Jei jūsų mažylis jau puikiai suvokia savo interesus, bet dar nesupranta, kad ir kiti gali jų turėti, interesų konfliktą jis sprendžia jėga. Kaip tokioje situacijoje elgtis tėvams? Štai keletas būdų, iš kurių kiekvienas renkasi priimtiniausią.
Vieniems labai knieti išperti peštuką, o kiti taip ir padaro. Fizinė bausmė leidžia vaikui suprasti, kad jo elgesys nepriimtinas, bet  tai trumpalaikio poveikio priemonė, nes vaikas greit įsisąmonina, kad muštis ir būti mušamam – tai normalu.

„Minutės pertraukėlė“. Trumpa pertraukėlė tarp netinkamo poelgio ir tėvų reakcijos į tai, leidžia vaikui apgalvoti savo elgesį, o tėvams – nuslopinti pykčio protrūkį ir veikti išmintingai. Rekomenduojama pertraukėlė – maždaug 4 minutės 4 metų vaikui (ir t.t. – atitinkamai pagal amžių). Ši sistema netaikytina iki 3 m. amžiaus vaikams.

Šio metodo trūkumas tas, kad vaikas „izoliuojamas“ iš situacijos ir netenka vertingos gyvenimiškos patirties. Pavyzdžiui, matydamas nuskriaustojo reakciją, mušeika gali išmokti užjausti, atsiprašyti už tai, ką padarė.

Pokalbis. Pokalbis su vaiku suteikia jam galimybę sužinoti, kad problemas galima spręsti ir kitais būdais, ne tik jėga.  Peštukui praverstų keletas specifinių (padorių) frazių, kurios jam padėtų išreikšti savo jausmus. Patarkite jam kovoti žodžiais, o ne jėga. Išklausykite, kokiais žodžiais jis pats nusako, ką jaučia. Dažniausiai peštukai, skriaudžiantys kitus, patys jaučiasi kažkaip nuskriausti.

Paaiškinkite, kaip jaučiasi kiti vaikai, kai juos nuskriaudžia. Vaikas nesupranta, ką jaučia kitas. Jei paaiškinsite ramiai, padėsite jam išmokti užjausti kitą. Pavyzdžiui, galite ramiai pasakyti: „Norėčiau, kad dabar pažiūrėtum į Tomą. Jis verkia, nes jam skauda, kai jį muša.“ Jei kalbėsite piktai, vaikas susikoncentruos į tai, kad jūs pykstate, o ne į tai, ką jaučia nuskriaustasis.

Paaiškinkite vaikui, kaip galima žodžiais išreikšti savo norus, arba kaip parodyti nepasitenkinimą, jei kitas vaikas atima tavo žaislą. Pavyzdžiui, „aš noriu savo mašinėlės, man nepatinka, kad tu imi mano žaislą“.

Padėkite vaikui ieškoti variantų. Atiminėdami vieni iš kitų žaislus jie nori tik vieno – pažaisti kartu. Padėkite vaikui išmokti siūlyti kitus variantus. Pavyzdžiui, „Tomas nori pažaisti su tavo mašina, gal tu gali surasti jam kitą mašinytę ir galėsit žaisti kartu?“ ir pan.

Ribos. Su vaiku reikia kalbėti ne tik apie tai, kas gera ir bloga, bet ir duoti aiškiai suprasti, kad muštis - negalima. Jei vaikas nenustoja peštis net ir tada, kai paaiškinate ir pamokote, reikia imtis griežtos politikos: „Gerai, jei nemoki gražiai žaisti su Tomu, vadinasi žaisi vienas ir į svečius neisi tol, kol neišmoksi su  juo draugauti“. Arba, jei pešasi broliai/sesės, galite atskirti peštuką į kitą kambarį.
Kad vaikas kažko išmoktų, reikia daug kartų pakartoti pamokymus ir priminti, kas bus, jei nesielgs gražiai.