na, aš ne buhalteris, bet apie pvm suprantu taip, kai perka įmonė iš įmonės es šalyse, perka be pvm ir sumoka pvm pagal savo šalies tarifą, kai perka privatus žmogus iš įmonės, na, pvz aš nuvažiavau į vokietiją ir nusipirkau iš aikštelės mašiną, jinai jau yra su tos šalies pvm. Bent jau kiek ir ką aš pirkau, buvo taip, tai kur čia tas didysis skirtumas 21 proc? čia kalba apie dėvėtus automobilius.
QUOTE(denaxa @ 2015 03 18, 14:16)
A, nu tai vis del to tvarkyta jei keista kas butina- tada okei viskas nes pagal parasyma supratau kad ji serviso buvo nemaciusi isvis nes as netikiu tais "sedu ir vaziuoju, nieko nedarau"- taip nebuna, nes yra butina technine prieziura ir to niekaip neiseina nedaryt norint kad auto gerai vaziuotu. Pavydet tai man tikrai nera ko- viena is mano prisirisimo prie seno opeliuko priezasciu yra ta, kad zinau, jog tokios priziuretos nenusipirksiu, ir kuo toliau, tuo labiau nenoriu saviskes keisti, tai jauciu vaziuos kol nebebus galima visai daliu gauti
Bet iš karto niekas nelėkė niekur ir nekeitė. Tikrino tepalų stovį, žiūri, kad ok, nu ir ok. O po tam tikro laiko, tai jo, pakeitė kaip priklauso. Taigi tas sėdi ir važiuoji vistiek galioja, kad ir kaip jūs tą neigtumėte
QUOTE(Violetelia @ 2015 03 18, 18:37)
Tik bėda, kad tos įmonės moka mokesčius ir privalo klientui skaičiuoti kainą su PVM, o kaip žinia 21% Ganėtinai reikšminga suma, čia jau kiekvienas renkasi pagal savo kišenės storį.
Kadangi jūs ne įmonė, o privatus žmogus, tai bet kuriuo atveju mokate PVM. Skirtumas tik tas, kad įmonė tą patį automobilį parduos kiek brangiau, nei turginis, už tai gausite garantiją, gal dar kokią papildomą paslaugą, kaip kad techninė pagalba kelyje.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2015 03 18, 21:23)
na, aš ne buhalteris, bet apie pvm suprantu taip, kai perka įmonė iš įmonės es šalyse, perka be pvm ir sumoka pvm pagal savo šalies tarifą, kai perka privatus žmogus iš įmonės, na, pvz aš nuvažiavau į vokietiją ir nusipirkau iš aikštelės mašiną, jinai jau yra su tos šalies pvm. Bent jau kiek ir ką aš pirkau, buvo taip, tai kur čia tas didysis skirtumas 21 proc? čia kalba apie dėvėtus automobilius.
Na pas mus nėra dvigubo PVM apmokestinimo, jei PVM sumokėjai Vokietijoje, tai LT nemoki, o jei moki, tai pasigražini per deklaracijas. Bet dažniausiai eksportui parduodama be PVM (dėl to kartais skiriasi kaina vietos rinkai ir eksportui). Bet taip džu, bet kokiu atveju PVM mokėsi.
QUOTE(pikkolo @ 2015 03 19, 14:16)
Kadangi jūs ne įmonė, o privatus žmogus, tai bet kuriuo atveju mokate PVM. Skirtumas tik tas, kad įmonė tą patį automobilį parduos kiek brangiau, nei turginis, už tai gausite garantiją, gal dar kokią papildomą paslaugą, kaip kad techninė pagalba kelyje.
Ir kurios čia įmonės suteikia garantijas parduodamiems seniems auto?
tai tą ir norėjau pasakyt, kad vistiek pvm yra, o ne dėl to, kad jei įmonė parduoda, bus +21 proc.
QUOTE(Monteverte @ 2015 03 18, 23:05)
Bet iš karto niekas nelėkė niekur ir nekeitė. Tikrino tepalų stovį, žiūri, kad ok, nu ir ok. O po tam tikro laiko, tai jo, pakeitė kaip priklauso. Taigi tas sėdi ir važiuoji vistiek galioja, kad ir kaip jūs tą neigtumėte
Cia priklauso nuo kiekvieno asmeninio poziurio As asmeniskai linkusi keisti viska, jei nezinau kas uzpilta ir kada, ir nupirktai masinai pirmoj eilej nutiesiamas kelias i servisa apziurai, o ne sedama ir vaziuojama- aisku, jei masina imu ilgesniam laikui. Ir paskui viska keiciu kaip priklauso, o ne kaip visi keicia/nekeicia, pvz., tepalus maziausiai karta i metus, kas du metus stabdziu skysti ir antifriza, filtrus maziausiai karta i metus- priklausomai nuo aplinkybiu ir t.t... tas "sedi ir vaziuoji" is tikruju yra labai salyginis
QUOTE(denaxa @ 2015 03 19, 19:08)
Cia priklauso nuo kiekvieno asmeninio poziurio As asmeniskai linkusi keisti viska, jei nezinau kas uzpilta ir kada, ir nupirktai masinai pirmoj eilej nutiesiamas kelias i servisa apziurai, o ne sedama ir vaziuojama- aisku, jei masina imu ilgesniam laikui. Ir paskui viska keiciu kaip priklauso, o ne kaip visi keicia/nekeicia, pvz., tepalus maziausiai karta i metus, kas du metus stabdziu skysti ir antifriza, filtrus maziausiai karta i metus- priklausomai nuo aplinkybiu ir t.t... tas "sedi ir vaziuoji" is tikruju yra labai salyginis
Traukė kaip žvėriukas, prižiūrėta, tepalų lygis, spalva atrodė liuks, tai tikrai neverta perdaug sukti galvos, nebent kažkas į tai žiūri kažkaip fanatiškai. Fanatiškai aš neturėjau omeny neigiama prasme. Tiesiog kažkaip nesakysi gi apie mašiną: su meile O vėliau jau aišku, imi ir keiti, pili ką reikia, lemputę kokią perdegusią pakeiti.
Turiu ir aš vieną senikę, kurią jau reikia damušti "kelionėms" į sodus ar pan., nes dovanoti gi gaila, ne karaliai esma o parduoti už šimtus nesąmonė
Bet kitą mašiną tai norisi turėti naujesnę ir neužsilaikyti ant jos vienos ilgiems metams. Aišku, ne todėl tepalų iš karto nekeičiu, kad mąstau apie pardavimą, bet jei nematau būtinybės, tai nematau
QUOTE(valkata @ 2015 03 19, 15:53)
Ir kurios čia įmonės suteikia garantijas parduodamiems seniems auto?
Dauguma gamintojų atstovų turi įmones, kurios parduoda dėvėtus to gamintojo automobilius. Ir duoda garantiją. Tai nebūtinai bus 5 metų senumo automobiliai, gali būti ir senesni, ir iš kitos šalies (pvz. Vokietijos).
QUOTE(valkata @ 2015 03 20, 12:59)
A, jūs apie oficialius dylerius šnekate... nes šiaip įmonių parduodamų auto yra pilnas turgus ir jokiomis garantijomis ten net nekvepia.
Jei iš turgaus, tai nematau jokio skirtumo ar privatus asmuo ar įmonė. Tą patį š parduoda. O prieš kelis metus dar ir skandalas buvo su BRC, kad vogtus Lietuvoje prakišinėjo.