QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 11:20)
Pasakiau savo nuomonę, kad taip bendrauti yra neprofesionalu ir negražu. Man nesvarbu, kaip bendrauja kitos tarpininkės, aš žinau, kaip bendrauja kiti verslninkai, kurie myli ir vertina savo klientus. Kad atsiras užtarėjų armija, taip pat neabejojau. Bet tikiu, kad protingi žmonės, paskaitę šią diskusiją, supras apie kalbu ir ką noriu pasakyt.
Keista, kad ponia Rasa rašo, jog esu tris kartus pas ją atsiiminėjus prekes, nes jų buvo 10, o gal ir daugiau. Na, matyt, tiek tos atminties.
Kate25 dėl užsakymų priėmimo ir pristatymo greičio tikrai galiu tik pagirti, nes viskas buvo puiku. Bet Vilniaus mieste kažkas šiame versle šlubuoja.
Sėkmės darbuojantis ir siekiant kokybės!
Sorry, bet negaliu tylėti. Aš PATI nevykdžiau įsipareigojimo kaip pirkėja ir LABAI ILGAI vėlavau sumokėti savo skolą Kate25. Priežastys neturi dabar reikšmės, bet užsakinėdama aš ĮSIPAREIGOJAU LAIKU sumokėti bei LAIKU atsiimti prekes. Nesulaukiau NEI VIENO BLOGO žodžio tokioje situacijoje. Tiesiog vyko sklandus ir normalus bendravimas. Net neabejoju, kad jeigu jūs būtumėte mano vietoje (ilgai nesusimokėjusi) - jūs būtumėte interpretavusi SAVAIP susirašinėjimą, t.y. užsipuolusi tarpininkę/dalintoją.
VISKAM yra ribos ir viskas yra suprantama - jūs nevykdote SAVO įsipareigojimų ilgą laiką, atgal gaunate tai, ko nusipelnėte. Mano akimis žiūrint atrašyta buvo normaliai. Bet po 7 priminimų atsiimti prekes, kai susirašinėjimas vyko METUS LAIKO, atrašyta buvo netgi per švelniai.
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 12:01)
Gal galite patikslinti, ką aš nekultūringo padariau? Parašiau laišką, kad dėl tam tikrų priežasčių negalėjau atsiimti prekių ir galbūt būtų galimybė jas išsiųsti paštu (beje, trečią kartą)? Dar kartą karoju, kad SUPRANTU, KAD NIEKAS NEPRIVALO SAUGOTI PREKIŲ METUS LAIKO, bet galima tai parašyti labai paprastai ir mandagiai.
Paprastas pavyzdys - atsotogavome Ligurijoje ir vienam viešbutyje pamiršau auskarus. Galvojau, kad pamečiau. Bet patys viešbučio savininkai man parašė laišką, pasisiūlė juos atsiųsti paštu (net išlaidas apmokėjo) ir dar įdėjo dovanų itališkų sausainių. Nors galėjo sakyt: radom, atvažiuokit ir pasiimkit. Žodžiu, gyvenime būna visokių situacijų, bet manau, kad jei gerbi savo klientą, tai niekad neleisi sau su juo bendrauti nepagarbiai. Aš taip pat turiu nedidelį savo verslą ir man kartais net nuostabu, kai žmonus rašo man, jog dėkoja už malonų bendravimą. Mano galvam tai turi būti savaime suprantamas dalykas, privaloma taisyklė kiekvienam verslininkui.
Anyway, yra kaip yra. Nematau parsmės ginčytis su žmonėmis, kurie skaito tai, ką nori, o ne tai, kas parašyta.
Tai jūsų akimis šioje situacijoje idealiausias variantas būtų su taxi pristatymas prie pat jūsų durų, pakeliui nupirkus tortą ir gėlių bei atsiprašymas, kad tiek laiko nepristatė? O kodėl jūs, kaip klientė, nevykdanti įsipareigojimų, neradot laiko (tiksliau noro)/draugo/giminaičio/tos pačios kitos merginos, kuri gyventų netoliese jūsų ir galėtų paimti prekes iš zuikos (labai dažnai pati esu ėmusi prekes pas save į namus kitų merginų(prieš tai parašiusi forumo temoje) ir sėkmingai jos iš manęs atsiimdavo jas) PER METUS atvažiuoti iki zuikos namų su itališkais sausainiais arba bent jau Karūnos šokoladu ir padėkoti, kad sandėliuoja prekes?
Ar jūs, taipogi turinti verslą kažkokį, būtumėte labai maloni ir labai patenkinta, jeigu klientas vilkintų tiek laiko įvykdyti įsipareigojimus? Kažkodėl abejoju (nors šimtu procentų esu įsitikinusi, kad neigsite tai ir rašysite, jog "tai privaloma taisyklė geram verslininkui " ir panašiai)... Ir negalvokite, kad tokia esate tik viena - kuri metais neatsiima prekių. YRA TOKIU ŽYMIAI DAUGIAU. Kaip tada gyventi dalintojai SAVUOSE NAMUOSE? Nesvarbu, kad pinigai už prekę apmokėti. Bet ji UŽIMA DALINTOJOS NAMŲ PLOTO VIETĄ.
Matote tik tą problemą, kuri aktuali JUMS - t.y. pati skaitote tik tai, ką norite, o ne tai, kas parašyta. O tarpininkės/dalintojos problemos jums neaktualios.