QUOTE(Mazule @ 2015 12 06, 17:29)
Laba diena,
ar užsakote iš šios parduotuvės?
http://www.aliexpress.com - mano merginos nori telefonų dėkliukų
ar užsakote iš šios parduotuvės?
http://www.aliexpress.com - mano merginos nori telefonų dėkliukų

Ne, neteko pirkti.
QUOTE(jovitn @ 2015 12 07, 09:25)
Sveiki,
Rašiau į gmail, bet negavau automatiško patvirtinimo tai rašau ir čia.
Kurjeris atvežė tik dalį siuntos vietoj 7,7kg gavau 2,8kg. tai yra viena dėžė iš amazon.
Kurjeris sakė nieko nežino kreiptis į tarpinikus.
Laukiu atsakymo.
Rašiau į gmail, bet negavau automatiško patvirtinimo tai rašau ir čia.
Kurjeris atvežė tik dalį siuntos vietoj 7,7kg gavau 2,8kg. tai yra viena dėžė iš amazon.
Kurjeris sakė nieko nežino kreiptis į tarpinikus.
Laukiu atsakymo.
Taip, matau jusu emailas, parasytas pries 40 minuciu.
Lengviausia pasakyti, kreipkites pas tarpininkus

Palaukit vakaro, kol visiems isvezios, ir tada galima arba su jais paciai kalbetis, arba parasykit mums. Bet, kad abi dezes jiems iteiktos, tikrai matau.
QUOTE(Pakalnute_klp @ 2015 12 07, 09:48)
vis gaunu laiskus is amazono,kad negali pristatyt prekiu,o man butinai su sia siunta reikia
Kada gavot? As jau pasakojau temoje, kurjeriam yra nauja sistema, pvz DPD taip aktyviai daro. Jiems yra nustatytas laikas, iki kelintos val atvezti siunta. Jeigu vairuotojas nespeja, pvz yra kamstis, niekam neidomu, jis uz tos siuntos paveluota atvezima negauna pinigu. Noredami to isvengti, jie savo aparate pazymi, kad nieko nera. Ir tada jie gauna ekstra laiko atvaziuoti kada jiems patogu arba atvaziuoti kita diena. Cia ju vidinis reikalas, nervuoja musu klientus ir mus pacius.
Pvz su Amazon nebuvo jokiu problemu, siandien as pati siunta priemiau.