O man leido su laisva riedėt tik jei tikrai žinau, kad sustosiu, pvz, prieš akis raudonas šviesoforas arba galutinio sustojimo vieta. Kitais atvejais- ne. Ir per egzaminą riedėjau laisva iki raudono, niekas klaidos nežymėjo.
QUOTE(aikstinga @ 2014 08 08, 12:45)
Kaip ramu cia
Norejau paklausti vieno dalyko- tarkim vaziuoji mieste ir matai deganti raudona sviesofora, ar galima iki jo "dariedeti" laisva pavara? Instruktorius mane moke nebent jas susizeminti ir laisva ijungti tik sustojus laikant koja stabdi, o dabar kai vazineju su MB, jis man liepia laisva pavara isimest ir taip vaziuoti iki sviesoforo.

Na mano antrasis instruktorius, kuris moke saugaus vairavimo kelyje, tai liepe su laisva iki raudono dariedeti. Per egzamina taip ir dariau, jokios klaidos nepazymejo
Mane pirmasis instruktorius moke dariedeti laisva pavara. Antrasis kad nejungt laisvos, - tai taip ir nezinau kaip is tikro. Darau visada palei pirmaji instruktoriu, nes taip jau ismokus, tai gaunu velniu nuolat nuo antrojo

QUOTE(Lock @ 2014 08 08, 15:17)
O man leido su laisva riedėt tik jei tikrai žinau, kad sustosiu, pvz, prieš akis raudonas šviesoforas arba galutinio sustojimo vieta. Kitais atvejais- ne. Ir per egzaminą riedėjau laisva iki raudono, niekas klaidos nežymėjo.
man irgi liepe,sake cia ekologiskas vairavimas skaitosi,ir jei taip nedarysiy,gali klaida ipaisyt uz neekologiska vairavima.
QUOTE(avietia @ 2014 08 08, 18:51)
man irgi liepe,sake cia ekologiskas vairavimas skaitosi,ir jei taip nedarysiy,gali klaida ipaisyt uz neekologiska vairavima.
Aš regitroj laikiau, prieš egzaminą perspėjo, kad nevažiuočiau laisva pavara. Netgi KET parašyta, kad "mažiau kuro sunaudojama, stabdant įjungta pavara, nei riedant laisva pavara"
Sveikos. Laikiau šiandien Regitroje egzaminą ir susimoviau aikštelėje
kai nė vienos klaidos anksčiau nesu padariusi aikštelėje. Instruktorius klausė, ar tęsiu egzaminą gatvėje. Sutikau, bet iš jaudulio drebėjau ir sustabdžiau egzaminą
Laisva vieta tik rugsėjo pabaigoje. Medžiosiu anksčiau


Sveikutės, kaip jus mokė veidrodėlius nusireguliuot aikštelėje? Ir gal kas galėtų pasidalint paslaptimi, kaip nuo visiško sustojimo pavyzdžiui prie šviesaforo greit pereit prie antros pavaros? Instruktorius tik kritikuoja, bet net prašomas nepaaiškina, kaip greičiau ir sklandžiau važiuot.
QUOTE(Biutiful @ 2014 08 09, 13:18)
Sveikos. Laikiau šiandien Regitroje egzaminą ir susimoviau aikštelėje
kai nė vienos klaidos anksčiau nesu padariusi aikštelėje. Instruktorius klausė, ar tęsiu egzaminą gatvėje. Sutikau, bet iš jaudulio drebėjau ir sustabdžiau egzaminą
Laisva vieta tik rugsėjo pabaigoje. Medžiosiu anksčiau


Nieko baisaus- ne sikart, kita karta islaikysi- gyvenimas ties tuo nesibaigia



Papildyta:
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 09, 13:25)
Sveikutės, kaip jus mokė veidrodėlius nusireguliuot aikštelėje? Ir gal kas galėtų pasidalint paslaptimi, kaip nuo visiško sustojimo pavyzdžiui prie šviesaforo greit pereit prie antros pavaros? Instruktorius tik kritikuoja, bet net prašomas nepaaiškina, kaip greičiau ir sklandžiau važiuot.
Del veidrodeliu aiksteleje instruktorius moke susireguliuoti taip, kad matyciau linijas ant zemes ir stulpelius, isvaziuojant i miesta stodavom pasitaisyti ju ir jau pakeldavau i virsu. Del sustojimo ir pajudejimo, mane moke pajudeti pirma pavara, paspaust gaza ir padidejus apsukom persokt i antra pavara, cia keliu ar keliolikos sekundziu reikalas, neisivaizduoju, kaip tai padaryti greiciau


QUOTE(aikstinga @ 2014 08 09, 15:21)
Del veidrodeliu aiksteleje instruktorius moke susireguliuoti taip, kad matyciau linijas ant zemes ir stulpelius, isvaziuojant i miesta stodavom pasitaisyti ju ir jau pakeldavau i virsu. Del sustojimo ir pajudejimo, mane moke pajudeti pirma pavara, paspaust gaza ir padidejus apsukom persokt i antra pavara, cia keliu ar keliolikos sekundziu reikalas, neisivaizduoju, kaip tai padaryti greiciau
O jei instruktorius nepasivargina paaiskinti, keiskit ji- tokius pinigus sumokejus negaut atsakymo ir neismokti absurdiska 


Mane šiek tiek kitaip mokė orientuotis, kad parkuojantis visuose pratimuose sukama atgal, kai kuolelis tam mažam langely pasirodo, tada lyginies, kad gautųsi lygiagrečiai ir sustabdai tada, kai galinė linija būna lygiai pusiau kažkurios rankenėlės, tai va, nepamenu, kurios ir kurioj veidrodėlio daly ta rankenėlė turi būti. Pajudėjimo eiliškumą suprantu, tik nežinau, kada pradėt gazuot, iki kiek, kada antrą pavarą jau jungti ir kaip tai padaryti per kelias sekundes. Instruktoriaus keitimas nelabai turbūt padėtų, pati išsirinkau turintį daugiausiai gerų atsiliepimų, tiesiog turbūt reikės paminti išdidumą ir klaust išmetus blondinišką žvilgsnį, kad atremčiau priekaištingą žvilgsnį, nu kaip čia aš tokia vienintelė negimiau viską žinoma, kaip ką daryt ir nepamenu, ką jis sakė prieš kelias savaites, kai ir taip buvo perkrauta galva bandant įsimint kiekvieno mygtuko minimum 10 funkcijų.
Dar klausimukas, kada išlyginti ir kada sukti vairą važiuojant į priekį gyvatėle?
nuverciau kuoliuka ribotam apsisukime... pikta ant saves, nes niekad nesu nuvertus. plius masina gavau golfuka, su tokia ir mokiaus. salygas turejau, o susiveliau
be to, grizau i Lietuva spec del teisiu ir vel reikes keliones, pasimirs igudziai... sorry uz klaidas, is tel. rasau

QUOTE(aikstinga @ 2014 08 09, 13:21)
Nieko baisaus- ne sikart, kita karta islaikysi- gyvenimas ties tuo
nesibaigia
Gal butu pasiseke- jeigu aikstelej jau visiskai
blogai pravaziavai, nebutu net klauses, ar i miesta vaziuosim, tai gal
nebuvo taip jau blogai
Kas nepasiseke? Eiles tai jo... As menesio
gale einu pirma karta laikyti, eileje nuo liepos galo
Papildyta:
Del veidrodeliu aiksteleje instruktorius moke susireguliuoti taip, kad
matyciau linijas ant zemes ir stulpelius, isvaziuojant i miesta stodavom
pasitaisyti ju ir jau pakeldavau i virsu. Del sustojimo ir pajudejimo,
mane moke pajudeti pirma pavara, paspaust gaza ir padidejus apsukom
persokt i antra pavara, cia keliu ar keliolikos sekundziu reikalas,
neisivaizduoju, kaip tai padaryti greiciau
O jei instruktorius
nepasivargina paaiskinti, keiskit ji- tokius pinigus sumokejus negaut
atsakymo ir neismokti absurdiska
nesibaigia

blogai pravaziavai, nebutu net klauses, ar i miesta vaziuosim, tai gal
nebuvo taip jau blogai

gale einu pirma karta laikyti, eileje nuo liepos galo

Papildyta:
Del veidrodeliu aiksteleje instruktorius moke susireguliuoti taip, kad
matyciau linijas ant zemes ir stulpelius, isvaziuojant i miesta stodavom
pasitaisyti ju ir jau pakeldavau i virsu. Del sustojimo ir pajudejimo,
mane moke pajudeti pirma pavara, paspaust gaza ir padidejus apsukom
persokt i antra pavara, cia keliu ar keliolikos sekundziu reikalas,
neisivaizduoju, kaip tai padaryti greiciau

nepasivargina paaiskinti, keiskit ji- tokius pinigus sumokejus negaut
atsakymo ir neismokti absurdiska

QUOTE(Biutiful @ 2014 08 10, 09:52)
nuverciau kuoliuka ribotam apsisukime... pikta ant saves, nes niekad nesu nuvertus. plius masina gavau golfuka, su tokia ir mokiaus. salygas turejau, o susiveliau
be to, grizau i Lietuva spec del teisiu ir vel reikes keliones, pasimirs igudziai... sorry uz klaidas, is tel. rasau

Na tada tikrai gaila, vien del keliones ir igudziu, jei neturi kaip uzsieny pavairuoti.. O is masinos sandaros koki klausima gavai?