QUOTE(Agnytte @ 2014 11 23, 01:12)
Tai Jūs man protingai paaiškinkit ką aš pasieksiu juos lyg niekur nieko priėmusi atgal? Įrodysiu,kad ji teisi nors taip nėra?

Ji mane viešai apšmeižė,išvadino aferiste,kuri pardvinėja padirbinius ir aš turiu lyg niekur nieko nereaguoti,nuleidus galvą prisiimti prekę atgal tik todėl,kad jai atrodo kad prekė padirbinys?

Aš kvepalus ne iš turgaus ar ebay perku,todėl neturiu nei gramo abejonės, todėl ir siekiu,kad būtų išsiaiškintas šis nesusipratimas.
Pirkėjai pinigai bus grąžinti,bet aš noriu,kad atsirastų žmogus iš šono,kuris padėtų tašką,apžiūrėtų bonkutę,pasipurkštų kvepalais ir pamatytų,kad ji mane apjuodino tikrai be reikalo. Pasikeitęs purkštuko dizainas nėra priežastis manim abejoti. Kvapas manau dėl dizaino tikrai nepasikeitė kaip beje ir kodukai,bar kodai ir viska kita...
Pasieksit daugiau negu principingai tvirtindama, kad buteliukai vienodi, kai aiškiai matom, kad ne. Galų gale, jei jie originalūs, tai anksčiau ar vėliau tokie patys pasirodys prekyboje. Tada galėsit pardavinėti be jokių diskusijų dėl originalumo. Pasikeitęs puršktuko dizainas tampa priežastimi abejoti, kai niekur internete tokio nėra ir Lancome customer service neturi informacijos apie jo pasikeitimą.
Galit ir ne nuleidus, o iškėlus galvą priimti atgal. Juk niekam tokia situacija nėra maloni, nei jums, nei pirkėjai. Šiaip, kiek teko matyt, tai dažniausiai feikų pirkėjos griežtai atsisako priimti, nes žino, kad tikimybė vėl parduoti bus maža. O jūs, kaip įsitikinusi savo kvepalų originalumu, galėtumėt ir priimti prekę atgal.