Na kadangi iki pirmadienio palaukti negalite, o klausimas yra mirtinas, teks ir man nuosekliau apibudinti situacija.
Pries daugiau nei metus musu partneriai isigijo si katila ir neturejo galimybes realizuoti (laukeme apie metus). Buvo nuspresta parduoti kad tik nupirktu. Kadangi pries metus partneriu santechnikas musesi i krutine ir sake kad ji nupirks kitas jo klientas, buvo paspausas ir pasizadejo katila 'apristi' nemokamai (neimti atlygio uz darba, bet ne uz medziagas) - zodinis susitarimas.
Praeitais metais atejote kalbeti del katilo. Siuliau SmartFire, mastet.Tada pasiuliau si katila ir to paties santechniko paslaugas nemokamai. Mastet. Skambinot (ar dar buvot atvyke - nepamenu) klausinejot apie skirtumus ir panasumus. Pasakojau. Vienas is skirtumu - garsesnis veikimas. Sutarem kad nuvyksim i sandeli ir ijungus patys paklausysit, sutikot. Pasiemet darbu vykdytoja ir atvykot apziureti, ijungem, visi ziurejom. Supazindinau su santechiku (jis nera musu imones darbuotojas - ta irgi paminejau) ir pasakiau kad aprisimo darbus ir medziagas derinkit su juo.
Nusprendet pamastyti. Isvykot. Po dienos paskambinot (ar ta pacia diena) - perkat, bet pristatyti reikes po keliu menesiu - ok, sutarem, pasirasem sutarti.
Sausio menesi paskambinot - vezam. Ok. Atvezem. Ir cia prasidejo. Jau tiksliai nepamenu, bet pradejot skambinti ir klausti kiek kainuoja boileriai (mes jais neprekiaujam), kiek mazdaug gali kainuot aprisimo medziagos. Minejau telefonu kad kainas tariasi klientai induvidualiai su santechikais, praset +- kainu, bandziau kazka speti. Paaiskejo kad pasiule brangiau boileri, ir kita iranga. Ka mes turejome daryti? Medziagas ima ne is musu, darbuotojas irgi ne musu. Is mandagumo paspaudziau kitais budais - gavote nuolaida ir kazka tarpusavyje sutarete.
Atejo laikas paleisti katila - paleidom. Niuansu kiek pamenu nebuvo. Atvyko tamstos vyras ir gavo trumpa instruktaza kaip naudotis katilu.
Atsilus orams katilas perkaito, nes lauke buvo +20C, o i grindu sildyma beveik nereikejo silumos. Paskambino tamstos vyras, sutarem kad paskambins kai bus prie katilo - nepaskambino.
Siandien sulaukiau skambucio is to paties santechniko, kad pas Jus sprogo katilas. Kaip paaiskejo - susidare dumu 'kamstis' ir gavusios deguonies dujos uzsidege/sprogo.
Siuo metu katilas veikia vasaros rezime, tai reiskia kad veikia tik boilerio cirkuliacinis siurblys. Katilo darbas toks (budejimo metu) - kas 20-30min. paduoda nedideli kieki granuliu ir papucia ventiliatorius kad kuras neuzgestu. Tuomet katilas vel stovi. Kadangi trauka yra nepakankama, kad istrauktu susidariusias dujas - jos kaupiasi, ir gavusios daugiau deguonies pleciasi.
Sprendimas - pasirupinti kad trauka kamine butu ir siuo metu.
Siuo metu siulau ijungti boileri i rozete (sildyti elektra) ir paskambinti mums pirmadieni. Nes kaip ir minejote - sia savaite mes atostogaujam.
http://paltaja.lt/kontaktaiAtsiprasome kad negalime siuo metu Jusu konsultuoti.