skaitant kitas tema ka daro tokio ir tokio amziaus vaikai ,gali ir paranoja susirkti ,bet ka daryti toms mamos kuriu vaikai tingi mokytis ,nemoka to ir ano .
Mano mergaitei dabar 1,7men kalba yra labai minimali ,ant puoduko nesedi ,is pudelio pati negeria ,zino kur akys ,nosis ir.t.t. supranta lengus prasimus pvz kaip ismesk ,paduok ,padek ,gulk...bet va noro mokytis  nerodo is vis ...kuo uzimti vaika ? kaip skatinti kalba ?
                
                                    
                
                
                
            
                O kur Jūs skubat?  Leiskit vaikui augti sava eiga, savu tempu. Spės
 Leiskit vaikui augti sava eiga, savu tempu. Spės  Jei nėra jokių raidos problemų, tikrai ir kalbės, ir ant puodo sėdės, ir kitką darys. Kaip skatinti yra daug prirašyta, bet mano asmenine nuomone, vaikas pradeda kalbėt tada, kai būna tam pasiruošęs, kad ir ką darytumėt. Maniškiai abu virš 2 metų pradėjo kalbėt, per pusmetį, jei ne greičiau, pasivijo visus, kas anksčiau pradėję ir niekuo jų kalba nebesiskiria. Ant puodo normaliai sodint irgi tik nuo kokių 2 metų pradėjau, nes iki tol jie noro ir susidomėjimo nerodė, o per prievartą tokių dalykų aš skubint nenorėjau. O užsiėmimai priklauso nuo to, ką jūs norit kad vaikas išmoktų - skaičiuot, rašyt, batus užsirišt?
 Jei nėra jokių raidos problemų, tikrai ir kalbės, ir ant puodo sėdės, ir kitką darys. Kaip skatinti yra daug prirašyta, bet mano asmenine nuomone, vaikas pradeda kalbėt tada, kai būna tam pasiruošęs, kad ir ką darytumėt. Maniškiai abu virš 2 metų pradėjo kalbėt, per pusmetį, jei ne greičiau, pasivijo visus, kas anksčiau pradėję ir niekuo jų kalba nebesiskiria. Ant puodo normaliai sodint irgi tik nuo kokių 2 metų pradėjau, nes iki tol jie noro ir susidomėjimo nerodė, o per prievartą tokių dalykų aš skubint nenorėjau. O užsiėmimai priklauso nuo to, ką jūs norit kad vaikas išmoktų - skaičiuot, rašyt, batus užsirišt?  Mėgaukitės vaiku ir vaikyste
 Mėgaukitės vaiku ir vaikyste  Piešiant galima "mokyti" spalvas, žaidžiant - skaičiuoti žaisliukus, akmenukus, pirštukus ir kojytes, statant bokštus galima "mokyti" formas. Iš puodelio kad gert išmoktų, reikia tą puodelį nuolat duot
 Piešiant galima "mokyti" spalvas, žaidžiant - skaičiuoti žaisliukus, akmenukus, pirštukus ir kojytes, statant bokštus galima "mokyti" formas. Iš puodelio kad gert išmoktų, reikia tą puodelį nuolat duot  Kad kalbėt mokytųsi, reikia kalbėt pačiai. Bet vis tiek viskas savu laiku. Nebent norit pas specialistus vest. Gal jie ir geba tuos procesus paspartint. Pvz. puoduko reikalus mano vaikams darželiai paspartino, nes matydami kitus vaikus, jie ir patys tuo reikalu susidomėjo, o jau po to tai tik laiko klausimas, per kiek nuo sauskelnių visiškai atpranta.
 Kad kalbėt mokytųsi, reikia kalbėt pačiai. Bet vis tiek viskas savu laiku. Nebent norit pas specialistus vest. Gal jie ir geba tuos procesus paspartint. Pvz. puoduko reikalus mano vaikams darželiai paspartino, nes matydami kitus vaikus, jie ir patys tuo reikalu susidomėjo, o jau po to tai tik laiko klausimas, per kiek nuo sauskelnių visiškai atpranta.
Anyway, nedidelė ta Jūsų mergytė dar. Spėsit 
 
Nu nebent įtariat, kad yra kažkokių didesnių problemų, tada specialistam galit pasirodyt.
                
                
             Leiskit vaikui augti sava eiga, savu tempu. Spės
 Leiskit vaikui augti sava eiga, savu tempu. Spės  Jei nėra jokių raidos problemų, tikrai ir kalbės, ir ant puodo sėdės, ir kitką darys. Kaip skatinti yra daug prirašyta, bet mano asmenine nuomone, vaikas pradeda kalbėt tada, kai būna tam pasiruošęs, kad ir ką darytumėt. Maniškiai abu virš 2 metų pradėjo kalbėt, per pusmetį, jei ne greičiau, pasivijo visus, kas anksčiau pradėję ir niekuo jų kalba nebesiskiria. Ant puodo normaliai sodint irgi tik nuo kokių 2 metų pradėjau, nes iki tol jie noro ir susidomėjimo nerodė, o per prievartą tokių dalykų aš skubint nenorėjau. O užsiėmimai priklauso nuo to, ką jūs norit kad vaikas išmoktų - skaičiuot, rašyt, batus užsirišt?
 Jei nėra jokių raidos problemų, tikrai ir kalbės, ir ant puodo sėdės, ir kitką darys. Kaip skatinti yra daug prirašyta, bet mano asmenine nuomone, vaikas pradeda kalbėt tada, kai būna tam pasiruošęs, kad ir ką darytumėt. Maniškiai abu virš 2 metų pradėjo kalbėt, per pusmetį, jei ne greičiau, pasivijo visus, kas anksčiau pradėję ir niekuo jų kalba nebesiskiria. Ant puodo normaliai sodint irgi tik nuo kokių 2 metų pradėjau, nes iki tol jie noro ir susidomėjimo nerodė, o per prievartą tokių dalykų aš skubint nenorėjau. O užsiėmimai priklauso nuo to, ką jūs norit kad vaikas išmoktų - skaičiuot, rašyt, batus užsirišt?  Mėgaukitės vaiku ir vaikyste
 Mėgaukitės vaiku ir vaikyste  Piešiant galima "mokyti" spalvas, žaidžiant - skaičiuoti žaisliukus, akmenukus, pirštukus ir kojytes, statant bokštus galima "mokyti" formas. Iš puodelio kad gert išmoktų, reikia tą puodelį nuolat duot
 Piešiant galima "mokyti" spalvas, žaidžiant - skaičiuoti žaisliukus, akmenukus, pirštukus ir kojytes, statant bokštus galima "mokyti" formas. Iš puodelio kad gert išmoktų, reikia tą puodelį nuolat duot  Kad kalbėt mokytųsi, reikia kalbėt pačiai. Bet vis tiek viskas savu laiku. Nebent norit pas specialistus vest. Gal jie ir geba tuos procesus paspartint. Pvz. puoduko reikalus mano vaikams darželiai paspartino, nes matydami kitus vaikus, jie ir patys tuo reikalu susidomėjo, o jau po to tai tik laiko klausimas, per kiek nuo sauskelnių visiškai atpranta.
 Kad kalbėt mokytųsi, reikia kalbėt pačiai. Bet vis tiek viskas savu laiku. Nebent norit pas specialistus vest. Gal jie ir geba tuos procesus paspartint. Pvz. puoduko reikalus mano vaikams darželiai paspartino, nes matydami kitus vaikus, jie ir patys tuo reikalu susidomėjo, o jau po to tai tik laiko klausimas, per kiek nuo sauskelnių visiškai atpranta.Anyway, nedidelė ta Jūsų mergytė dar. Spėsit
 
 Nu nebent įtariat, kad yra kažkokių didesnių problemų, tada specialistam galit pasirodyt.
                Viskas čia normalu   ateis laikas, atsiras noras ir išmoks. Yra ir labai užsispyrusių vaikučių, su itin tvirtu charakteriu - nepriversi, tol kol patys nesugalvos, kad reikia
  ateis laikas, atsiras noras ir išmoks. Yra ir labai užsispyrusių vaikučių, su itin tvirtu charakteriu - nepriversi, tol kol patys nesugalvos, kad reikia  
 
Rankytėm ploja, šoka, dėlioja žaisliukus? - tai ir gerai kol kas; o gerti ir valgyt savarankiškai paskatinkit su skanėstais Pieškit su akvarele, teptukais, pirštukais - tokio amžiaus jiems labai įdomu; plėšyti ir klijuoti spalvotą popierių ir t.t. Nekasdieniška veikla skatins emocijų reiškimą.
  Pieškit su akvarele, teptukais, pirštukais - tokio amžiaus jiems labai įdomu; plėšyti ir klijuoti spalvotą popierių ir t.t. Nekasdieniška veikla skatins emocijų reiškimą.
P.s. visos mamos nori girtis savo vaikučiais, tik to gyrimosi nereikia paverst į vaikų lyginimą, nes visi vaikučiai labai skirtingi, kaip ir suaugę Pastebėkit savo kūdikio gerąsias puses - gal jis labai gerai miega, labai meilus, nebijo svetimų, labai mėgsta žalias morkytes graužt (taigi, kaip sveika!) ir t.t.
 Pastebėkit savo kūdikio gerąsias puses - gal jis labai gerai miega, labai meilus, nebijo svetimų, labai mėgsta žalias morkytes graužt (taigi, kaip sveika!) ir t.t.   
                
                                    
                
                
                
             ateis laikas, atsiras noras ir išmoks. Yra ir labai užsispyrusių vaikučių, su itin tvirtu charakteriu - nepriversi, tol kol patys nesugalvos, kad reikia
  ateis laikas, atsiras noras ir išmoks. Yra ir labai užsispyrusių vaikučių, su itin tvirtu charakteriu - nepriversi, tol kol patys nesugalvos, kad reikia  
 Rankytėm ploja, šoka, dėlioja žaisliukus? - tai ir gerai kol kas; o gerti ir valgyt savarankiškai paskatinkit su skanėstais
 Pieškit su akvarele, teptukais, pirštukais - tokio amžiaus jiems labai įdomu; plėšyti ir klijuoti spalvotą popierių ir t.t. Nekasdieniška veikla skatins emocijų reiškimą.
  Pieškit su akvarele, teptukais, pirštukais - tokio amžiaus jiems labai įdomu; plėšyti ir klijuoti spalvotą popierių ir t.t. Nekasdieniška veikla skatins emocijų reiškimą.P.s. visos mamos nori girtis savo vaikučiais, tik to gyrimosi nereikia paverst į vaikų lyginimą, nes visi vaikučiai labai skirtingi, kaip ir suaugę
 Pastebėkit savo kūdikio gerąsias puses - gal jis labai gerai miega, labai meilus, nebijo svetimų, labai mėgsta žalias morkytes graužt (taigi, kaip sveika!) ir t.t.
 Pastebėkit savo kūdikio gerąsias puses - gal jis labai gerai miega, labai meilus, nebijo svetimų, labai mėgsta žalias morkytes graužt (taigi, kaip sveika!) ir t.t.   
                
                                    
                
                As irgi siulyciau nepanikuot ir neskubinti vaiko. Maniskiui 1,5 metu ir irgi kai ko nemoka, kai ko nesako.. Pvzz,  moka virs 10 zodziu, o tarp ju nera zodzio "mama"... Ir valgyt irankiais dar pats nenori, uztat is butelio standartinio mineralinio nori gert... Niekad nelyginu ir neliudziu, jei ko nemoka, nes kiti vaikai gal nemoka to, ka maniskis moka.. Kiekvienas savitas, su savais raidos etapais...As niekad neskubinau savo vaiko, viska palaipsniui, ir palaipsniui viskas graziai gavos.. ir soskes pats atsisake, ir kiti dalykai naturaliai gaunas, reikia tiesiog priimti taip ,, kaip yra...  
                
                                    
                
                
                
             
                
                                    
                 
    






