QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Sveiki, manęs ir nedomina tie įtartinai pigūs automobiliukai Šiuo metu dairausi į padorią sumą kainuojančius tad, manau, ar Lietuvoje ar iš Vokietijos varyt man kainuos panašiai.
Tačiau su parvarytais bijau rizikuoti, nes jie būna dažniausiai apibraižyti, o kosmetiniai remontai kainuoja daug. Gal ir naivi mano nuomonė na, bet jau taip aš manau.
Na, pirkdama brangų auto Lietuvoje iš prekeivių, jūs rizikuojate būti apgauta lygiai taip pat kaip ir pirkdama pigų Skirtumas bus tik tas, kad didesnei sumai jus "išdurs". supraskite - į Lietuvą ne pagal užsakymą prekeiviai neveža tvarkingų automobilių, nes anie kainuoja tiek, kad Lietuvoje be nuostolio jų nepraduos. Europoje ieško avarijose sudaužytų ir neberementuojamų automobilių (tada kuo pigiau jos sutvarko, vietoj oro pagalvių varžos, kreiva geometrija ir t.t.), automobilių su milžiniskomis ridomis (t.y. važiavusių po 50-100 tūkst. per metus, atsuka iki 15-30 tūkst. per metus), automobilių su rimtais gedimais (juos tada sutvarko tiek, kad pirkėjui bandant jie neišlįstų) ir t.t. ir pan.Tačiau su parvarytais bijau rizikuoti, nes jie būna dažniausiai apibraižyti, o kosmetiniai remontai kainuoja daug. Gal ir naivi mano nuomonė na, bet jau taip aš manau.
QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Lietuvoje irgi nesidairau į variantus turguje, ieškau žmonių, kurie patys parvaro, na vistiek taip tikiuosi, kad jie geresnias parvarydinėja.
O tai kaip jūs manote kokios ten tos mašinos turguje stovi? juk tų pačių "žmonių, kurie patys parvaro".QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Taip pat šiuo metu Lietuvoje nusižiūrėjus vieną 2006 metų modeliuką, kurio rida 144 k. Kaip jūs manote ar realu tiek?
Jei benzinas - gali būti, kad rida tikra. Na bet cia priklauso nuo įvairių aplinkybių. Jei dyzelinas - tikrai ne.Bendrai paėmus, reikia nežiūrėti į kilometražą, o įvertinti vairuotojo vietą - gazo ir sankabos pedalus (mačiau mašinų su atseit 120kkm rida ir kiaurai iki metalo prasitrynusiais pedalais), pavarų svirties būklę, sėdynės būklę, vairą, dažniausiai naudojamus mygtukus (posūkiai, šviesų jungikliai) ir t.t. - jie yra geriausi ridos indikatoriai. Jei mašina nuvaziavusi mažiau 200kkm - ten viskas kone kaip kaip nauja turi būti