Sveiki,
gal kas susidėte su tokia situacija. Turiu WIZZ Discount Club, ten yra įrašyta mano pavardė ir žinau, kad aš turiu būti keleivis. Bet neseniai pasikeičiau pavardę, o prisijungus prie Wizzair, mane kaip keleivį meta sena pavarde.
Rašo, kad pavardės keitimas - tik paskambinus klientų aptarnavimo telefonu, su 900 kodu. Taip, skambutis kainuoja. Deja, nei iš Tele2, nei iš Omnitelio prisiskambinti neįmanoma. Pasirodo, Wizzair nesusitarė su šiais dviem operatoriais (dėl kitų nežinau, neturiu iš ko skambinti), todėl prisiskambinti neįmanoma, o kitų būdų su jais susisiekti kaip ir nėra.
Žinoma, pabandžiau siųsti užklausimą, bet nelabai tikiuosi.
Ar yra kam nors panaši situacija? Ar verta laukti ir tikėtis, ar nusispjauti ir pirkti naują WIZZ Discount Club (nes kaina išeina tokia pat, kaip perkant bilietus be nuolaidos, o galioja visus metus)
Ačiū, jei kas atsakys. Nes gal ne aš viena su tuo susidūriau/susidursiu.
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas. Mikė Pūkuotukas.