Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(denaxa @ 2016 01 05, 16:49)
Reikėjo jau šiandien smile.gif

gal kai bus truputi silciau jam bus lengviau?

jeigu masina kažkiek laiko nevaziuoja, tai akumuliatorius neturėtų išsikraut. Kiek yra tiek yra tos energijos. Tik kai maziau salcio, jam darbo bus maziau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo susidomejus: 05 sausio 2016 - 17:06
Akumuliatorius išsikrauna nuo šalčio kažkiek, + elektros pasiima signalizacija, centrinis ar dar kažkas.. Taip, kai atšils- yra daugiau šansų užvesti, galų gale, jei neužvesi- kaimynai su šniūrais pagelbės tikrai, manau smile.gif Bent jau pas mus kieme tai labai draugiškai vieni kitus gelbsti smile.gif
Šiaip ilgalaikiam stovėjimui akumuliatorius yra atjungiamas, tik tada signalizacija nei centrinis neveiks.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 05 sausio 2016 - 18:00
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 05, 17:04)
jeigu masina kažkiek laiko nevaziuoja, tai akumuliatorius neturėtų išsikraut. Kiek yra tiek yra tos energijos. Tik kai maziau salcio, jam darbo bus maziau.

O tai tavo masinoj nera signalizacijos, centrinio, kompo, radijos su atmintim? Visa tai valgo elektra net stovint. Aisku naujesnes masinos del to greiciau iskrauna akuma ir nevaziuodamos, bet jose yra ir tam tikros apsaugos, t.y. kompas atjungia kas nereikalinga, kad uztektu masinai uzkurt.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 05, 16:49)
Mano visos mašinos yra išmėginusios dviejų savaičių stovėjimą per šalčius- akumuliatoriai nebuvo nusėdę, kūrėsi. Ilgiau nesu mėginusi. Rankinis irgi nėra prišalęs, visada užtraukiu, bet pas mane rankinio būgniniai stabdžiai. Jei diskai- tada gali prišalti, geriau netraukti.
O ar būna diskinių stovėjimo stabdžių?
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2016 01 05, 14:55)
Maniškė dyzeliukė prie -13 C kūrėsi, nors ir nenoriai. Bet iš pirmo karto šiek tiek palaukus užsivedė. Šią savaitę dar nevažiavau. Nelabai reikia. Paskutinį kartą važiavau sausio 1 d kažkur 120 km, pasikrovė kažkiek, tikiuosi. Po pirkimo akumuliatorius nekeistas, tai jam tikrai daugiau nei 3 metai. Ryt poryt reikėtų važiuoti, bet gal nekankinsiu jos, kitą savaitę, tikiuosi, vesis normaliai, bus pliusas lauke ir akumuliatorių pirksiu prieš kitą žiemą, jeigu labai reikės  biggrin.gif Šiandien buvau nuėjus aplankyti, tai net centrinis kažkaip nenormaliai dirba. Šalta ir jam. Nekankinsiu to akumuliatoriaus kai nera mirtino reikalo, paskui nusodinsiu ir prie pliuso nebeuzsives.

Kuo ilgiau laikysite nevedamą, tuo daugiau šanšų, kad neužsives... Geriau jau kiekvieną dieną važiuokite smile.gif

O akumuliatoriaus taip dažnai keisti bendru atveju tikrai nereikia.

QUOTE(susidomejus @ 2016 01 05, 14:55)
Įdomu, kaip kuriasi dyzeliai prie -20 C su naujais akumuliatoriais - ar kaip vasarą? Ar vistiek reik paniurkyt, bet tada jau bent užsiveda?
Dyzeliniame automobilyje be akumuliatoriaus yra kitas ypatingai svarbus komponentas užvedant šaltyje - pakaitinimo žvakės. Jei supiltas žieminis dyzelinas (t.y. žiemą venkite neaiškaus dyzelino), pakrautas akumuliatorius ir veikiančios pakaitinimo žvakės, tai dyzelinis auto prie -20 užsiveda lygiai taip pat lengvai kaip ir prie +20. Jei šaltyje akumuliatorius suka variklį, bet šis nesiveda arba vedasi labai sunkiai, tai 90%, kad kaltos pakaitinimo žvakės.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 06, 08:59)
O ar būna diskinių stovėjimo stabdžių?


Taigi tos naujos gale irgi diskus turi? Kiek žinau, ten rankiniui atskiros kaladėlės eina dažniausiai, bet tiksliai tos sistemos nežinau, nes tokios mašinos neturėjau ir ant keltuvo apačios nesu apžiūrėjus kas ten kaip. Nžn., man niekada nėra prišąlęs rankinis, visada traukiu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 06 sausio 2016 - 09:25
Kiek teko matyti, tai galinių ratų stabdžių diskai yra tokie "kombinuoti": diskas darbiniam stabdžiui ir mažas būgnelis stovėjimo stabdžiui.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 06, 11:32)
Kiek teko matyti, tai galinių ratų stabdžių diskai yra tokie "kombinuoti": diskas darbiniam stabdžiui ir mažas būgnelis stovėjimo stabdžiui.


Nu va pasirodo kaip yra, sakau, kad iš duobės tokių nemačius, o iš išorės to mažo būgnelio nesimato smile.gif Tai kodėl tada žmonėms rankinis prišąla? g.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 06, 08:14)
Dyzeliniame automobilyje be akumuliatoriaus yra kitas ypatingai svarbus komponentas užvedant šaltyje - pakaitinimo žvakės. Jei supiltas žieminis dyzelinas (t.y. žiemą venkite neaiškaus dyzelino), pakrautas akumuliatorius ir veikiančios pakaitinimo žvakės, tai dyzelinis auto prie -20 užsiveda lygiai taip pat lengvai kaip ir prie +20. Jei šaltyje akumuliatorius suka variklį, bet šis nesiveda arba vedasi labai sunkiai, tai 90%, kad kaltos pakaitinimo žvakės.

Mes pernai pakeitėm visas pakaitinimo žvakes, bet vis viena sunkiai suka. Nors servise (Autojutoj) mane tikino, kad viskas tikrai gerai, tiek su akumu, tiek su generatoriumi. Tiesą sakant sunkiai suka vos pradėjus vėsti orams, bet po kokios savaitės vėl susinormalizuoja. Net nežinau kame šaknys. Vyras sako, kad nesukčiau galvos kol vedasi, o aš kaip visada stradalinu rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 01 06, 12:12)
Mes pernai pakeitėm visas pakaitinimo žvakes, bet vis viena sunkiai suka. Nors servise (Autojutoj) mane tikino, kad viskas tikrai gerai, tiek su akumu, tiek su generatoriumi. Tiesą sakant sunkiai suka vos pradėjus vėsti orams, bet po kokios savaitės vėl susinormalizuoja. Net nežinau kame šaknys. Vyras sako, kad nesukčiau galvos kol vedasi, o aš kaip visada stradalinu rolleyes.gif


Šiaip dyzelis turi 4 kertinius "kampus", kad gerai vestųsi - žvakės, akumuliatorius, purkštukai ir siurblys. bet jei užsuka, kad ir sunkiai- sakyčiau, nesuk labai sau smegenų smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2016 01 06, 11:11)
Nu va pasirodo kaip yra, sakau, kad iš duobės tokių nemačius, o iš išorės to mažo būgnelio nesimato smile.gif Tai kodėl tada žmonėms rankinis prišąla? g.gif
Dažniausia priežastis yra ta, kad pakliūna dėgmės į rankinio troselį ir prišąla pats trosas. Vat vienai mūsų mašinai kapoto troselis prišalo ir kapotas šaltyje nebeatsidaro.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2016 01 06, 13:13)
Dažniausia priežastis yra ta, kad pakliūna dėgmės į rankinio troselį ir prišąla pats trosas. Vat vienai mūsų mašinai kapoto troselis prišalo ir kapotas šaltyje nebeatsidaro.


Aš beveik kasmet, dažniausiai po žiemos, darau galinių stabdžių ir rankinio profilaktiką- viskas ten išvaloma, sutepama, išvalomas ir pritempiamas troselis (per žiemą būnu paprastai gerai ištampius ir reikia priveržti, nes nebelaiko). Kapoto troselį ir durelių vyrius periodiškai supurškinėju su kokiu "šmeru". Šiaip rankinį nuolat naudoju, nebūna jis pas mane be darbo, o kai dar viskas sutepta- tai ir neprišąla matyt smile.gif

Bet jei lauke šlapia ir pasitaškau gerai per balas, o naktį žinau kad gerai šals- tokiu atveju rankinio netraukiu jau, nerizikuoju biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 06 sausio 2016 - 13:00