QUOTE(1juraciukas @ 2013 07 15, 17:14)
O del pigiau gali gali, nes ne visi gamintojai taip pigiai pagamina kaip perpardavejas parduoda. Be to, gi lango kaina itakoja daugelis dalyku. Bei montazas.... Vieni montuoja 60Lt/+PVM, kiti 32.50 +PVM uz kvadrata. Tai itakoja ar montuotojai samdomi, ar tai firmos darbuotojai.
Žinoma - paslaugos kaina įtakoja galutinę kainą. Tik šiuo atveju nėra skirtumo: su savais ar su subrangovais.
Kaip ir bet kuriame versle, kaip ir pas langistus - yra trys atskiri pajamų centrai:
1. Gamyba. Iš cecho pagamintas langas turi išvažiuoti jau su pelnu. Net jei lango perkėlimas vyksta į nuosavą parduotuvę. Žaliavos, bedracechiniai, amortizacija staklių ir t.t. Taip gaunasi "dilerinė kaina". O kas už ją pirks: kitos įmonės prekeivis ar tos pačios įmonės parduotuvė - skirtumo nėra. Gaminti reikia, elektrą deginti reikia, staklininkui mokėti reikia. Dilerinė kaina turi padengti gamyklos veiklos sąnaudas + reikalingas pelno procentas.
2. Prekyba. nesvarbu iš kur pirkai langus: iš svetimos gamyklos ar iš nuosavos, bet prie lango savikainos reikia prisidėti "parduotuvės kaštus". Tai ir reklama, tai ir patalpų nuoma, tai ir pardavėjo algos, tai ir nemokama kava klientui. Pardavimo galutiniam vartotojui kaina turis buti aukštesnė, kad padengtų tas sanaudas.
3. Paslaugų teikimas. Tai ir montuotojo transportas, ir jo kuras, ir montavimo medžaigos, tai ir įrankių amortizacija, tai ir mokesciai už kelius, tai ir montuotojo alga... Žodžiu - ar tu, kaip pardavėjas, pirksi savo klientui montuotojus iš savo įmonės padalinio, ar visai iš kitos imonės (iš subrangovo), bet kuriuo atveju galutinė paslaugos kainą sudarys visos šitos dedamosios.
Taip kad - paslaugų kainą lemia ne tiek tai, kieno bus montuotojai (nuosavi ar subrangos), o tai, kaip optimaliai įmonė moka dirbti. Atrodo smulkmena, tačiau tinkamai sudėliotas kasdienis montuotojų brigados maršrutas - iki 50 procentų sumažina paslaugos savikainą. Tam, kad optimaliai sudėlioti - reikia turėti didelius pardavimus. Kad kiekviena brigada neturėtų prastovų, kad visi objektai būtų išdėlioti kaip galima mažiau išplėsti geografiškai ir t.t.
Galutiniame rezultate gaunasi, kad pigiau paslaugos gali kainuoti pas tą, kuris parduoda daug. Jo montuotojams nereikia važiuoti taip:
Ryte vienas langiukas - 35 kilometrus iki objekto ir atgal į centriuką.
Vakare vienas langiukas - vel 40 kilometrų iki objekto ir atgal į centriuką.
Manau - parašiau pakankamai rišliai, kad suprasti
