QUOTE(dontstop @ 2015 09 02, 15:57)
Chmmm

Paspaudus "open dispute" atsidaro susirašinėjimo langas, per kurį mes mėginom susirašinėti su pardavėju. Jis atrašo, kad tikrai išsiuntė, laukit. Kelis kartus mes parašėm, kelis kartus jis atrašė, bet visad tą patį, kad laukit, išsiųsta. "Purchase protection" dar nepasibaigęs... ką toliau daryti?
per disput'ą nėra jokio susirašinėjimo, atsidaro forma užpildymui, kuri eina tiesiai pas ali administratorius. tiksliai klausimų neatsimenu, bet maždaug - ar gavote siuntinį? atsakymų variantai, spaudžiate ne, paskui kitas klausimas, kur pasirenkate, kad tracking number neatsekamas, ar kažkaip panašiai, ir paskutiniame lange parašote, kad jau pusę metų negaunate siutinių, numeris neatsekamas, norite pilno pinigų grąžinimo, full refund ir nurodote sumą. siunčiate, turite gauti į savo el.paštą, kad jūsų disputas priimtas svarstymui. paprastai tokiu atveju, kai praeina 60 dienų ir numeris neatsekamas, ali nesicackina ir grąžina pinigus.