QUOTE(Simulcika @ 2006 06 03, 20:24)
O dėl spec. mokyklos - nežinau nežinau. Kiek teko girdėti mokymo lygis jose - kaip ir pagalbinėse.

prajuokinai, kai į specialiąsias mokyklas nueina buvę integruoti po 10 metų, "normaliose" išmokę nieko neveikti ir gintis nuo vaikų patyčų tai kokio jie lygio? nereikia nieko apibendrinti, reikia žiūrėti, kas geriau pačiam vaikui. blogiausia yra nieko nedaryti.
QUOTE(spylka @ 2006 11 13, 13:07)
kas turit patirties tiesiogiai su kausos a[paratais susidure?
geri yra skaitmeniniai aparatai, priderinti asmeniškai vaikui, senieji aparatai daugiau dirgina klausą, kelia diskomfortą, dauguma vaikų visai atsisako juos nešioti, nes visus garsus sustiprina vienodai stipriai.
QUOTE(Simulcika @ 2006 11 20, 13:47)
Na aš galiu pasakyti tik tiek, kad kurtumas nėra tokia jau baisi negalia, ir nėra čia ko depresuoti, vaiką galima išmokyti kalbėti ir suprasti kitus ne vien ženklų kalba.

kuo anksčiau pradėsite lavinti tuo geresnių rezultatų pasieksite. blogiausia yra nieko nedaryti. klausos sutrikimą turintis vaikas negauna informacijos nevalingai, jis visada turi sutelkti dėmesį, stengtis, vadinasi, jeigu girdintis gali žaisti ir girdėti, kas vyksta aplinkui, tai neprigirdinčiam reikia viską paaiškinti, skirti daug dėmesio.
Laikykitės

klausos sutrikimas yra didelis neptogumas, visgi dėl to labiau išgyvena tėvai, pats žmogus dažnai nejaučia tokio didelio poreikio girdėti.
Na tarkime mes negirdime šikšnosparnių, argi labai dėl to išgyvename?