Įkraunama...
Įkraunama...

~Apsiperkame kiniečių parduotuvėse pačios~

Sveiki, gal kas patars... 4u.gif

Negavau 2 siuntinių, jau pusė metų praėjo. Kaip atgaut pinigus? Kelis kartus rašyta pardavėjui, kad prekės negavom. Jis atrašo, kad išsiuntė tikrai. Ir tiek iš jo pusės. Ar įmanoma grąžinti pinigus? 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(dontstop @ 2015 09 02, 12:24)
Sveiki, gal kas patars... 4u.gif

Negavau 2 siuntinių, jau pusė metų praėjo. Kaip atgaut pinigus? Kelis kartus rašyta pardavėjui, kad prekės negavom. Jis atrašo, kad išsiuntė tikrai. Ir tiek iš jo pusės. Ar įmanoma grąžinti pinigus? 4u.gif

Kelkit disputa.
Atsakyti
QUOTE(dontstop @ 2015 09 02, 12:24)
Sveiki, gal kas patars... 4u.gif

Negavau 2 siuntinių, jau pusė metų praėjo. Kaip atgaut pinigus? Kelis kartus rašyta pardavėjui, kad prekės negavom. Jis atrašo, kad išsiuntė tikrai. Ir tiek iš jo pusės. Ar įmanoma grąžinti pinigus? 4u.gif


jei Purchase Protection nepasibaigęs ir vis pratęsiamas, galite paskelbti ginčą (Open dispute). jei Purchase Protection nebėra, nieko nebepadarysite.
Atsakyti
QUOTE(juste10 @ 2015 09 02, 13:30)
Kelkit disputa.



QUOTE(zuzla @ 2015 09 02, 13:30)
jei Purchase Protection nepasibaigęs ir vis pratęsiamas, galite paskelbti ginčą (Open dispute). jei Purchase Protection nebėra, nieko nebepadarysite.

Taisau žinutę, atidžiau pažiūrėjus radau kur ten kelt tą disputą doh.gif blush2.gif Ačiū už pagalbą 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dontstop: 02 rugsėjo 2015 - 15:07
QUOTE(dontstop @ 2015 09 02, 12:24)
Sveiki, gal kas patars... 4u.gif

Negavau 2 siuntinių, jau pusė metų praėjo. Kaip atgaut pinigus? Kelis kartus rašyta pardavėjui, kad prekės negavom. Jis atrašo, kad išsiuntė tikrai. Ir tiek iš jo pusės. Ar įmanoma grąžinti pinigus? 4u.gif

jeigu disputas pasibaiges, pinigu nebeatgausite.

As uzsiroviau irgi ant apgaviko pardavejo, rasiau apie tai pries keleta dienu. Tai va, parase jis man nauja siuntinio numeri, bet ir tas neveike. Siandien dar karta patikrinu, ogi siuntinys issiustas i LT rugpjucio 31d. Kas man gali garantuot, kad jis man adresuotas? Adreso nerodo..Iki disputo pabaigos 5 dienos. Siandien parasiau, kad pratestu apsauga dar 60 dienu. Jei per kelias dienas nepatvirtins, kelsiu disputa. Ir isvis, pasiskaiciau to pardavejo atsiliepimus..daugybe zmoniu negavo siuntiniu doh.gif nesuprantu ka veikia aliexpress administratoriai ir isvis kam reikalingi tie atsiliepimai..turetu neleisti prekiauti tokiems "pardavejams".
Atsakyti
QUOTE(dontstop @ 2015 09 02, 15:57)
Chmmm  blush2.gif  Paspaudus "open dispute" atsidaro susirašinėjimo langas, per kurį mes mėginom susirašinėti su pardavėju. Jis atrašo, kad tikrai išsiuntė, laukit. Kelis kartus mes parašėm, kelis kartus jis atrašė, bet visad tą patį, kad laukit, išsiųsta. "Purchase protection" dar nepasibaigęs... ką toliau daryti?


per disput'ą nėra jokio susirašinėjimo, atsidaro forma užpildymui, kuri eina tiesiai pas ali administratorius. tiksliai klausimų neatsimenu, bet maždaug - ar gavote siuntinį? atsakymų variantai, spaudžiate ne, paskui kitas klausimas, kur pasirenkate, kad tracking number neatsekamas, ar kažkaip panašiai, ir paskutiniame lange parašote, kad jau pusę metų negaunate siutinių, numeris neatsekamas, norite pilno pinigų grąžinimo, full refund ir nurodote sumą. siunčiate, turite gauti į savo el.paštą, kad jūsų disputas priimtas svarstymui. paprastai tokiu atveju, kai praeina 60 dienų ir numeris neatsekamas, ali nesicackina ir grąžina pinigus.
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2015 09 02, 17:13)
per disput'ą nėra jokio susirašinėjimo, atsidaro forma užpildymui, kuri eina tiesiai pas ali administratorius. tiksliai klausimų neatsimenu, bet maždaug - ar gavote siuntinį? atsakymų variantai, spaudžiate ne, paskui kitas klausimas, kur pasirenkate, kad tracking number neatsekamas, ar kažkaip panašiai, ir paskutiniame lange parašote, kad jau pusę metų negaunate siutinių, numeris neatsekamas, norite pilno pinigų grąžinimo, full refund ir nurodote sumą. siunčiate, turite gauti į savo el.paštą, kad jūsų disputas priimtas svarstymui. paprastai tokiu atveju, kai praeina 60 dienų ir numeris neatsekamas, ali nesicackina ir grąžina pinigus.

Jo jo jo, aš vakar pati viską radau ir pataisiau savo žinutę, ačiū už pagalbą 4u.gif
Atsakyti
Taigi, tęsinys ax.gif Iškėliau disputą, pardavėjas parašė, kad tikrai siuntė, prašė disputą sustabdyti. Spaudžiau "escalate dispute". Gavau laišką į elektroninį paštą, kur rašo: The seller requested partial refund, the system will refund you and close the dispute once you accept seller's solution for Order No.. O kaip priimti tą pasiūlymą? Kur ką spausti? Prisijungus prie ali rašo ir kad: Dispute Finished. Tai gal nieko nereikia daryti, pinigai įkris į sąskaitą? blush2.gif Laišką gavau vakar...
Atsakyti
QUOTE(dontstop @ 2015 09 12, 14:08)
Taigi, tęsinys  ax.gif  Iškėliau disputą, pardavėjas parašė, kad tikrai siuntė, prašė disputą sustabdyti. Spaudžiau "escalate dispute". Gavau laišką į elektroninį paštą, kur rašo: The seller requested partial refund, the system will refund you and close the dispute once you accept seller's solution for Order No.. O kaip priimti tą pasiūlymą? Kur ką spausti? Prisijungus prie ali rašo ir kad: Dispute Finished. Tai gal nieko nereikia daryti, pinigai įkris į sąskaitą? blush2.gif  Laišką gavau vakar...


Dispute Finished reiškia, kad ginčas jau išspręstas. Kaip ir nereikia daugiau nieko daryti.
Atsakyti
QUOTE(semlina @ 2015 09 13, 01:35)
Dispute Finished reiškia, kad ginčas jau išspręstas. Kaip ir nereikia daugiau nieko daryti.

O pinigus ar atgausiu? smile.gif blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(dontstop @ 2015 09 13, 09:45)
O pinigus ar atgausiu? smile.gif :geda2:

Pažiūrėkite disputo istoriją ten turi būti parašyta kokią sumą grąžina.
Atsakyti
Rekomenduokit prasau, patikima "stebuklingu kempineliu" pardaveja 4u.gif
Atsakyti