
bent jau tepalus karts nuo karto reiktų pažiūrėti, visi auto juos degina, daugiau, ar mažiau.
jau ne pirmą matau tokį, kad beveik ant sauso važinėtų.

Na jo,tepalus...
Buna,sugenda masina,gauni kita,eini ziuret-tepalu nera,sciupas sausas,tosolo nera-bakelis tuscias...o kazkas su ja taigi dirbo...tai cia profesionalai,o tu kazko is moteriskiu blondiniu nori...



QUOTE(liepsnelee @ 2014 07 23, 18:19)
Gerai sekasi, dabar pats tas su juo varinėt 
QUOTE(denaxa @ 2014 07 23, 18:53)
vaziuokles reikalai-amortizatoriai,suvedimas,padangos,spyruokliu bukle (buna nuluzta patys ju galiukai,tada masina metosi provezose).
Suvedimą jau padariau, per važiuoklės patikrą priekinėj pakaboj nieko daugiau nerado. Šitos padangos tikrai platesnės, nei buvo senojoje, o ir ratai didesni visais dviem coliais. QUOTE(Little feet @ 2014 07 23, 21:52)
Gerai sekasi, dabar pats tas su juo varinėt
Suvedimą jau padariau, per važiuoklės patikrą priekinėj pakaboj nieko daugiau nerado. Šitos padangos tikrai platesnės, nei buvo senojoje, o ir ratai didesni visais dviem coliais.

Suvedimą jau padariau, per važiuoklės patikrą priekinėj pakaboj nieko daugiau nerado. Šitos padangos tikrai platesnės, nei buvo senojoje, o ir ratai didesni visais dviem coliais.
Tada greiciausiai del ratu-kuo didesni/platesni ratai,tuo labiau jauciasi visokie nelygumai.Pvz.,kur as su lengva masina vaziuodama tu nelygumu net nejauciu,tai su autiku toks jausmas buna kad blombos tuoj isbyres ir vaziuokle pamesi




mano vasariniai platūs ir žemo profilio, tai tenka gaudyt vairą, bet kai pripranti, didesnių rūpesčių tai nekelia.

QUOTE(denaxa @ 2014 07 23, 22:07)
Tada greiciausiai del ratu-kuo didesni/platesni ratai,tuo labiau jauciasi visokie nelygumai.
anksčiau buvo R14 175/65, jei gerai pamenu, o dabar R16 205/55. QUOTE(džu @ 2014 07 23, 22:14)
mano vasariniai platūs ir žemo profilio, tai tenka gaudyt vairą, bet kai pripranti, didesnių rūpesčių tai nekelia. 
Mieste tiek nesijautė, kai išvažiavau į autostradą, tai atkreipiau dėmesį į skirtumus. Priprasiu 


mano r16 205 ir 35
QUOTE(denaxa @ 2014 07 23, 14:07)
Tada greiciausiai del ratu-kuo didesni/platesni ratai,tuo labiau jauciasi visokie nelygumai.Pvz.,kur as su lengva masina vaziuodama tu nelygumu net nejauciu,tai su autiku toks jausmas buna kad blombos tuoj isbyres ir vaziuokle pamesi
Ten,kur provezos-vaziuok jas apsizergusi,kad ratai jose nebutu,ir nebus problemos-as su autiku visada taip vaziuoju
O su lengvuske tiesiog isistatau viena rata i proveza,kitas jau buna ne provezoj,ir laikau taip,arba buna irgi apsizergiu-tada nieko nesijaucia ir niekas nesimeto
Tik mano astros ratai siauri ir maziukai 




mano ratai dideli ir platūs 20-inch 275/50R20 , bet duobes ir nelygumus jaučiu švelniau nei su prieš tai turėtais kažkiek mažesniais kitos mašinos ratais. Dabar vairuoju laivą, ten automatiškai minksčiau, nes kitoks tipas auto. Ir aišku ant vairo jaučiasi visokios kelio vibracijos mažiau. Greitkelyje lengviau išlaikyti teisingoje pozicijoje dideliu greičiu ir tt.
pirma mašina buvo techniškai tvarkinga, bet labai jautėsi duobės, nes mašina kieta, sportiška, vairas jautrus. Autoestradoje tekdavo dantimis laikyt kartais


Papildyta:
QUOTE(Little feet @ 2014 07 23, 14:31)
anksčiau buvo R14 175/65, jei gerai pamenu, o dabar R16 205/55.
Mieste tiek nesijautė, kai išvažiavau į autostradą, tai atkreipiau dėmesį į skirtumus. Priprasiu
teks dabar nemažai palakstyti valstybiniais ir regioniniais keliais 
Mieste tiek nesijautė, kai išvažiavau į autostradą, tai atkreipiau dėmesį į skirtumus. Priprasiu


Aišku priprasi

Kokį kabrį turi ?
tai žiūrint, kokiam automobiliui tokios padangos, turėti limuzinai irgi buvo su panašiais pločiais, neužsifiksavo, ar minėjai, ką vairuoji, taure 
mano mažylei 205 plotis jau yra labai nemažai, net tech apžiūroj prikibo, kad ratai per daug išėję į išorę, bet praleido
pvz ant kito tokio pačio r15 195/50 jau važiuoja kaip niekur nieko, patogiai.
Dar aukštis turi įtakos, pati važiuoklė, ar ji labiau sportinio tipo, ar minkštesnė.

mano mažylei 205 plotis jau yra labai nemažai, net tech apžiūroj prikibo, kad ratai per daug išėję į išorę, bet praleido

pvz ant kito tokio pačio r15 195/50 jau važiuoja kaip niekur nieko, patogiai.
Dar aukštis turi įtakos, pati važiuoklė, ar ji labiau sportinio tipo, ar minkštesnė.
As dedu tik tai,kas pagal gamintoja priklauso,tokia pas mane grynai gamykliska masina (neskaitant siek tiek "pagerinto" variklio ir penktos pavaros nuo galingesnes masinos)

QUOTE(Little feet @ 2014 07 24, 01:37)
nieko blatno - opel astra g
faina. Norėčiau kabriuko, bet ką su ja veikti žiemą. Po praitos žiemos jau nebegalima sakyti, kad mūsų kraštuose žiemos nebūna

QUOTE(džu @ 2014 07 24, 02:13)
tai žiūrint, kokiam automobiliui tokios padangos, turėti limuzinai irgi buvo su panašiais pločiais, neužsifiksavo, ar minėjai, ką vairuoji, taure 
mano mažylei 205 plotis jau yra labai nemažai, net tech apžiūroj prikibo, kad ratai per daug išėję į išorę, bet praleido
pvz ant kito tokio pačio r15 195/50 jau važiuoja kaip niekur nieko, patogiai.
Dar aukštis turi įtakos, pati važiuoklė, ar ji labiau sportinio tipo, ar minkštesnė.

mano mažylei 205 plotis jau yra labai nemažai, net tech apžiūroj prikibo, kad ratai per daug išėję į išorę, bet praleido

pvz ant kito tokio pačio r15 195/50 jau važiuoja kaip niekur nieko, patogiai.
Dar aukštis turi įtakos, pati važiuoklė, ar ji labiau sportinio tipo, ar minkštesnė.
Ratai gamykliniai. Mašina didelė, džipas 7 vietų.
Ir man atrodo priklauso nuo važiuoklės, na nebent ratai sudėti ne tokie kaip priklauso, tada jau nežinau, nes niekad nesavivaliavom su ratais.
Varau ir six flagus, tikiuosi nepamesiu dūšios ant kalnelių
