Įkraunama...
Įkraunama...

Namas iš Sandwich poliuretano, stiklo vatos plokšč

atrodo apie 17 ...

QUOTE(korida @ 2014 11 14, 07:40)
kiek betono kubu suvarei ?

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2014 11 14, 10:42)
atrodo apie 17 ...

Gana pigiai prasisukai 541lt/m3 , šaunu . Man kainavo 600lt/m3 su viskuo nekisant pirstu .
Atsakyti
Na nesiskundziu, nebrangiai smile.gif , bet ir chebra darbo turi doh.gif . Apyvarta laiko...

QUOTE(korida @ 2014 11 14, 07:51)
Gana pigiai prasisukai 541lt/m3 , šaunu  . Man kainavo 600lt/m3 su viskuo nekisant pirstu .

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2014 11 14, 11:01)
Na nesiskundziu, nebrangiai  smile.gif , bet ir chebra darbo turi  doh.gif . Apyvarta laiko...

Buvau kazkada skaiciaves ,kad paciam net neapsimoka daryti pamatu jei nuomuotis klojinius ar juos darytis doh.gif doh.gif ir t.t.
Bet tik neaisku kas alesionkai uz 47m isejo, negi apie 200lt biggrin.gif , jei jau tau uz 48m- 9,2klt ir dar muriniam namui .
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 14 lapkričio 2014 - 09:19
QUOTE(aliosenka @ 2014 11 14, 05:58)
Ir pradėk nuo pamatų kurių 2 kart silpnesnių tereikia ir pvz aš vietoje to kad tam pačiam namui 73m pamatų naudoti su sip užteko 47m be to storis ir polių skaičius mažesni ir taip gavau apie 40% ekonomija kuri man sutaupė apie 9000 lt lyginant su blokeliniais.  O už sienų skydus pagal tuos pačius sips.lt 174mm sumokėsiu apie 11600  tai man sienos tekainuos 2600lt



Už sienų skydus sumokėjus 11600Lt gausite 101 m2 skydų arba 36 bėginius metrus sienos. t.y. 6x6 namelis.

Kam reikia 47m pamatų 36m ilgio sienai?

Kaip tokiam nameliui iš blokelių pamatai galėjo kainuoti 22500 Lt t.y. 625Lt/m2 ?
Jūs sutaupėte 9000Lt ir pasidarėte pamatus lengvoms konstrukcijoms uz 13500 Lt t.y. 350Lt/m2

Kažkur galai nesueina, arba skydų reikia 3 kartus daugiau, arba pamatų kaina kosminė. Kur klaida?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BangaS: 14 lapkričio 2014 - 10:29
QUOTE(13b @ 2014 11 13, 14:57)
1. Dėl to inertiškumo - kažkas iš pasyvių namų šalininkų išsakė mintį - jei namas šiltas, sandarus - inertiškumas nėra tiek aktualus, nes temperatūra laikosi  stabiliai jau dėl šiltų sienų ir mažų praradimų. Su šilumos pritekėjimais dėl saulės per langus - turėtų tvarkytis vėdinimo sistema.

2. Dar dėl antro aukšto betoninių grindų man klausimas su miegamaisiais, kurie sudaro matyt 80% 2a grindų ploto. Ar tikrai reikia miegamuosiuose kambariuose šildomų grindų?
Voniai tikrai reikia. Bet gal čia yra kokių kitų sprendimų?
Vienas skydinių namų statytojas rekomendavo betoną ant medinės perdangos (savo atveju) dėl tvirtumo, garso izoliacijos, ir slėgio sienoms - kaip sunkus čerpinis stogas rastiniame name.

3. SIP gamintojai rekomenduoja perdangas iš SIP (40cm) bet čia jau kaina didelė gaunasi. Ir abejoju racionalumu tokios perdangos.
Jų įvardijamas privalumas - visas namas labai tvirtai susiriša.




1. Neteisybė. Jeigu su pritekėjimais tvarkysis vėdinimo sistema, tai reiškia, kad tie pritekėjimai bus paprasčiausiai išvėdinti į lauką.
t.y. taip laukiami pritekėjimai, kurie mažina šildymo poreikį 25-35% pasyviame name kai yra pilnai įsisavinami, bus išvėdinami į lauką, nes namas negali akumuliuoti savyje šilumos.
Taip išeina, kad laukiam pritekėjimų, bet juos turime išvėdinti.
Galima sakyti, kad be saulės ir kitų vidinių pritekėjimų (su kuriais lengvas namas nesusitvarko) šiltas namas tampa nebe toks jau ir šiltas įvertinus kompleksiškai.

2. Skirtingos grindų dangos lemia skirtingus grindų šilumos pojūčius. Susidėjus kamštinę dangą ir vaikštant basomis prie +20C atrodys šiltesnės grindys nei šildomos +23C plytelės. Plytelės negali žymiai daugiau įkaisti nes šiltas namas pilnai sušils nuo tokios temperatūros.
Galima galvoti apie karštesnes plyteles vonioje su mūrinėmis vidinėmis sienomis, kurios irgi sušils ir nešildomą bet "šiltą" dangą (alyvuotas medis, kamštis) miegamuosiuose, esančiuose šalia vonios.
Jeigu perdanga bus menkai apšiltinta, vidinės sienos mūrinės, išorė gerai apšiltinta (U=0,1), vitrinų miegamuosiuose nėra tai antro aukšto miegamieji sušils savaime ir juose laikysis vos 1-2 laipsniais vėsesnė temperatūra tinkama miegui, o nukreipus ventiliacijos srautą labiau į miegamuosius po tam tikros valandos šie gali dar labiau atvėsi ir atvėsinti miegamajį iki optimalios temperatūros.
Esant poreikiui palaikyti aukštenę temperatūrą viename ir miegamųjų ant osb plokštės ir be radiatorių galima kažką sugalvoti, pvz į vidinę mūrinę sieną užtinkuoti vamzdelius ir šildyti sieną taip kaip kiti šildo grindis. Tokia siena vasarą labai efektyviai vėsintų linkusias į perkaitimą antro akušto patalpas, o ypač tokiame lengvame name turinčiame mažai termomasės.
Jeigu antras aukštas bus vien iš sip (arba pirmas ant kabančių sip grindų), be jokios vandeninės šildymo/vėsinimo sistemos, tai teks jungti kondicionierius vasarą pašvietus saulei, nes vidaus temperatūra labai pakils. Išvėdinti nepavyks jeigu lauke taip pat šilta. Sunkus namas žymiai geriau pats savaime susitvarko su perkaitimo problema.
Taip kad vertinti vien sienų, grindų ir stogo varžą pamirštant visa kitą nėra logiška.

SIP perdanga su betono sluoksniu/grindiniu šildymu gal ir variantas, bet labai išstorėja sumuštinis/sumažėja naudingas, šiltas namo tūris, perdangos konstruktyve (sip'e) neišeina išvedžioti ventiliacijos, kanalizacijos, putplastis neatlieka savo pagrindinės funkcijos. Pliusai būtų tokie, kad atsiranda kažkiek termomasės ir normalus grindinis šildymas, bei pagerėja garso, ypač smūginio, izoliacija.
SIP nešančioms sienoms papildoma apkrova nėra reikalinga.

3. kaip ir sakiau 40cm sip + 8cm šildomos grindys + 25-30cm vamzdynams po perdanga (kai kas paliktų ir 40-50cm) + lubos ir pasidaro virš 80cm perdanga... kiek nenaudingo tūrio, kurį reikia įrengti ir šildyti. Aš sutilpau į 30cm su viskuo ir savo tech parametrais su palyginta perdanga maniškė nusileidžia tik garso izoliacijos lygiu. Visi kiti parametrai (masę laikant pliusu) ir kaina geresnė.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BangaS: 14 lapkričio 2014 - 11:24
QUOTE(BangaS @ 2014 11 14, 12:18)
3. kaip ir sakiau 40cm sip + 8cm šildomos grindys + 25-30cm vamzdynams po perdanga (kai kas paliktų ir 40-50cm) + lubos ir pasidaro  virš 80cm perdanga... kiek nenaudingo tūrio, kurį reikia įrengti ir šildyti. Aš sutilpau į 30cm su viskuo ir savo tech parametrais su palyginta perdanga maniškė nusileidžia tik garso izoliacijos lygiu. Visi kiti parametrai (masę laikant pliusu) ir kaina geresnė.


Jūsų atveju perdangą laiko ne SIP. Esant mūro sienoms, daryti medinę ar juo labiau SIP perdangą - neverta.
Bet ką daryti kai planuojamos sienos iš SIP ir norisi termomasės?
Gal pamenate mano namo skerspjūvį, kuriame pirmo a. perdanga pakabinta ant rostverko, centre siena monolitinė, antro aukšto perdanga irgi monolitinė. o sienos SIP.
Šis variantas gan sunkus tiek svorio, kainos ir įgyvendinimo prasme.
Ieškau racionalaus sprendimo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo 13b: 14 lapkričio 2014 - 15:32
QUOTE(13b @ 2014 11 14, 15:22)
Jūsų atveju perdangą laiko ne SIP. Esant mūro sienoms, daryti medinę ar juo labiau SIP perdangą - neverta.
Bet ką daryti kai planuojamos sienos iš SIP ir norisi termomasės?
Gal pamenate mano namo skerspjūvį, kuriame pirmo a. perdanga pakabinta ant rostverko, centre siena monolitinė, antro aukšto perdanga irgi monolitinė. o sienos SIP.
Šis variantas gan sunkus tiek svorio, kainos ir įgyvendinimo prasme.
Ieškau racionalaus sprendimo.

Prisimenu puikiai. Nelengvas atvejis, kur nepavyks idealiai išspręsti visko.
Šiaip iš sip stato daugiaaukščius namus ir sakykim 250 kg/m2 savo svorio išlengvinta monolitinė perdanga nesukeltų jokių problemų sip išorės sienoms, ant kurių ji remtųsi.
Čia tik reikia normalaus konstruktoriaus turinčio patirties su sip ir vertinančio ne vein tik medinių pavienių statramsčių laikinačiąją gebą.
http://www.journal.s...le/viewFile/3/2
1. pav. gniuždymo jėga skaičiuojama dešimtimis tonų metrui, tai papildoma tona metrui dėl perdangos situacijos iš esmės nekeičia. Aišku pamatuoti mėginiai labai mažų matmenų ir nėra OSB sip, bet vaizdą galima susidaryti.
Taip kad galvoti apie monolito perdangą ant sip sienų iš esmės galima, tuo labiau jeigu vidinės sienos yra mūras ar dar kažkas rimčiau. Tik tiek kad išgirdęs tokį uždavinį bet kuris konstruktorius susiimtų už galvos. Dar iškiltų opus perdangos perimetro apšiltinimo klausimas, nes g/b kraštai kirstų dalį apšiltinimo sluoksnio.
Atsakyti
Tai jei teisingai supratau, racionalaisia-pigiausia statyti iš plonesnio sumuštinio +polistirolas kiek reikia? O kokia perdanga turėtų būti tam sip, jis kaip supratau nelabai tvirtas...?
Atsakyti
QUOTE(gllop @ 2014 11 14, 16:34)
Tai jei teisingai supratau, racionalaisia-pigiausia statyti iš plonesnio sumuštinio +polistirolas kiek reikia?  O kokia perdanga turėtų būti tam sip, jis kaip supratau nelabai tvirtas...?

SIP yra tvirta konstrukcija lyginant su klasikinėmis medinėmis konstrukcijomis. Perdangą galima laivai pasirinkti jeigu kalbama vien tik apie tvirtumą.
Jeigu gilinatės toliau, pradedate kreipti dėmesį į tokius dalykus, kaip garso izoliacija, termoakumuliacija, šildymo subtilybės, tada jau konkrečiu atveju vienokia ar kitokia perdanga bus tinkamesnė. Aišku, kiaurymėtos perdangos plokštės netiks ant sip sienų, g/b monolito perdanga irgi yra kraštutinumas konstrukcine prasme, bet siekiant kuo daugiau teigiamų savybių suderinti namo konstuktyve/šiltinime/inžinerinėse sistemose tenka pasukti galvas truputį daugiau ir tenka imtis nestandartinių sprendimų, krurių neapima viena statybos sistema.

Dėl sip + eps gal ir pigiau, bet tokios kokybės kaip gamykloje pasiekti nepavyks, atsiras dvigubas eps sluoksnis, neaišku kaip gerai ir kiek laiko fasado svorį laikys statybų aištelėje suklijuota putomis eps/osb sandūrą. Neaišku kaip sandariai bus suklijuota ir ar nepateks ten vėjas.
Dar reikia žiūrėti kokia apdaila. Jeigu tinkas, tada išorėje reikia eps, jeigu vėdinamas fasadas, tada būtų geriau turėti SIP iki išorės.
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2014 11 14, 16:51)

Jeigu gilinatės toliau, pradedate kreipti dėmesį į tokius dalykus, kaip garso izoliacija,



Štai garso izoliacijos klausimas irgi įdomus. Polistirolas kieta medžiaga, tad garsas bus praleidžiamas. Nors namelis bus miške, bet nesinorėtų girdėti vėjų šėlsmo rudens/žiemos vakarą...Arba svečių šėlsmo biggrin.gif
-Kaip sprendžiate izoliacijos problemą, dedate vatą prieš fasadą? Pertvaros gipsas-vata-gipsas?
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2014 11 14, 10:27)
Už sienų skydus sumokėjus 11600Lt gausite 101 m2 skydų arba 36 bėginius metrus sienos.    t.y. 6x6 namelis.

Kam reikia 47m pamatų 36m ilgio sienai?

Kaip tokiam nameliui iš blokelių pamatai galėjo kainuoti 22500 Lt t.y. 625Lt/m2 ?
Jūs sutaupėte 9000Lt ir pasidarėte pamatus lengvoms konstrukcijoms uz 13500 Lt t.y. 350Lt/m2

Kažkur galai nesueina, arba skydų reikia 3 kartus daugiau, arba pamatų kaina kosminė. Kur klaida?



Na iš taves mažiausia tikėjausi vaizduotės trūkumo tavo argumentai visada svarūs ir apgalvoti wink.gif)
O apie langus vitrininius nepagalvojai? wink.gif
Iš vienos plokštės mano projektuke gavosi 9m sienos nes didelės vitrinos gavosi na dar kitoje pusėje vitrina langai durys tai ir susidarė 47m

Ir skaityti reikia atidžiai prieš kosminius skaičius rašant wink.gif
Jei būtumėt ijungę logiką tai būtumėt supratę kad pamatai man blokams gavosi ilgesni ir samata 15000 o sutaupius liko tik 9000 kai sutrumpėjo nešanti siena ir susiaurėjo pamatas nuo 25 iki 17 cm
Va jums ir aritmetika o kubų aš neskaičiavau tik daviau pamatistams kainai skaičiuoti duomenis.


Aš statysiu gan triukšmingoje vietoje tai garso izoliacijai naudosiu plokštes apdailines. Kieta akmens vata su folija priklijuota prie gipso plokštės ir klijuosiu prie sienų su papildomai prisukdamas su samariezais viršuje ir apačioje
Tas pats ir lubos.


O fasadas bus pas mane ventiliuojamas tai klijuosiu papildomai dasukdamas samariezais ilgais kompozitines plokštes eps ir osb gaunasi puse sip skydo
Ir išorėje ant osb montuosiu skalūną.
Papildyta:
QUOTE(BangaS @ 2014 11 14, 11:18)
1. Neteisybė. Jeigu su pritekėjimais tvarkysis vėdinimo sistema, tai reiškia, kad tie pritekėjimai bus paprasčiausiai išvėdinti į lauką.
t.y. taip laukiami pritekėjimai, kurie mažina šildymo poreikį 25-35% pasyviame name kai yra pilnai įsisavinami, bus išvėdinami į lauką, nes namas negali akumuliuoti savyje šilumos.
Taip išeina, kad laukiam pritekėjimų, bet juos turime išvėdinti.
Galima sakyti, kad be saulės ir kitų vidinių pritekėjimų (su kuriais lengvas namas nesusitvarko) šiltas namas tampa nebe toks jau ir šiltas įvertinus kompleksiškai. 

2. Skirtingos grindų dangos lemia skirtingus grindų šilumos pojūčius. Susidėjus kamštinę dangą ir vaikštant basomis prie +20C atrodys šiltesnės grindys nei šildomos +23C plytelės. Plytelės negali žymiai daugiau įkaisti nes šiltas namas pilnai sušils nuo tokios temperatūros.
Galima galvoti apie karštesnes plyteles vonioje su mūrinėmis vidinėmis sienomis, kurios irgi sušils ir nešildomą bet "šiltą" dangą (alyvuotas medis, kamštis) miegamuosiuose, esančiuose šalia vonios.
Jeigu perdanga bus menkai apšiltinta, vidinės sienos mūrinės, išorė gerai apšiltinta (U=0,1), vitrinų miegamuosiuose nėra tai antro aukšto miegamieji sušils savaime ir juose laikysis vos 1-2 laipsniais vėsesnė temperatūra tinkama miegui, o nukreipus ventiliacijos srautą labiau į miegamuosius po tam tikros valandos šie gali dar labiau atvėsi ir atvėsinti miegamajį iki optimalios temperatūros.
Esant poreikiui palaikyti aukštenę temperatūrą viename ir miegamųjų ant osb plokštės ir be radiatorių galima kažką sugalvoti, pvz į vidinę mūrinę sieną užtinkuoti vamzdelius ir šildyti sieną taip kaip kiti šildo grindis. Tokia siena vasarą labai efektyviai vėsintų linkusias į perkaitimą antro akušto patalpas, o ypač tokiame lengvame name turinčiame mažai termomasės.
Jeigu antras aukštas bus vien iš sip (arba pirmas ant kabančių sip grindų), be jokios vandeninės šildymo/vėsinimo sistemos, tai teks jungti kondicionierius vasarą pašvietus saulei, nes vidaus temperatūra labai pakils. Išvėdinti nepavyks jeigu lauke taip pat šilta. Sunkus namas žymiai geriau pats savaime susitvarko su perkaitimo problema.
Taip kad vertinti vien sienų, grindų ir stogo varžą pamirštant visa kitą nėra logiška.

SIP perdanga su betono sluoksniu/grindiniu šildymu gal ir variantas, bet labai išstorėja sumuštinis/sumažėja naudingas, šiltas namo tūris, perdangos konstruktyve (sip'e) neišeina išvedžioti ventiliacijos, kanalizacijos, putplastis neatlieka savo pagrindinės funkcijos. Pliusai būtų tokie, kad atsiranda kažkiek termomasės ir normalus grindinis šildymas, bei pagerėja garso, ypač smūginio, izoliacija.
SIP nešančioms sienoms papildoma apkrova nėra reikalinga.

3. kaip ir sakiau 40cm sip + 8cm šildomos grindys + 25-30cm vamzdynams po perdanga (kai kas paliktų ir 40-50cm) + lubos ir pasidaro  virš 80cm perdanga... kiek nenaudingo tūrio, kurį reikia įrengti ir šildyti. Aš sutilpau į 30cm su viskuo ir savo tech parametrais su palyginta perdanga maniškė nusileidžia tik garso izoliacijos lygiu. Visi kiti parametrai (masę laikant pliusu) ir kaina geresnė.



Man tai gamintojas sakė kad 40cm tik stoginiai perdangai verta naudoti bet ne tarpaukštų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aliosenka: 14 lapkričio 2014 - 20:05