Įkraunama...
Įkraunama...

Kauniečiai stato ir įkurinėja namučius 12

QUOTE(korida @ 2014 11 26, 23:46)
Arba kai yra GŽ .
Vis tiek smagu kai dirba didesniu NVK nei 90  ir dar daug kartu protingesnis nei koks nesandarus rotorus wink.gif .

o ties kuria iveta ZS vamzdis pajungtas? ar papildomai naudoji kanalini oro patraukimui ar rekupas pats patraukia?

Tik vat klausimas kada tie papildomi 10% ar 15% NVK nuo deklaruojamo NVK per ziemos sezona atpirks ZS medziagu ir instaliavimo islaidas iskaitant ir papildomus ventiliacijos vamzdius su sklendem ar pavarom, jei dar yra kanalinis tai dar plius papildomi kastai uz kanalini ir uz elektra. Eksperimentui pasidaryti ok, bet ar kas nors paskaiciavot per 20 metu kokia bus galutine nauda ZS + rekupas ir vien tik rekupas.
As irgi imsiu rotorini ir bus ijungtas ir pamirstas reikalas. Beje imoneje kiek pastabejau tai praeita ziema gal du kartus buvo iskrites pranesimas pulte kad uzsalimo rizika ar kazkas tokio. Ir tu -30 dienu yra savaite per visa sezona, todel nieko pries buciau ir plokstelini pasistatyti nors jis turi ir atsisildymo funcija kaip ir Banga minejo, pridarant padavimo sklende ir atsisildant tik su ismetamu kambario temp oru. Tuo metu negaunat sviezio oro, bet jei tai ne kazkoks vakarelis tai tikrai per dvi valandas neprikvepuosit tik tiek kad gausis minusinis slegis name ir prades traukti is visu skyliu.
Atsakyti
Turiu tokią problemą, gal yra ventiliacijos specialistų.

Ką daryti kad nesikauptų ir nebėgtu kodensatas per ventiliacijos vamzdį? Ventiliacijos vamzdis (100 skermens kanalizacijos) stovi vertikaliai 1,5 m. ilgio kuris viršuje ant stogo susijungia su ventiliacijos kaminėliu (grybu), o apačioje su WC kambaryje esančiu elektriniu ventiliatoriumi.

Per stogo grybuką tikrai vanduo nepatenka, kad galėtų bėgti. Tiesa, ventiliacijos vamzdis yra nešildomoje palėpėje (nes šildyta tik 2a. perdanga) ir pats vamzdis neapšildytas. Dar į ventiliacijos vamzdį ateina nuotekų alsuoklis. Per parą gerų 100 gr vandens atsiranda.

Klausimas, ar gali būti problema, kad neapšildytas vamzdis? Jei pavyzdžiui 10 cm vata apšildau, tai šiltas ir šaltas oras vistiek kažkur "susitiks" vamzdyje ir kondensatas vis tiek turėtų būti?? Kokie kiti sprendimo variantai? daryti kokias nors alkūnes ar ventiacijos vamzdį išmušti per sieną?

Reikia skubaus patarimo, nes gipsinės lubos sudėtos ir nudažytos jau ir aišku jos šlampa.

p.s. tikiuosi aiškiai aprašiau "galvos skausmą" smile.gif

Ačiū.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zalciux: 27 lapkričio 2014 - 14:33
QUOTE(korida @ 2014 11 26, 22:46)
Arba kai yra GŽ .
Vis tiek smagu kai dirba didesniu NVK nei 90   ir dar daug kartu protingesnis nei koks nesandarus rotorus wink.gif .


Radau dar vieną ŽŠ naudą. Dabar pas mane ateina du vamzdžiai su lauko temperatūros oru. ŽŠ atveju oro temperatūra visuomet būtų apie 0 ir daugiau. Taigi, su ŽŠ patiriami mažesni šilumos nuostoliai per vidaus vamzdyną kertantį namo sienas ir einantį iki rekuperatoriaus.

Dabar galvoju, kaip apšiltinti lanksčius vamzdžius, per kuriuos jungiamas rekuperatorius g.gif , nes lanksčiame ortakyje esantis 2,5cm storio stiklo vatos šiltalas aiškiai per mažas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 27 lapkričio 2014 - 16:09
QUOTE(LokysL @ 2014 11 27, 11:47)
o ties kuria iveta ZS vamzdis pajungtas? ar papildomai naudoji kanalini oro patraukimui ar rekupas pats patraukia?

Tik vat klausimas  kada tie papildomi 10% ar 15% NVK nuo deklaruojamo NVK per ziemos sezona atpirks ZS medziagu ir instaliavimo islaidas iskaitant ir papildomus ventiliacijos vamzdius su sklendem ar pavarom, jei dar yra kanalinis tai dar plius papildomi kastai uz kanalini ir uz elektra. Eksperimentui pasidaryti ok, bet ar kas nors paskaiciavot per 20 metu kokia bus galutine nauda ZS + rekupas ir vien tik rekupas.


Kaip ne keista buvu nustebes susitvarko puikiausiai .
ZS vamzdis laikinai tiesiogiai prijungtas per 120mm sonodex šiltinta vamzdi (tokio turejau smile.gif tad pasipriesinimas irgi didesnis ... )
https://www.dropbox.....49.08.jpg?dl=0

Rekupo sviezio oro padavimo puseje prie 100m3 - 49Pa ,pie 150m5- 98Pa.
Dabar kai lauke -5 prie 100m3/h oro temperatura ateina i rekupa 10.1lC . Grizes padidinau ant 150m3/h- 9.6lC .
Elektro sanaudos 20w --- prie 100m3 .
Reikes vienos sklendes apie 50lt ir jei automatizuoti- pavaros apie 200lt .automatika yra rekupe.
O zs isirengimo kastus jau buvau minejes ...
Zinai kai tokios investicijos tai net ir skaiciuoti nereikia ,nors reikia smile.gif ...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 27 lapkričio 2014 - 20:01
koki kanalini ventika patartumet naudot traukt ora per ZS?? Vamzdis - 160mm g.gif


quote=korida,2014 11 27, 18:45]
Kaip ne keista buvu nustebes susitvarko puikiausiai .
ZS vamzdis laikinai tiesiogiai prijungtas per 120mm sonodex šiltinta vamzdi (tokio turejau smile.gif tad pasipriesinimas irgi didesnis ... ) Rekupo sviezio oro padavimo puseje prie 100m3 - 49Pa ,pie 150m5- 98Pa.
Dabar kai lauke -5 prie 100m3/h oro temperatura ateina i rekupa 10.1lC . Grizes padidinau ant 150m3/h- 9.6lC .
Elektro sanaudos 20w --- prie 100m3 .
Reikes vienos sklendes apie 50lt ir jei automatizuoti- pavaros apie 200lt .automatika yra rekupe.
O zs isirengimo kastus jau buvau minejes ...
Zinai kai tokios investicijos tai net ir skaiciuoti nereikia ,nors reikia smile.gif ...
[/quote]
Atsakyti
Žinom žinom, ne pirmą ir jau ne penktą kartą matyta
QUOTE(Daniela20 @ 2014 11 27, 09:42)
Sveiki, jei reikia kam gero elektriko- signalizacijos meistro <{POST_SNAPBACK}>

Atsakyti
O tai ko vien ŽŠ variantas praleistas?
QUOTE(LokysL @ 2014 11 27, 09:47)
... kokia bus galutine nauda ZS + rekupas ir vien tik rekupas. <{POST_SNAPBACK}>


Taip, problema ir bus neapšiltintame vamzdyje. Ir apšiltinimas turėti eiti iki pat grybo, kad vamzdžiu kylančio oro temperatūra liktų kiek įmanoma tokia pati iki pat viršaus. Tokiu atveju išmetamas oras atšals jau pabėgęs į laisvę, kondensatas kris ant stogo, o vėjuotą dieną dar toliau.
QUOTE(zalciux @ 2014 11 27, 14:27)
Ką daryti kad nesikauptų ir nebėgtu kodensatas per ventiliacijos vamzdį? Ventiliacijos vamzdis (100 skermens kanalizacijos) stovi vertikaliai 1,5 m. ilgio kuris viršuje ant stogo susijungia su ventiliacijos kaminėliu (grybu),  o apačioje su WC kambaryje esančiu elektriniu ventiliatoriumi.

Per stogo grybuką tikrai vanduo nepatenka, kad galėtų bėgti.  Tiesa, ventiliacijos vamzdis yra nešildomoje palėpėje (nes šildyta tik 2a. perdanga) ir pats  vamzdis neapšildytas. Dar į  ventiliacijos vamzdį ateina nuotekų alsuoklis. Per parą gerų 100 gr vandens atsiranda.

Klausimas, ar gali būti problema, kad neapšildytas vamzdis? Jei pavyzdžiui 10 cm vata apšildau, tai šiltas ir šaltas oras vistiek kažkur "susitiks" vamzdyje ir kondensatas vis tiek turėtų būti?? Kokie kiti sprendimo variantai? daryti kokias nors alkūnes ar ventiacijos vamzdį išmušti per sieną?

Reikia skubaus patarimo, nes gipsinės lubos sudėtos ir nudažytos jau ir aišku jos šlampa.

p.s. tikiuosi aiškiai aprašiau "galvos skausmą" smile.gif

Ačiū.

Atsakyti
QUOTE(korida @ 2014 11 27, 19:45)
automatika yra rekupe.

Kokį išsirinkot?
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2014 11 27, 22:21)
Kokį išsirinkot?

Jau radau...
Atsakyti
QUOTE(zalciux @ 2014 11 27, 15:27)
Turiu tokią problemą, gal yra ventiliacijos specialistų.

Ką daryti kad nesikauptų ir nebėgtu kodensatas per ventiliacijos vamzdį? Ventiliacijos vamzdis (100 skermens kanalizacijos) stovi vertikaliai 1,5 m. ilgio kuris viršuje ant stogo susijungia su ventiliacijos kaminėliu (grybu),  o apačioje su WC kambaryje esančiu elektriniu ventiliatoriumi.

Per stogo grybuką tikrai vanduo nepatenka, kad galėtų bėgti.  Tiesa, ventiliacijos vamzdis yra nešildomoje palėpėje (nes šildyta tik 2a. perdanga) ir pats  vamzdis neapšildytas. Dar į  ventiliacijos vamzdį ateina nuotekų alsuoklis. Per parą gerų 100 gr vandens atsiranda.

Klausimas, ar gali būti problema, kad neapšildytas vamzdis? Jei pavyzdžiui 10 cm vata apšildau, tai šiltas ir šaltas oras vistiek kažkur "susitiks" vamzdyje ir kondensatas vis tiek turėtų būti?? Kokie kiti sprendimo variantai? daryti kokias nors alkūnes ar ventiacijos vamzdį išmušti per sieną?

Reikia skubaus patarimo, nes gipsinės lubos sudėtos ir nudažytos jau ir aišku jos šlampa.

p.s. tikiuosi aiškiai aprašiau "galvos skausmą" smile.gif

Ačiū.


Pas mus šildė berods 30 mm vatos su folija kevalais. Jokio kondencato nėra.
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 11 27, 18:07)
.Radau dar vieną ŽŠ naudą. Dabar pas mane ateina du vamzdžiai su lauko temperatūros oru. ŽŠ atveju oro temperatūra visuomet būtų apie 0 ir daugiau. Taigi, su ŽŠ patiriami mažesni šilumos nuostoliai per vidaus vamzdyną kertantį namo sienas ir einantį iki rekuperatoriaus.

Dabar galvoju, kaip apšiltinti lanksčius vamzdžius, per kuriuos jungiamas rekuperatorius  g.gif  , nes lanksčiame ortakyje esantis 2,5cm storio stiklo vatos šiltalas aiškiai per mažas.

ZS buvimo atveju vis tiek bus tie vamzdziai, skyles ir reikes jas izoliuoti maziau ar daugiau smile.gif .
Galvoju ka tai kombinuoti su WR-WTW vamzdziu ir vaizdine medziaga :
https://www.youtube....h?v=DXdBARH-I0g
https://www.youtube....h?v=6BpgOBCtCyc
Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2014 11 27, 21:52)
koki kanalini ventika patartumet naudot traukt ora per ZS?? Vamzdis - 160mm  g.gif

Is karoto galvok ne apie kanalini vent. o apie rekupa ... Laikinai tiktu bet koks ventiliatoriukas ,kuris turi nors kiek tia smarves , tyliai dirba ,gana ekonomiskas --- silent .
Pvz. http://www.ventiliat...125-silent.974/
Atsakyti