QUOTE(susidomejus @ 2016 01 05, 14:55)
Maniškė dyzeliukė prie -13 C kūrėsi, nors ir nenoriai. Bet iš pirmo karto šiek tiek palaukus užsivedė. Šią savaitę dar nevažiavau. Nelabai reikia. Paskutinį kartą važiavau sausio 1 d kažkur 120 km, pasikrovė kažkiek, tikiuosi. Po pirkimo akumuliatorius nekeistas, tai jam tikrai daugiau nei 3 metai. Ryt poryt reikėtų važiuoti, bet gal nekankinsiu jos, kitą savaitę, tikiuosi, vesis normaliai, bus pliusas lauke ir akumuliatorių pirksiu prieš kitą žiemą, jeigu labai reikės

Šiandien buvau nuėjus aplankyti, tai net centrinis kažkaip nenormaliai dirba. Šalta ir jam. Nekankinsiu to akumuliatoriaus kai nera mirtino reikalo, paskui nusodinsiu ir prie pliuso nebeuzsives.
Kuo ilgiau laikysite nevedamą, tuo daugiau šanšų, kad neužsives... Geriau jau kiekvieną dieną važiuokite

O akumuliatoriaus taip dažnai keisti bendru atveju tikrai nereikia.
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 05, 14:55)
Įdomu, kaip kuriasi dyzeliai prie -20 C su naujais akumuliatoriais - ar kaip vasarą? Ar vistiek reik paniurkyt, bet tada jau bent užsiveda?
Dyzeliniame automobilyje be akumuliatoriaus yra kitas ypatingai svarbus komponentas užvedant šaltyje - pakaitinimo žvakės. Jei supiltas žieminis dyzelinas (t.y. žiemą venkite neaiškaus dyzelino), pakrautas akumuliatorius ir veikiančios pakaitinimo žvakės, tai dyzelinis auto prie -20 užsiveda lygiai taip pat lengvai kaip ir prie +20. Jei šaltyje akumuliatorius suka variklį, bet šis nesiveda arba vedasi labai sunkiai, tai 90%, kad kaltos pakaitinimo žvakės.