Kiek as skaiciau - i Upper be gido nepateksi. Del Lower - nesu tikra.
cia raso kad: "You don't need a tour to Lower. Just drive down there, pay at the booth and I guide will walk you to the canyon. It's far less crowded. Only a short distance to the Lower for Upper."
bet cia buvo 2008 metais...
Tikiu kad jau ir dabar i Lower tik s u gidu...
kitaip nebutu sito puslapio http://lowerantelope.com/blog/
QUOTE(jaicy @ 2017 08 22, 22:40)
Kiek as skaiciau - i Upper be gido nepateksi. Del Lower - nesu tikra.
cia raso kad: "You don't need a tour to Lower. Just drive down there, pay at the booth and I guide will walk you to the canyon. It's far less crowded. Only a short distance to the Lower for Upper."
bet cia buvo 2008 metais...
Tikiu kad jau ir dabar i Lower tik s u gidu...
kitaip nebutu sito puslapio http://lowerantelope.com/blog/
cia raso kad: "You don't need a tour to Lower. Just drive down there, pay at the booth and I guide will walk you to the canyon. It's far less crowded. Only a short distance to the Lower for Upper."
bet cia buvo 2008 metais...
Tikiu kad jau ir dabar i Lower tik s u gidu...
kitaip nebutu sito puslapio http://lowerantelope.com/blog/
Buvom praeitais metais Lower, vedė gidas (renka atitinkama žmoniu grupe ir paskirsto laikais, kad nebūtu pergrūsta). Už šia paslauga reikia mokėt, vienu niekas neleidžia. Nepamenu kiek kainavo, man rodos apie 100, kartu su entrance fee (35 dol.), mes ėjom 2 suauge du vaikai.
Sveiki.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
QUOTE(Ikulia @ 2017 08 24, 11:55)
Sveiki.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
o kas jus domina tiksliai?
Su SASu esu skridus du kartus- pirmyn, atgal - tai jau keturis. Tiesa ne iki NY o iki JFK (Washington DC) - tai labai geros linijos, viskas super su jom.
Si karta skrisiu su Lufhansa.
QUOTE(Vukas @ 2017 08 24, 03:59)
Buvom praeitais metais Lower, vedė gidas (renka atitinkama žmoniu grupe ir paskirsto laikais, kad nebūtu pergrūsta). Už šia paslauga reikia mokėt, vienu niekas neleidžia. Nepamenu kiek kainavo, man rodos apie 100, kartu su entrance fee (35 dol.), mes ėjom 2 suauge du vaikai.
aisku, o kelinta val ejot? kiek manau irs rezervacijos puslapio- ten daug kas eina anksti ryte - 7-8 kad butu tamsu.. ar tieisog kad nebutu karsta?

tiek Upper, tiek Lower - patenka saules sviesa?
QUOTE(Ikulia @ 2017 08 24, 11:55)
Sveiki.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
Ar yra skridusiu SAS avialinijom iki NY?
Pasidalinkite patirtim, please. Turime pirkti bilietus, ir siuo metu si kompanija siulo neblogas kainas.
Aciu.
Su Sas iki Lax skridom, o vietoj cia daznai trumpus atstumus po Skandinavija. Tikrai labai kul, tik propeleriniai lektuvai nelabai patikimi marsrutu vno-arn. Daznai veluoja, velavimai ivairus. Nuo smulkiu ir didesniu, kad net kompensacijas ismoka.
Vistiek rinkciaus juos, nenuvyle bendrai paemus, nors ir buve nesklandumu.
Labai gera lojalumo programa. Buna bilietu ispardavimai uz taskus nebrangiai.
QUOTE(jaicy @ 2017 08 22, 22:40)
Kiek as skaiciau - i Upper be gido nepateksi. Del Lower - nesu tikra.
cia raso kad: "You don't need a tour to Lower. Just drive down there, pay at the booth and I guide will walk you to the canyon. It's far less crowded. Only a short distance to the Lower for Upper."
bet cia buvo 2008 metais...
Tikiu kad jau ir dabar i Lower tik s u gidu...
kitaip nebutu sito puslapio http://lowerantelope.com/blog/
cia raso kad: "You don't need a tour to Lower. Just drive down there, pay at the booth and I guide will walk you to the canyon. It's far less crowded. Only a short distance to the Lower for Upper."
bet cia buvo 2008 metais...
Tikiu kad jau ir dabar i Lower tik s u gidu...
kitaip nebutu sito puslapio http://lowerantelope.com/blog/
Buvom praeitais metais Lower, vedė gidas (renka atitinkama žmoniu grupe ir paskirsto laikais, kad nebūtu pergrūsta). Už šia paslauga reikia mokėt, vienu niekas neleidžia. Nepamenu kiek kainavo, man rodos apie 100, kartu su entrance fee (35 dol.), mes ėjom 2 suauge du vaikai.
QUOTE(jaicy @ 2017 08 24, 14:27)
aisku, o kelinta val ejot? kiek manau irs rezervacijos puslapio- ten daug kas eina anksti ryte - 7-8 kad butu tamsu.. ar tieisog kad nebutu karsta? 
tiek Upper, tiek Lower - patenka saules sviesa?

tiek Upper, tiek Lower - patenka saules sviesa?
Kad nebutu karsta. Nors ten viduj puse bedos.
Saule buna apie 11-13, reikia nutaikyt. Mes ejom gal 14, tai spinduliai jau nekoncentruoti.
QUOTE(jaicy @ 2017 08 24, 12:09)


Be patirties net nezinau ka ir klausti.
QUOTE(Ikulia @ 2017 08 24, 21:58)


Be patirties net nezinau ka ir klausti.
Pigiausios klases bilietas turi maista tik long haul skrydyje. Bagazas 2 vnt asmeniui registruojamas, 1 iki 8 kg i salona ir 1 personal item i salona. Pvz pc.
Servisas geras.
Sedynes trumpuose skrydziuose patogesnes nei dideliam boeinge ar kokiam airbus. Bet jie gal boeing tik siuncia i long haul. Gal airbus net neturi? Nors lektuva skiria/keicia likus 24 h iki skrydzio, tai gali visaip but.
Iki Niujorko tikrai istversit ;) Paziurekit pries skrydi aircraft seat map. Buna 2-4-2. Mes tryse skrendant emem 2+viena prieki aisle seat, ne prie lango. Pasiteisino, nes buvo galima bet kada kojas pramankstint.
Beje, SAS dazniausiai visai pilnuteliai. Va, TK tai buvo ir piko metu laisvu kedziu, kad jei nori-gali persikelti.
QUOTE(_mamka_ @ 2017 08 24, 20:12)
Pigiausios klases bilietas turi maista tik long haul skrydyje. Bagazas 2 vnt asmeniui registruojamas, 1 iki 8 kg i salona ir 1 personal item i salona. Pvz pc.
Servisas geras.
Sedynes trumpuose skrydziuose patogesnes nei dideliam boeinge ar kokiam airbus. Bet jie gal boeing tik siuncia i long haul. Gal airbus net neturi? Nors lektuva skiria/keicia likus 24 h iki skrydzio, tai gali visaip but.
Iki Niujorko tikrai istversit ;) Paziurekit pries skrydi aircraft seat map. Buna 2-4-2. Mes tryse skrendant emem 2+viena prieki aisle seat, ne prie lango. Pasiteisino, nes buvo galima bet kada kojas pramankstint.
Beje, SAS dazniausiai visai pilnuteliai. Va, TK tai buvo ir piko metu laisvu kedziu, kad jei nori-gali persikelti.
Servisas geras.
Sedynes trumpuose skrydziuose patogesnes nei dideliam boeinge ar kokiam airbus. Bet jie gal boeing tik siuncia i long haul. Gal airbus net neturi? Nors lektuva skiria/keicia likus 24 h iki skrydzio, tai gali visaip but.
Iki Niujorko tikrai istversit ;) Paziurekit pries skrydi aircraft seat map. Buna 2-4-2. Mes tryse skrendant emem 2+viena prieki aisle seat, ne prie lango. Pasiteisino, nes buvo galima bet kada kojas pramankstint.
Beje, SAS dazniausiai visai pilnuteliai. Va, TK tai buvo ir piko metu laisvu kedziu, kad jei nori-gali persikelti.
Aciu. Bilietus nusipirkom. Vietas rezervavom. Tikiuosi, tikrai istversim

Laukia nauja patirtis...

QUOTE(Ikulia @ 2017 08 25, 00:58)
Aciu. Bilietus nusipirkom. Vietas rezervavom. Tikiuosi, tikrai istversim
Laukia nauja patirtis...

Laukia nauja patirtis...

Geros keliones! Karta pabande negalesit sustot:)
Uzsirasykit i eurobonus lojalumo programa. Prikaupsit tasku, galesit ar lektuve ka uz juos papildomai nusipirkt, ar kokiam skrydziui kitam panaudot.