiklis, getiau gatvej pasizvalgykit kaip tarkim piko metu vazineja lengvosios ir kaip viesasis. Tikrai yra didziulis skirtumas.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 08 29, 23:28)
as aplamai jei matau kad is greitejimo juostos kazkas nori ivaziuoti pereinu i antra juosta ir uzleidziu, negaila juk...gal ir tas furistas jei vis tik tave mate galvojo kad taip pasielgsi ir uzleisi ji.


ir man negaila, tik kad antros juostos tam kely nėra. pasislinkčiau ir į priešingo eismo juostą, bet ten fūra važiavo.

nervina lenkiantys įkalnėje bash.gif
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2015 08 30, 17:00)
O jums neteko matyti, kaip visuomeninio transporto vairuotojai naudojasi savo dydžio privalumais? neteko matyti, kaip jie rikiuojasi nepraleidžiant lengvųjų, nors pirmumams lengvosioms? Jums teko patirti tą jausmą, kai visuomeninis transportas stumia tave nuo tavo juostos, nors tau pirmumas? Jums teko skristi į griovį, kad tik išgyventi?


Kokiu budu patartum isvaziuoti is stoteliu ir persirikiuoti tam dideliam transportui? Ar neteko matyti, kad jo praktiskai niekas neuzleidzia, o lengvosios specialiai didina greiti kad tik nepraleisti? tai gal visa diena tiems didiesiems taip ir stoveti vienoje vietoje? O laikas tarp stoteliu duodamas tik po 1 min. dazniausiai, nors vien stovejimas prie raudono sviesoforo uzima 2 min., o kur dar keleiviu sulaipinimas. Itariu, kad pati esat is tu nepraleidzianciu. Man asmeniskai per visa vairavimo staza su B kat. nebuvo jokiu nesusipratimu nei su viesuoju, nei su aplamai sunkiasvoremis TP, nu bet as ir neuzkisineju niekam, man kelyje visi lygus, o tycia trukdyti savo darbo vietoje esanciam zmogui vien del to kad man pirmenybe nebuvo ateje i galva net tuomet, kai dar nedirbau vvt ir isvis buvau visai zalia vairuotoja. Paprastai kai esi kelyje zmogum ir praleidi tuos, kuriems reikia labiau- niekas nuo kelio nestumia ir dar aciu pasako- neteko matyti? Beje, lengvuju vairuotojai paprastai neuzleidzia ir i nepatogia situacija patekusiu kitu lengvuju, mokomuku, zaliu lapu ar siaip nelabai patyrusiu- juos uzleidzia vvt vairuotojai, ar furistai- neteko matyti? biggrin.gif


Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2015 08 30, 19:29)
tai kad ne - viesasis transportas is tu dirbaciu kelyje labai issiskiria. Lygiai taip pat kaip anksciau buve mikriukai.
atvirksciai. Dvi turetos avarijos:
Lengvosios vairuotojos po avarijos atsiprase ir klause ar viskas gerai.
Troleibuso vairuotoja tol akis draske ir kaltino nebutais dalykais, kol policininkas nepagrasino, kad gaus didesne bauda nei minimali, jeigu neapsiramins (tada dar reikejo ivykus bet kokia avarijai kviesti policija).


Nepainiok troleibusu au autobusais- ten kita respublika, gal jie tokie nesveiki nes po srove dirba, ir jie visada rekia, mes su jais irgi nesutariam. Is mano ir kolegu patirties- paprastai draskosi lengvuju vairuotojai, kol atvaziave patruliai neapramina biggrin.gif Kas liecia troleibusus- as pati savo vaika tik pradejusia vairuoti perspejau, kad saugotusi ju, nes jie i veidrodzius neziuri doh.gif Autobuso vairuotojas niekada balso nepakels avarijos atveju. As paprastai siulau kviesti policija jei nesutinka su kalte, tikrai nesiruosiu sau nervu gadinti. O viesasis issikiria tuo, kad privalo vaziuoti laiku- vat ir stengiasi laiku, nes zmones susiplanuoja optimalius marsrutus, keliones kaina priklauso nuo sugaisto laiko (yra dvieju rusiu bilieteliai), ir kai del is principo nenorinciu uzleisti isirikiuoti i eisma ir padeti greiciau pravaziuoti sie zmones nespeja persesti i kita tp del ko jiems padideja kai kuriais atvejais keliones kaina- nu ka as zinau, mano akimis ziurint- tai nezmoniska jau... Kazkodel lengvuju vairuotojai nesupranta, kad neuzleisdami autobuso jie neuzleidzia ne naglai norincio pralysti vairuotojo, o tu 200+ galvu jam uz nugaros, susispaudusiu kaip silkes backoje, vairuotojui po teisybei dzin, jis yra darbe ir niekur neveluoja, bet yra skubantys keleiviai, uz kelione mokantys pinigus ir turintys teise i darba ir mokslus nuvykti laiku.

Papildyta:
QUOTE(zuzla @ 2015 08 31, 08:46)
ir man negaila, tik kad antros juostos tam kely nėra. pasislinkčiau ir į priešingo eismo juostą, bet ten fūra važiavo.

nervina lenkiantys įkalnėje bash.gif


I priesingo negalima- susidurimo atveju liktum kalta, ir aplamai pavojinga. Zinok jei matai fura lendancia is greitejimo juostos- laikykis toliau arba mink gaza taip kad spetum papulti i jo matymo lauka, nes tuo kampu beveik per masinos ilgi is tikruju nei velnio nieko nesimato, o jei dar ans telefonu kalbejo... doh.gif

Jo, tuos tai must reikia drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 08 31, 15:38)
Kokiu budu patartum isvaziuoti is stoteliu ir persirikiuoti tam dideliam transportui? Ar neteko matyti, kad jo praktiskai niekas neuzleidzia, o lengvosios specialiai didina greiti kad tik nepraleisti? tai gal visa diena tiems didiesiems taip ir stoveti vienoje vietoje? O laikas tarp stoteliu duodamas tik po 1 min. dazniausiai, nors vien stovejimas prie raudono sviesoforo uzima 2 min., o kur dar keleiviu sulaipinimas. Itariu, kad pati esat is tu nepraleidzianciu.  Man asmeniskai per visa vairavimo staza su B kat. nebuvo jokiu nesusipratimu nei su viesuoju, nei su aplamai sunkiasvoremis TP, nu bet as ir neuzkisineju niekam, man kelyje visi lygus, o tycia trukdyti savo darbo vietoje esanciam zmogui vien del to kad man pirmenybe nebuvo ateje i galva net tuomet, kai dar nedirbau vvt ir isvis buvau visai zalia vairuotoja. Paprastai kai esi kelyje zmogum ir praleidi tuos, kuriems reikia labiau- niekas nuo kelio nestumia ir dar aciu pasako- neteko matyti? Beje, lengvuju vairuotojai paprastai neuzleidzia ir i nepatogia situacija patekusiu kitu lengvuju, mokomuku, zaliu lapu ar siaip nelabai patyrusiu- juos uzleidzia vvt vairuotojai, ar furistai- neteko matyti? biggrin.gif
Papildyta:


Mano atveju troleibusas pradėjo važiuoti ir stumti nuo kelio. Kas yra chuliganiškas vairavimas ir kas yra avarinės situacijos sukėlimas matyt užmiršot? Kas yra tyčinis transporto priemonės apgadinimas irgi? Viešajam transportui yra tas pats KET ir jo dydis jam pirmenybės neduoda
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2015 08 31, 17:33)
Mano atveju troleibusas pradėjo važiuoti ir stumti nuo kelio. Kas yra chuliganiškas vairavimas ir kas yra avarinės situacijos sukėlimas matyt  užmiršot? Kas yra tyčinis transporto priemonės apgadinimas irgi? Viešajam transportui yra tas pats KET ir jo dydis jam pirmenybės neduoda


As juk sakiau- nereikia painioti autobusu su troleibusais. Jie visus stumia nuo kelio, nes ziuri ne i tai kas ant kelio, o i ta savo kita kelia virs galvos- laidus, juos jie irgi turi be perstojo stebeti. Ir prie ko cia dydis? dar nesu maciusi kad didele transporto priemone naudotusi savo dydziu, o vat lengvosios ta daro nuolat- uzkisdamos ir palikdamos tuos didziuosius vidury sankryzos stoveti arba priversdamos staigiai stabdyti- kiek jau yra keleiviu susizeidusiu del to...o kur dar nuolatiniai sukimai i desine pries pat nosi is antros juostos pries tai aplenkus- visiskai protu nesuvokiamas veiksmas, per diena tokiu atveju pasitaiko labai daug. ket taip pat nurodo, kad draudziama tyciniais veiksmais trukdyti persirikiuoti ar atlikti kita manevra, taigi...
As chuliganiska vairavima ir tycinius chuliganiskus veiksmus matau tik is lengvuju vairuotoju puses... Be to, kaip jau sakiau- vazineju ir su B kategorijos masina, vazineja mano dukra- idomu, kodel mums nebuna problemu su tais didziaisiais? g.gif
Atsakyti
Tai kad ten troleibusai buvo mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 08 31, 16:38)
o lengvosios specialiai didina greiti kad tik nepraleisti?

o nepagalvojai kodel taip yra? Gal kaip sauksi, taip ir atsilieps.
Graziai praso - praleidziu. Lenda nachaliskai - moku ir as nacahliskai.
QUOTE(denaxa @ 2015 08 31, 16:38)
Beje, lengvuju vairuotojai paprastai neuzleidzia ir i nepatogia situacija patekusiu kitu lengvuju, mokomuku, zaliu lapu ar siaip nelabai patyrusiu- juos uzleidzia vvt vairuotojai, ar furistai- neteko matyti? biggrin.gif

furistai, kad uzleidzia tenka matyti. VVT, kad uzleistu netenka matyti. Net ir tada, kai yra sakykim kelyje kliutis ir reikia praleisti po viena persirikuoti, vvt to nemegsta daryti.

QUOTE(denaxa @ 2015 08 31, 16:38)
bet yra skubantys keleiviai, uz kelione mokantys pinigus ir turintys teise i darba ir mokslus nuvykti laiku.

o visi like kelyje uz kelione nemoka (taip sakant jiems masina nekainuoja ir kuras uz dyka) ir i darba ir mokslus ar pas klienta (jeigu dirba) laiku nuvykti jau neturi teises?

vakar po vasaros pertraukos stovedama kastyje prisiminiau, kad mane nervina sankryza ties panorama vaziuojant nuo spausdos rumu narbuto gatve. Ten nuo panoramos sukantys pastoviai sulenda ir tiesiai pravaziuoti per zalia sviesafora tik kelios masinos speja (o kartais tik kokia viena is eiles).
Atsakyti
Bullshit, kad lengvūškės neužleidžia viešojo transporto. O viešajam transportui būtų visai neblogai prisiminti, kas yra ir kam naudojami posūkių indikatoriai.
Atsakyti
Kokie dar posūkiai? kas naglesnis - DIDESNIS, to ir viršus. Traiškyt reikia tas lengvuškes, kad kitą kartą žinotu ir duotu kelią net ir tada, kai lengvajai pirmumas doh.gif
Atsakyti