Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.
O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.
Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau

Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:
Laba diena,
savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.
Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.
Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo. Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.