QUOTE(skrobliukė @ 2016 07 21, 23:01)
O kas nutiko? Man pasirodė patikima. Ir draugai rekomendavo.
Buvo užsakyti per
GalaHotels.com 3 kambariai - 2 su nemokamu atšaukimu, trečias neturėjo nemokamo atšaukimo. Pinigai buvo iš kart
NUSKAITYTI už visus 3 kambarius. Tada po kelių dienų gaunamas laiškas, kad 2 kambariai atšaukiami, o trečią palieką kuris neturi nemokamo atšaukimo.... Tada pradeda siūlyti variantus nepalankius mums: į kitą prastesnį viešbutį - tas netinka, nes norime būti kartu. Tada siūlo tam pačiam viešbutyje bet tik su pusryčiais už tą pačią kainą (nors buvo užsakyta su AI), čia irgi nesutinka. Prašom kad grąžintų visus pinigus už visus 3 kambarius, nes tai jų kaltė. Susirašinėjimas vyko labai ilgai, kol jie galiausiai sutinka grąžinti už visus 3 kambarius pinigus.Tada galėjom ieškoti iš naujo kur apsistoti... Pinigai už 2 kambarius pervedami maždaug po 1,5 mėn, nors turi pervest per 21 darbo dieną... Parašius kad laukiam trečios įmokos, parašė "kokios trečios įmokos?". Ir vėl viskas iš naujo.... Dabar vėl po susirašinėjimo parašė kad grąžins.. laukiam... Blogiausia, kad tai yra Turkijoje registruota įmonė ir nei Lietuvos institucijos, nei Europos Sąjungos vartotojų teisės šioje situacijoje padėti negali...

Tokia mūsų patirtis, daugiau per juos niekada - nors pasiūlymai tikrai viliojantys..