QUOTE(Irce6 @ 2014 11 24, 20:03)
Pavaras jungia ties 2000rpm.Jis 7 metus važinėjo su senute reno laguna,tai ten kitaip tos pavaros junginėjosi,prie 40km/h jau 4 reikdavo mesti,o šitoj mašinoj truputį kitaip bėgėjasi mašina,o ir variklis silpnokas...ai nelabai gaudausi aš toj technikoj
Tai va tame ir visas idomumas,kad kiekviena masina vis kitokia,man asmeniskai dar nera teke dvieju identisku sutikti,net jei jos tu paciu metu gamybos ir tas pats modelis-vis tiek yra skirtumas

Ir labai idomu buna ismeginti kaip ta ar kita masina vaziuoja

Kiekviena turi savo charakteri-kaip ir zmones

O cia ne tik nuo variklio priklauso,faktoriu yra daugiau,bet labiausiai ko gero itakos turi pavaru ilgis.Kuo ilgesne pavara-tuo veliau persijungti reikia.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 11 24, 21:03)
ne, man pagrinde tik buvo klausimas, nes apskritai parašė, kad mieste užtenka 3 bėgių, bet pvz ir vilniuje yra vietų, kur greitis mieste 80, tai kaip nejungt kitų bėgių
trumpiausia dėžė, kiek teko vairuot, tai prie 70, penktu bėgiu kažkur 2200 apsukų, jei neklystu. Maniškės dabar ilgi bėgiai, bet kadangi variklis ne ekonomas, tai jokio diskomforto nejaučia, jeigu perjungiu iki 2000 rpm.
As pora metu vazinejau isimetusi deze nuo tikriausiai dyzelio,mieste varinejau tik penkta-baisiai trumpos pavaros,nuo sankryzos greit susijungi ir varai penkta

Prie 100km buvo 4 tukst. apsuku -isivaizduok,kokios buvo kuro sanaudos

,tai greiciau ir nevaziuodavau

bet vaziavosi labai smagiai,tokia grynai slalomine masina,afigenai geras isibegejimas

Paskui atrestauravo mano senaja deze,koki menesiuka prie ilgu pavaru pratinausi

Ir dziaugiausi trecdaliu sumazejusiomis kuro sanaudomis

Astroj as irgi anksti jungiu,nors variklis silpnas,bet labai gerai zemas apsukas toleruoja,galima leisti nukristi iki 1000,ir tik tada variklis parodo nepasitenkinima