QUOTE(Rodnega @ 2015 08 30, 17:00)
O jums neteko matyti, kaip visuomeninio transporto vairuotojai naudojasi savo dydžio privalumais? neteko matyti, kaip jie rikiuojasi nepraleidžiant lengvųjų, nors pirmumams lengvosioms? Jums teko patirti tą jausmą, kai visuomeninis transportas stumia tave nuo tavo juostos, nors tau pirmumas? Jums teko skristi į griovį, kad tik išgyventi?
Kokiu budu patartum isvaziuoti is stoteliu ir persirikiuoti tam dideliam transportui? Ar neteko matyti, kad jo praktiskai niekas neuzleidzia, o lengvosios specialiai didina greiti kad tik nepraleisti? tai gal visa diena tiems didiesiems taip ir stoveti vienoje vietoje? O laikas tarp stoteliu duodamas tik po 1 min. dazniausiai, nors vien stovejimas prie raudono sviesoforo uzima 2 min., o kur dar keleiviu sulaipinimas. Itariu, kad pati esat is tu nepraleidzianciu. Man asmeniskai per visa vairavimo staza su B kat. nebuvo jokiu nesusipratimu nei su viesuoju, nei su aplamai sunkiasvoremis TP, nu bet as ir neuzkisineju niekam, man kelyje visi lygus, o tycia trukdyti savo darbo vietoje esanciam zmogui vien del to kad man pirmenybe nebuvo ateje i galva net tuomet, kai dar nedirbau vvt ir isvis buvau visai zalia vairuotoja. Paprastai kai esi kelyje zmogum ir praleidi tuos, kuriems reikia labiau- niekas nuo kelio nestumia ir dar aciu pasako- neteko matyti? Beje, lengvuju vairuotojai paprastai neuzleidzia ir i nepatogia situacija patekusiu kitu lengvuju, mokomuku, zaliu lapu ar siaip nelabai patyrusiu- juos uzleidzia vvt vairuotojai, ar furistai- neteko matyti?
Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2015 08 30, 19:29)
tai kad ne - viesasis transportas is tu dirbaciu kelyje labai issiskiria. Lygiai taip pat kaip anksciau buve mikriukai.
atvirksciai. Dvi turetos avarijos:
Lengvosios vairuotojos po avarijos atsiprase ir klause ar viskas gerai.
Troleibuso vairuotoja tol akis draske ir kaltino nebutais dalykais, kol policininkas nepagrasino, kad gaus didesne bauda nei minimali, jeigu neapsiramins (tada dar reikejo ivykus bet kokia avarijai kviesti policija).
Nepainiok troleibusu au autobusais- ten kita respublika, gal jie tokie nesveiki nes po srove dirba, ir jie visada rekia, mes su jais irgi nesutariam. Is mano ir kolegu patirties- paprastai draskosi lengvuju vairuotojai, kol atvaziave patruliai neapramina

Kas liecia troleibusus- as pati savo vaika tik pradejusia vairuoti perspejau, kad saugotusi ju, nes jie i veidrodzius neziuri

Autobuso vairuotojas niekada balso nepakels avarijos atveju. As paprastai siulau kviesti policija jei nesutinka su kalte, tikrai nesiruosiu sau nervu gadinti. O viesasis issikiria tuo, kad privalo vaziuoti laiku- vat ir stengiasi laiku, nes zmones susiplanuoja optimalius marsrutus, keliones kaina priklauso nuo sugaisto laiko (yra dvieju rusiu bilieteliai), ir kai del is principo nenorinciu uzleisti isirikiuoti i eisma ir padeti greiciau pravaziuoti sie zmones nespeja persesti i kita tp del ko jiems padideja kai kuriais atvejais keliones kaina- nu ka as zinau, mano akimis ziurint- tai nezmoniska jau... Kazkodel lengvuju vairuotojai nesupranta, kad neuzleisdami autobuso jie neuzleidzia ne naglai norincio pralysti vairuotojo, o tu 200+ galvu jam uz nugaros, susispaudusiu kaip silkes backoje, vairuotojui po teisybei dzin, jis yra darbe ir niekur neveluoja, bet yra skubantys keleiviai, uz kelione mokantys pinigus ir turintys teise i darba ir mokslus nuvykti laiku.
Papildyta:
QUOTE(zuzla @ 2015 08 31, 08:46)
ir man negaila, tik kad antros juostos tam kely nėra. pasislinkčiau ir į priešingo eismo juostą, bet ten fūra važiavo.
nervina lenkiantys įkalnėje
I priesingo negalima- susidurimo atveju liktum kalta, ir aplamai pavojinga. Zinok jei matai fura lendancia is greitejimo juostos- laikykis toliau arba mink gaza taip kad spetum papulti i jo matymo lauka, nes tuo kampu beveik per masinos ilgi is tikruju nei velnio nieko nesimato, o jei dar ans telefonu kalbejo...
Jo, tuos tai must reikia