QUOTE(Ciccio @ 2016 02 22, 20:23)
Važiuodama paskui fūrą kurą taupai tik todėl, kad važiuoji lėčiau. O šiaip, kad dėl oro pasipriešinimo taupytum kurą, turi paskui fūrą važiuot maždaug 2-3 metrų atstumu, kad papultum į oro pūslę, jei važiuoji atokiau, kaip tik papuolį į srauto susiglaudimo zoną.
Tikrai taip, bet važiuoti 2-3 metrų atstumu nesaugu, nes tada nematai kelio. Geriausia važiuoti tokiu atstumu, kur jau neveikia jokios oro srovės.
O as megstu vaziuoti pirma juosta ir lenkti visus vaziuojancius antra
Paskui furas nemegstu vaziuot, nes labai apriboja matomuma, na bet tenka, ypac kelyje Via Baltica.
Grizau is Ispanijos ir galiu pasakyt, kad mokamu keliu privalumas tas, kad ten nera furu

Paskui furas nemegstu vaziuot, nes labai apriboja matomuma, na bet tenka, ypac kelyje Via Baltica.
Grizau is Ispanijos ir galiu pasakyt, kad mokamu keliu privalumas tas, kad ten nera furu

mieste taksistai labiausiai veikia...
QUOTE(AJIRA @ 2016 02 23, 09:53)
mieste taksistai labiausiai veikia...
Tikiu



Šiandien ta diena, kai pastebėjau nemažai landukų,
na kur į pagrindinį kelią paskutinę minutę šmurkštelna man palei nosį ant priekio,
ir tada dar ropoja kol įsibėgėja.
Sakiau jau tokiais nesistebėsiu, kurie neįvertina ar spėsi ant smūgio sustot ties juo, neprognozuojamu, ar ne, bet žiūriu vis vien nustebina mane
Važiuoju ir galvoju... nesakysiu ką galvojau
na kur į pagrindinį kelią paskutinę minutę šmurkštelna man palei nosį ant priekio,
ir tada dar ropoja kol įsibėgėja.
Sakiau jau tokiais nesistebėsiu, kurie neįvertina ar spėsi ant smūgio sustot ties juo, neprognozuojamu, ar ne, bet žiūriu vis vien nustebina mane

Važiuoju ir galvoju... nesakysiu ką galvojau

QUOTE(denaxa @ 2016 02 22, 20:07)
O ką ten sako taisyklės ta tema? Ar tik ne "laikytis kuo dešiniau, jei pirma juosta laisva" ? Mėgstant dėl kažkokių tai priežasčių važiuoti antra juosta, kaip ir privaloma būtų nuolat stebėti kelią už savęs (ką ir šiaip reikia nuolat daryti), ir pastebėjus važiuojantį greičiau- būt pasiruošus jį praleisti persirikiuojant tam reikalui į pirmą juostą, to reikalauja elementariausias padorumas, jei jau nematot reikalo laikytis ket.
O kaip del KET ir leistino maximalaus greicio mieste..jei jau 50, tai nereiktu skrist 60-70


QUOTE(cile @ 2016 02 25, 21:56)
O kaip del KET ir leistino maximalaus greicio mieste..jei jau 50, tai nereiktu skrist 60-70
Ir siaip ta pirma juosta labiau viesajam trasnportui realiai skirta 


Ča yra policijos reikalas, o ne antraeilininkų

denaxa ginčytis su pirmos juostos paranojikais beprasmiška
Jie visada ras priežasčių kodėl nevažiuoti pirma juosta.

QUOTE(denaxa @ 2016 02 25, 21:40)
Ča yra policijos reikalas, o ne antraeilininkų
Nepraleisti važiuojančio greičiau- čia jau chuliganizmui galima prilyginti, sakyčiau, ir į jokius kultūringo elgesio kelyje rėmus tuo labiau netelpa. O kur parašyta, kad pirma juosta skirta labiau viešąjam? Tokio punkto ket išvis nėra. Viešasis gali važiuoti ir antra, ir trečia juosta. O draudimas be reikalo užimti antrą juostą- yra.

kaip ir ne greitai važiuojančiųjų reikalas, kad antra juosta važiuoja lėčiau.
Šiuo atveju tiek viršyjantis greitį, tiek be reikalo antra juosta važiuojantis asmuo abu yra KET pažeidėjai. Todėl nereikia purslais taškytis

Yra draudimas važiuot antra juosta, yra draudimas viršyti greitį - tai ko vieni pažeidėjai jaučiasi teisesni už kitus?
Ir kodėl mano reikalas važiuoti antra juosta turėtų būti mažiau svarbesnis už kažkieno reikalą lėkti greičiau?
Pati važinėju visomis juostomis, bet paaiškinkit, kaip aš važiuodama ant 60 antra juosta galiu kokiam skubančiam trukdyti, jei ir taip važiuoju virš max greičio? Jei sutrukdau ir priverčiu pristabdyti, tai tik gerą darbą visuomenei padarau

QUOTE(pikkolo @ 2016 02 26, 10:05)
denaxa ginčytis su pirmos juostos paranojikais beprasmiška
Jie visada ras priežasčių kodėl nevažiuoti pirma juosta.

Čia tai tikrai



