QUOTE(ToBeOrange @ 2014 11 03, 20:09)
bet kad bendravimo stilius ir požiūris į klientą turbūt tas pats

ir kai kurioms jie nėra priimtini. čia neverta ginčytis. kiekvienas pasirenka prioritetus, o naujokėms yra tik vienas kelias - išbandyti abu variantus ir pasirinkti
sutinku

tik kai naudojies adreso nuoma - kokio ten labai bendravimo reik? gavai adresa - siunti prekes, iki pirmadienio parasai ka daryti (siust ar pakomplektuot) ir lauki sms, kada atves (arba emailo kur ir kada pasiimt) - viskas... (nu dar apsimoket reiktu laiku

). Va istikus bedai - kai siuntinys nukeliauja ne ten kur reikia, ar ne tuo vardu (man kartais ir taip buna

) - kazkaip pakanka is tukio geranoriskumo ir noro padet susigrazint kas priklauso man - ir lakste kol kompa is kaimynu ateme, ir skambinejo kai neidejo, ar ne ta idejo, ir kai ne ta dydi uzsakiau ir po laiko pasiziurejau - ispakavo, grazino atgal (nes vietinis nemokamas grazinimas), likusias persiunte, ir kompus patikrino, devetu defektus fotkino

- nu nzn, rimtam reikalui esant - tikrai gaunu pakankamai paslaugu, uz kurias nesumoku

Aisku maziau perkant - maziau ir nesamoniu prisidirbi, bet as sugebu kliurkint

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."