Įkraunama...
Įkraunama...

Pirmokėliai, kaip sekasi

QUOTE(ernoja @ 2015 02 09, 07:28)
TAI kad oficialiai yra a- aukšiausias lygis, pag.- pagrindinis lygis, pat- patenkinamas lygis ir nepat- nepatenkinamas lygis.. Dienyne rašoma matyt pagal dienyne esačius vertinimus, puiku, lgerai, gerai, pakankamai gerai, patenkinamai... Jokių saulučių, gėlyčių pas mus nėra, mokytoja parašo tik klaidų skaičių. Šiaip ir negali jų būti, kažkuriais metasi nusprendė, kad tai irgi vertinimas "pažymiais".




nu pas mus yra A, P, M, N raideles, drauges vaikas kita mokykla lanko - pas juos saulyte, gelyte, debeselis ir varle - nesuprantu tu uzkavojimu pazymiu - nes jei nevertina, tegu ir nevertina - nedurni tie vaikai, ir su tevu pagalba atsirenka kas ir kaip doh.gif
Atsakyti
o pas mus nėra nei jokių raidžių, nei debesėlių schmoll.gif mokytoja į dienyną rašo konkrečiai: moka tą, nemoka to, klaidą padarė tokią ir tokią.
Pusmečiai - taip, surašomi: a, pg, pt ir kt. Bet čia daugiau informacija tėvams, o ne vaikams.
Man kol kas tinka ir patinka toks vertinimas. Greit galėsiu įvertinti, kaip susitvarkys su "naujove" - pažymiais. Bet vyresnėse klasėse rašo daug testų, kurie vertinami balais (tik, kad tų balų būna bet kokie skaičiai: 18, 35, 41...) - tai kažkiek atsiranda pripratimas ir prie tokio vertinimo.
Atsakyti
3-4 val be abejo hiperbolizuota biggrin.gif aš net neatkreipiau dėmesio, tiesiog pacitavau kitos narės žinutę, o realiai iš tikrųjų, jeigu sąžiningai pats ruoštų be išsidirbinėjimų, tai už-truktų maximum 15 minučių, bet būna kad su pertraukėlėm ir išsisukinėjimais tikrai pasėdime ilgiau smile.gif

pažymių ir įvertinimų bent jau mūsų klasėje nėra, įvertinimai buvo tik už pusės metų rezultatus (puiku, gerai ir nelabai gerai) ir testus (žirniukai ar pupelės kažkokios ten).

Atsakyti
QUOTE(viktoshka @ 2015 02 09, 11:28)

Elentari, aš nelabai sutinku, kad reikia mokytis per žaidimą, 3 m vaikui taip, kaip ir pati parašei, bet jau ne 1 klasėj, pirmokas turi suprasti, kad mokslas tai jau nebežaidimai, o rimtas dalykas, galbūt net darbas, nuo kuriuo priklauso ateitis, aišku reikia daryti pertraukėles per kurias ir galima kažkaip atsipalaiduoti ir pažaisti, kad pailsėti, bet pats procesas turi būti rimtas  4u.gif

Ne tai, kad per žaidimą, bet procesas vaikui turi būti įdomus, o ne kažkokia sausa paskaita (net ir suaugusiems neretai sunku įsisavinti tik sausą paskaitą, kur neįdomu, ir pasakoja neįdomiai, monotiniškai, tai gi tikra kančia toks mokymasis, man tai jau tikrai biggrin.gif ). Ypač kai kuriems vaikams, va, kaip mano, jei jam bus neįdomu, jis nieko ir nepadarys, ir bus tik nervų tampymasis ir laiko gaišimas visiems. Taigi, esu jau nusiteikusi, kad turėsiu pati mokytis ir ieškoti būtų, kaip jam neįdomius dalykius padaryti įdomesniais, įdomiau pateikti. O kas tai yra rimtas procesas? Šiuolaikiniai specialistai kaip tik ir aiškina, kad neturi būti tokių dalykų, kad mokytojas atskaitė paskaitą pradinukams ir tiek žinių. Tokiu būdu įsisavinama labai mažai, plius, neskatina jokio noro ir įdomumo eiti į mokyklą. Čia ne mano sugalvojimas, o atlikti tyrimai. Pedagogai tam ir baigia mokslus, lanko seminarus ir t.t., kad sužinotų, kaip padaryti tą procesą įdomesnį, priimtinesnį šiuolaikiniams vaikams. Deja, ne kiekvienas mokytojas nori taip dirbti ir tobulėti pats. Mus net vyresnėse klasėse matematikos mokytojas vesdavosi į lauką, matuodavom medžio aukštį ar upės plotį, tai kur kas įdomiau ir veiksmingiau, nei sausas papasakojimas klasėje, kuris pro vieną ausį įėjo, pro kitą išėjo ir aiškinti reikėtų daugiau kartų. Aš suprantu, kad realybė greičiausiai bus kitokia, nei norėtusi man ir nei kalba specialistai, todėl ruošiuosi morališkai, kad tai reikės daryti man pačiai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2015 02 06, 21:54)
maniškis matematikos kengūrai ruošiasi. Nežinau, kaip ten bus, nes ne visas užduotis supranta pats perskaitęs, reikia paaiškinti, bet mokytoja leido tik keliems dalyvauti, tai ir tai gerai smile.gif


maniškė irgi dalyvaus matematikos kengūroje, irgi ne viskas gaunasi, bet noras dalyvauti didziulis;)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rino: 10 vasario 2015 - 16:19
Taip, be abėjo "rimtas" procesas turi būti įdomus, gal "pergarsiai" pavadinau, bet turėjau omeny, kad atliekant namų darbus geriau kad nebūtų jokių žaidimų, reikia susikoncentruoti, bet va darydami pertraukėles be abėjo galima ir dainelę sudainuoti ir mankštą pirštukams padaryti, nu bet nikaip neįsivaizduoju kaip galima sudominti parašyti tekstą su visais taisiklingais sujungimais ir be klaidų ar perskaityti tekstą blush2.gif
Aišku tai labai individualus pasirinkimas kiekvieno tėvelio, bent jau mūsų atveju jei ne rimtai tai viskas baigiasi arba klaidom arba ašarom, nes procesas užsitęsia ir tampa išsiblaškymų.
O dėl paskaitų/pamokų sausumo visiškai sutinku, kad turi būti įdomiai ir prieinamai. Mūsų klasėje jie mokosi ne tik iš knygų, bet ir žiūri video medžiagą, dainuoja ir klauso daineles, mankštinasi, diskutuoja ir dar labai daug veiklos turi, taip kad užtenka jiems susidomėjimo. Be to man atrodo jie dar neturi neįdomių dalykų, na mano sūnūs nemėgsta tik šokių, o visą kitą jam labai patinka ir laukia pamokų.
Atsakyti
paskaiciauir net baisu pasidare , kad vaikai nuo 1kl jau vertinami, kas sukelia stresa, pati pamenu kaip vyresnese klasese jau nuo rugsejo buvom gasdinami egzaminais, ivarydavo tokia baime, kad negaledavau net teksto perskaityt, reiktu mums imti pavyzdi is suomiu, pas juos visai nera egzaminu , Beje, Suomijoje nėra ne tik egzaminų, bet ir Lietuvoje paplitusių standartizuotų testų. „Jeigu, pavyzdžiui, mokinys pradėdamas lankyti mokyklą žino, kad kažkada baigus mokyklą jo laukia egzaminas, pradeda kalti arba mintinai mokytis vos te tam vienam egzaminui – jis nustoja mąstyti. Kai testų nėra, mokykloje atmosfera yra daug taikesnė, nėra jokios konkurencijos ir visas laikas skiriamas tik mokymusi“, – pasakojo L. Pahkinas. Jo nuomone, testo neužtenka įgūdžiams ir žinioms parodyti.

http://www.delfi.lt/...2#ixzz3V8IRVqDx
Atsakyti
O kas čia baisu g.gif kad pažanga vertinama g.gif
"puiku, džiugu, gerai, nepasisekė šį kartą ...." - čia stresą varantis vertinimas? Arba surinko pvz. 18 riešutėlių galėjo surinkti 20.
Kaip pamatuoti , kiek pirmokas išmoko ? Kaipjūs žinosit kokią pažangą jūsų vaika spadarė, ar jums jūsiškis visada tik pats geriausias ir teisiausias ir kitaip net būti nebegali. bigsmile.gif

Atsakyti
QUOTE(lili* @ 2015 03 22, 20:06)
O kas čia baisu  g.gif kad pažanga vertinama  g.gif
"puiku, džiugu, gerai, nepasisekė šį kartą ...." - čia stresą varantis vertinimas? Arba surinko pvz. 18 riešutėlių galėjo surinkti 20.
Kaip pamatuoti , kiek pirmokas išmoko ? Kaipjūs žinosit kokią pažangą jūsų  vaika spadarė, ar jums jūsiškis visada tik pats geriausias ir teisiausias ir kitaip net būti nebegali.  bigsmile.gif


drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(letuciukas @ 2015 03 22, 18:31)
paskaiciauir net baisu pasidare , kad vaikai nuo 1kl jau vertinami, kas sukelia stresa...

Vertinimas tūri būti ir labai gerai, kad šiais laikais jis tokia žaidybine forma, kaip tik nuo tokios formos vaikams nėra streso, atvirkščiai jiems net įdomiau gauti sąsiuvinyje pvz. žalią rutuliuką ar šypsenėlę ir net jei vaikas įvertinamas "gerai", o ne "puikiai" tai nereiškia, kad jis nieko nemoka, tiesiog reikėtų atkreipti dėmesį ir padirbėti ties šią vietą.
Atsakyti
QUOTE(viktoshka @ 2015 03 23, 10:42)
Vertinimas tūri būti ir labai gerai, kad šiais laikais jis tokia žaidybine forma, kaip tik nuo tokios formos vaikams nėra streso, atvirkščiai jiems net įdomiau gauti sąsiuvinyje pvz. žalią rutuliuką ar šypsenėlę ir net jei vaikas įvertinamas "gerai", o ne "puikiai" tai nereiškia, kad jis nieko nemoka, tiesiog reikėtų atkreipti dėmesį ir padirbėti ties šią vietą.

Na, bet kai vaikas stengiasi ir ištisai gauna liūdną veidelį tai varo didžiulį stresą (aš kalbu apie save, kad labai labai stengiausi, bet klasės draugų prisivyti negalėjau, net neleido rašyti parkeriu man vienai, atseit rašau kaip su vištos koja). Iki šiol tą laiką, kai stengiesi, o įvertina liūdno nykštuku prisimenu su nuoskauda, todėl labai džiaugiuosi, kad maniškiui parašo iš X surinko Y taškų, riekėtų atidumo.


O Jūsų vaikai nebijo rašyti gražiai, kad negautų pastabų nuo mokytojos? Jis piktas visas būna, kai paprašau parašyti, nes juk negalima padaryti nei vienos klaidos, nes mokytoja pabrauks. Suprantu, kad mano sūnus bijo suklysti ir geriau nieko nedaryti, nei daryti klaidų, už kurias mokytoja pyksta. Tai dabar sugalvojau, kad rašyti juokingus sakinius ir tik į namuose skirtą, kad mokytoja nematytų. Dar sutarėm, kad kai mokytoja aiškina, kad nebijotų žiūrėti į akis, nes be klaidų niekas neužauga ir pati pabrėžiu pastaruoju metu kokias klaidas darau. Gal turite dar kokių patarimų? cool.gif
Atsakyti
QUOTE(negriuke @ 2015 03 23, 10:22)
O Jūsų vaikai nebijo rašyti gražiai, kad negautų pastabų nuo mokytojos? Jis piktas visas būna, kai paprašau parašyti, nes juk negalima padaryti nei vienos klaidos, nes mokytoja pabrauks. Suprantu, kad mano sūnus bijo suklysti ir geriau nieko nedaryti, nei daryti klaidų, už kurias mokytoja pyksta. Tai dabar sugalvojau, kad rašyti juokingus sakinius ir tik į namuose skirtą, kad mokytoja nematytų. Dar sutarėm, kad kai mokytoja aiškina, kad nebijotų žiūrėti į akis, nes be klaidų niekas neužauga ir pati pabrėžiu pastaruoju metu kokias klaidas darau. Gal turite dar kokių patarimų? cool.gif

Jei vaikas stengiasi mokytoja visada turi įvertinti objektyviai, o ne pagal tai kas patinka o kas ne, nepedagogiška išskirti "mylimukus" ir "outsaiderius", visi daugmaž turi būti lygus.

Būtina stengtis rašyti gražiai, maniškio sąsiuvinis pilnas pastabų "neskubėk, rašyk tvarkingai" ir t.t. Bet tai nereiškia, kad jis išviso neturi nieko rašyti, kad nepadaryti klaidų, juk kitaip vaikas neišmoks... Tas pastabas mes stengiames priimti ramiai, bet tuo tarpu jau žinome, kad reikia neatsipalaiduoti ir daugiau stengtis bei taisyti klaidas. Ir kodėl negalima nei vienos klaidos padaryti blink.gif Tokiais sakiniais vaikas įgauna baimę mokslui doh.gif Bijo suklysti, kad neduok dieve nesupiktų mokytoja, na man tai panašu į tuos nepavidėtinus laikus, kur mūsų močiūtės pasakojo kai už klaidas lazda gaudavo per pirštus doh.gif

Patarimas - pasikalbėti su mokytoja, išsiaiškinti, kodėl vaikas bijo padaryti klaidų ir kodėl jų daryti negalima ir galu gale kodėl vaikas bijo pasižiūrėti mokytojai į akis, nes iš to ką jus papasakojote matosi, kad kaltas būtent jos griežtumas (bent jau aš tikrai nenorėčiau pas tokią mokytis) doh.gif 4u.gif
Atsakyti